преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wheelz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това е същото като на caxino. Няма оплаквания от това. Всички добри неща, които споменавам в прегледа на Caxino.
This is same like on caxino. There is no complain about it. All good things i mention in Caxino review.
здрасти Имам постоянен проблем с това казино. Опитах се да отворя жалба за тях, но когато щракна върху "подаване на жалба", нищо не се случва. Но определено ще съм благодарен, ако някой може да ми помогне да разреша този проблем, който имам с казиното.
Hi. I am having an ongoing problem with this casino. I tried opening a complaint about them but when I click on "submit complaint" nothing happens. But I would definitely appreciate if someone could help me resolve this issue I am having with the casino.
здрасти Мога ли да ви помоля да предоставите повече подробности за проблема, който имате, моля? Само по този начин можем наистина да видим дали има начин да ви помогнем. Моля, отговорете, ще чакам вашия отговор.
А също и къде се опитахте да подадете жалбата си, тук ли беше, на нашия сайт?🤔
Hi. May I ask you to provide more details about the issue you are having, please? Only this way we can really see, if there's any way to help you out. Please reply, will wait for your answer.
And also where did you try to submit your complaint, was it here, on our site?🤔
здрасти Имам постоянен проблем с това казино. Опитах се да отворя жалба за тях, но когато щракна върху "подаване на жалба", нищо не се случва. Но определено ще съм благодарен, ако някой може да ми помогне да разреша този проблем, който имам с казиното.
Hi. I am having an ongoing problem with this casino. I tried opening a complaint about them but when I click on "submit complaint" nothing happens. But I would definitely appreciate if someone could help me resolve this issue I am having with the casino.
Здрасти!
Съжалявам, че се намесих, но не можех да пропусна проблема с жалбата, който споменахте.
В момента съм в близката позиция, която имахме за техническа поддръжка, следователно, ако не можете да подадете жалба чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru (моля , изпробвайте тази връзка 👈 вместо мен), аз съм тук, за да помогна.
Един от начините да се доближите до проблема е като отворите допълнителните настройки на браузъра за достъп до инструменти за разработчици, след което отидете на „конзола":
Тази настройка обаче е за Chrome.
Когато конзолата е готова, натиснете „изпратете жалбата". Моля, имайте предвид, че грешките и съобщенията за отстраняване на неизправности вече трябва да се виждат в раздела на конзолата.
Моля, направете екранна снимка, показваща целия екран.
Изпратете го на: community@casino.guru
Благодаря ви много за вашите усилия и се надявам, че проблемът с казиното, който изпитвате, ще бъде решен бързо и ще ви удовлетвори. 🙏
Hi there!
I'm sorry for stepping in, but I could not miss out on the complaint issue you mentioned.
I'm currently in the close position we held for technical support, hence, if you are unable to submit a complaint through the Casino Guru Resolution Center (kindly try out this link 👈 for me), I'm here to help.
One way to get closer to the issue is by opening the browser's additional settings to access tools for developers, then heading to "console":
This setup is for Chrome, though.
When the console is ready, hit "submit the complaint", Please note that errors and troubleshooting messages should now be visible on the console tab.
Capture a screenshot showing the whole screen, please.
Send it to: community@casino.guru
Thank you very much for your effort, and I hope the casino problem you're experiencing will be resolved quickly and into your satisfaction. 🙏
здрасти Съжалявам, не разбрах, че и двамата сте отговорили. Благодаря за това... Но проблемът ми беше решен буквално часове след като публикувах това. Бях зашеметен, тъй като изглеждаше, че не можеше да се разреши толкова дълго време, а след това изведнъж изневиделица се случи. Така че бях много щастлив, че нещата най-накрая се оправиха.
Но благодаря отново за отговора 😊
Hi. Sorry I didn't realize you both had replied. Thanks for that... But my issue got resolved literally hours After I posted that. I was stunned as it couldn't seem to get resolved for such a long time, then suddenly out of the blue it was. So I was very happy things finally got worked out.
But thanks Again for replying 😊
Моля. Ако следващия път ви се случи нещо подобно, не се колебайте да се свържете и ние ще се опитаме да разберем какво се случва и да ви помогнем.
Както и да е, как се справихте последния път? Изчезна ли от само себе си? 🙂
You're welcome. If something similar happens to you next time, feel free to get in touch and we'll try to find out what's going on and help you out.
Anyway, how did you handle it last time ? Did it go away on its own ? 🙂
Е, опитвах се да бъда потвърден повече от година. Включва и изключва, защото се разочаровам и просто се отказвам да опитвам и след това забравям за това. Както и да е, никога не съм имал проблеми с потвърждаването никъде другаде, но предполагам, че винаги има първи път. Всъщност бях изгубил надежда, тъй като моето банкиране просто не показваше конкретната информация, която искаха да видят, и се примирих никога да не получа малките си $300 печалби. И тогава публикувах тук, тъй като не знаех какво друго да правя... тогава изведнъж няколко часа по-късно получих имейл, че акаунтът ми най-накрая е потвърден!! Нямам представа какво се е променило от последния ми разговор с тях, но не ме интересува, стига акаунтът ми най-накрая да бъде потвърден 😊
Well, I had been trying to get verified for over a year. On and off because I would get frustrated and just give up trying and then forget about it. Anyway I have never had problems getting verified anywhere else, but I suppose there's always a first time. I had actually given up hope as my banking just didn't show the specific info they wanted to see and had resigned myself to never getting my little $300 of winnings. And that's when I posted here, as I didn't know what else to do.... then suddenly a few hours later I got an email saying my account was finally verified!! No idea what changed from when I last spoke with them, but I don't care as long as my account is finally verified 😊
О, това е доста дълго време, което искахте да проверите. Знам, че понякога е трудно за играчите да получат документ с всичко необходимо за казиното и разочарованието може да бъде голямо. Но ако имате проблеми и не знаете какво да правите, пишете тук и ще видим дали можем да направим нещо по въпроса.
Както и да е, радвам се, че сте преминали през процеса сега и се надяваме, че ще се справите добре в това казино и тегленията ще вървят бързо.
Чувствайте се свободни да споделите това с нас, ако успеете да изтеглите.🙂
Oh so that's quite a long time you wanted to check. I know that sometimes it's hard for players to get a document with everything the casino requires and the frustration can be great. But if you have any problems and you don't know what to do, feel free to write here and we'll see if we can do something about it.
Anyway, I'm glad that you've gone through the process now and hopefully you'll do well in this casino and the withdrawals will go fast.
Feel free to share this with us if you manage to withdraw.🙂
здравей
мъча се да разреша технически проблем с wheelz. Имах многобройни комуникации с поддръжката на клиенти, които винаги завършваха с ескалация - общо 4 за толкова дни - и без ясна директива за решение. Освен това Wheelz се забавиха с отговора, ако го направят.
Също така се опитах да се свържа с моя назначен мениджър на акаунти чрез текстово съобщение, телефонно обаждане и имейл.
Предоставих подробна информация в подкрепа на проблема. Имам чувството, че Wheelz активно избягва да поема отговорност.
можеш ли да помогнеш?
наздраве,
Бен
Hi,
im struggling to get a technical issue resolved with wheelz. I have had numerous communication with customer support that always ends with an escalation - total of 4 in as many days - and no clear directive on a solution. Furthermore Wheelz have been slow to reply if they do.
i have also attempted to contact my designated account manager via text, phone calll and email.
I have supplied detailed information supporting the issue. I feel as if Wheelz is actively avoiding taking accountability.
can you help?
cheers,
Ben
Здравейте, какви са конкретните технически грешки, с които се сблъсквате в казиното? Имате ли пари в сметката си, които се опитвате да изтеглите? Каква беше последната ви комуникация?
Бихте ли ми дали общ преглед, за да знам по-конкретно в каква ситуация се намирате?
Надявам се, че това ще бъде разрешено и ако не, нашият екип ще се опита да помогне, ако е възможно. 🙂
Hi, what are the specific technical errors you are dealing with at the casino ? Do you have money in your account that you are trying to withdraw ? What was your last communication ?
Could you please give me an overview so I know more specifically what situation you are in ?
I hope this will be resolved and if not, our team will try to help if possible. 🙂
Здравей Jsro,
оценявам бързия отговор, вижте прегледа по-долу
преглед:
Игра: Арабски завъртания
Доставчик: Booming Games
Дата: 2024-05-09
Час: 15:34
Проблем: играех игра и стигнах до $100 залог. След залагане на значителна сума @ $100 спечелих безплатни завъртания. Когато завъртанията започнаха, сумата на залога автоматично се промени на $3. Спрях играта и незабавно се свързах с отдела за поддръжка на клиенти, който ме посъветва да не продължавам играта и ескалира проблема.
Завъртанията остават активни и незавършени в играта.
За мен това изглежда като техническа неизправност в играта, тъй като не е правилно завъртанията да се печелят при залог от $100, но да започват при залог от $3. Освен това не промених залога, нито можех, когато започнаха безплатните завъртания.
wheelz казаха два пъти, че са извършили вътрешен преглед и залогът от $3 е правилен. След това, когато изпратя отново екранната снимка на историята, те я ескалират отново и трябва да ги преследвам.
Имам и следните екранни снимки, които също са били предоставяни на Wheelz повече от веднъж:
ще се радваме да изпратим действителните екранни снимки, ако имате нужда от тях
наздраве.
Бен
Hi Jsro,
appreciate the quick response, see below overview
overview:
Game: Arabian Spins
Provider: Booming Games
Date: 2024-05-09
Time: 15:34
Issue: playing game and had worked my way up to $100 bet. After a betting a considerable amount @ $100 I won free spins. When the spins started the bet amount had automatically changed to $3. I stopped the game and contacted customer support immediately who advised me to not continue the game and escalated the issue.
The spins remain active and unfinished in the game.
To me this looks like a techincial malfunction in the game as it is not right that spins are won on a $100 bet but commence on a $3 bet. Furthermore I did not change the bet, nor could I when the free spins started.
wheelz have said twice that they have undertaken an internal review and the bet of $3 is correct. Then when I resend the screen shot of the history they escalate it again and I have to chase them.
I have the following screenshots as well which have also been supplied to Wheelz more then once:
happy to send the actual screen shots if you need them
cheers.
Ben
Последният отговор беше още една ескалация - имам екранни снимки и преписи на цялата комуникация с Wheelz, които мога да изпратя, ако искате да видите
The last response was another escalation - I have screen shots and transcripts of all communication with Wheelz which I can send through if you would like to view
Току-що получих актуализация от мениджъра на акаунта си - тя е ескалирана до доставчика на играта, за да прегледа играта и да види какво се е случило.
междувременно към акаунта ми бяха добавени безплатни бонуси, което е хубаво.
да се надяваме, че това е лесен лек, от който всички страни са доволни
I have just heard back from my account manager with an update - it has been escalated to the game provider to review game play and see what happened.
in the interim complimentary bonuses have been added to my account which is nice.
lets hope this is an easy remedy that all parties are happy with
Благодаря ви за отговора. Вече разбрах къде е проблемът и съм любопитен да разбера какво ще измисли доставчикът на играта, защото те трябва да знаят най-добре. Надявам се, че ще бъде решен и вашите екранни снимки и всичко необходимо ще им бъде полезно, ако имат нужда от това.
Ако имате проблеми и все още нищо не се променя, не се колебайте да ме уведомите и ще видим какво можем да направим.
Както и да е, тъй като казиното се интересува и ескалира проблема ви и се опитва да го реши, това е добър знак.
Ще чакам още новини. 🙂
Thank you for your reply. I have already understood where the problem is and I'm curious to know what the game provider will come up with because they should know best. I hope that it will be solved and that your screenshots and everything needed will be useful for them if they require it.
If you're having trouble and still nothing changes, feel free to let me know and we'll see what we can do.
Anyway, since the casino is interested and escalating your issue and trying to address it, it's a good sign.
I'll be waiting for more news. 🙂
Много печалби ви очакват в Wheelz Casino , което предлага вълнуващи приключения в различни игри. Рулетка, слотове и много други хазартни игри в Германия са налични на сайта. Всеки кръг е ново усещане, което си заслужава. Денят ви ще бъде много по-добър с помощта на страхотните игри, които заслужават вашето внимание. Изберете това, което ви харесва.
Lots of winnings await you at Wheelz Casino , which offers exciting adventures in a variety of games. Roulette, slots and many other gambling games in Germany are available on the site. Every round is a new feeling that is worth it. Your day will be much better with the help of the great games that deserve your attention. Choose what you like.
Viele Gewinne erwarten Sie im Wheelz Casino, das spannende Abenteuer in einer Vielzahl von Spielen bietet. Roulette, Spielautomaten und viele andere Glücksspiele in Deutschland sind auf der Website verfügbar. Jede Runde ist ein neues Gefühl, das es wert ist. Ihr Tag wird mit Hilfe der tollen Spiele, die Ihre Aufmerksamkeit verdienen, viel besser werden. Wählen Sie, was Sie mögen.
Бихте ли искали някои от вашите преживявания от това казино, може би? Тук можете да напишете потребителско мнение , ако желаете.😉
Would you like some of your experiences from this casino, perhaps? Here you can write a user review, if you wish.😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.