преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WeBet333 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Този уебсайт просто ме блокира, след като играх с тях няколко години, те просто игнорират моето теглене, все още ли е възможно да си върна парите в сметката
This website just blocks me after plays with them several year, they just ignore my withdrawal , is it still possible to get back my money in the account
Уважаеми казино гуру,
Бях измамен от това казино, след като играх няколко години с този уебсайт. Бях депозирал общо 56K RM в множество транзакции на 12 и 13 март 2024 г. и играех на AllBET бакара, салдото по сметката ми беше 60 000 RM около 4:30 сутринта на 13 март и поисках теглене, но платформата трябваше да изчака по-късно и изпратих теглене около 9 сутринта и те ме помолиха да изчакам до обяд и аз изпратих тегления на обща стойност 65 236,12 RM, след като получих тяхната отстъпка в размер на 5236,12 RM на 12:00 ч. 13 март 2024 г. и отхвърлените ми казаха, че тегленето ми е на опашка и ме помолиха да изпратя по-късно, чаках и продължавам да ги подканвам до около 21:00 ч. и ме молят да изпратя след 12 ч. сутринта, тъй като банковата им сметка достигна лимита и трябва да изчака нулиране, след като подадох в 12 ч. сутринта, те блокираха акаунта ми и изчезнаха от Watapps, блокират акаунта ми. Опитвам се да отида на уебсайта им cs, но се случва същото и ме блокират.
Нямах начин да си върна баланса в сметката, тъй като капиталът ми беше общо 56 000 RM.
Надявам се казино гуру тук да ми помогне за това, тъй като тяхното казино все още работи, но просто не искат да плащат салдото си в моята сметка.
Dear Casino Guru,
I been scammed by this casino after playing several year with this website. I had deposited in total of RM 56K in multiple transaction on 12&13Mar 2024 and playing on AllBET baccarat, my account balance was RM 60,000 on around 4.30am 13 mar and I requested cash out but the platform as me to wait later on and I submitted withdrawal around 9am and they ask my wait till noon and I submitted withdrawals total RM 65,236.12 after receive their rebate amounting RM 5236.12 on 12pm 13Mar2024 and the rejected me say my withdrawal was on queue and ask me submit later on, I was waiting and keep prompt them till around 9pm and they ask me submitted after 12am since their bank account reach limit and need to wait for reset, after I submitted on 12am they the block my account and disappeared from Watapps , block my account . I try to go their website cs but same thing happen that they block me.
I had no way to get back my balance in the account as my capital was in total RM 56,000.
I hope casino guru here can help me on this as their casino still operating but just don’t want to pay my balance in my account.
Ужасно съжалявам, но това казино е доста лош избор!
Въз основа на нашите запитвания този сайт има фалшив лиценз. Това означава, че казиното се преструва, че има лиценз, но лицензът не е истински. Освен това на уебсайта на казиното няма посочен собственик. Това често е ясен знак, че казиното не е добро.
Ревю тук 👈
Страхувам се, че могат да направят всичко литературно; ето защо ние насърчаваме играчите първо да направят някои проучвания.
Единствената възможност, която имам в ръкава си, е да подам жалба, но за да бъда честен и честен, не бих възлагал много надежди на процеса. И все пак е безплатно.
Добре, прегледайте инструкциите 👈моля, след това ми кажете какво мислите. 🙏
I'm terribly sorry, but this casino is a pretty bad choice!
Based on our inquiries, this site has a fake license. This means that the casino pretends to have a license, but the license is not genuine. Additionally, there is no owner listed on the casino's website. This is often a clear sign that the casino is up to no good.
I fear they can do anything literary; that's why we encourage players to do some research first.
The only option I have on my sleeve is to submit a complaint, but to be fair and square, I would not put much hope in the process. Yet, it's free.
Well, browse the instructions 👈please, then let me know what you think. 🙏
Не мога да се сетя за нищо, тъй като губя парите си в това казино и как доставчикът на игри (ALLBET) предоставя услугите си на такъв лош оператор на казино. Просто усещам, че изпадам в измамник.
I cant think of anything as i loss my money to this casino and how the game provider ( ALLBET ) providing their services to such bad casino operator. Just feel that i fall into scammer.
Вече повдигнах жалбата и не съм сигурен какво казино гуру може да направи, за да ми помогне по този въпрос
I already raised the complaint and i not sure what casino guru able to do to help me on this matter
Виждам жалбата ви и е добре, че решихте да я изпратите. Нашият екип вече работи по него и се надяваме, че ще успее да го разреши. Просто се опитайте да бъдете търпеливи, въпреки че не е лесно, знам. Ако имате актуализации, моля, дръжте ни в течение.🙏
I can see your complaint, and it is good you have decided to submit it. Our team is already working on it, and hopefully will be able to get it solved. Just try to be patient, even though it is not easy, I know. If you have any updates, please keep us posted.🙏
Не мога да се сетя за нищо, тъй като губя парите си в това казино и как доставчикът на игри (ALLBET) предоставя услугите си на такъв лош оператор на казино. Просто усещам, че изпадам в измамник.
I cant think of anything as i loss my money to this casino and how the game provider ( ALLBET ) providing their services to such bad casino operator. Just feel that i fall into scammer.
За съжаление мисля, че не сте толкова далеч от целта. Потърсих в Google AllBet, тъй като никога не съм чувал това име и се намира във Филипините. Честно казано, поне за мен не е много безопасен вариант.
Нека просто изчакаме напредъка, бих казал. Защо не?
Sadly, I think you are not so far from the point. I Googled AllBet since I have never heard that name, and it's located in the Philipines. Honestly, not a very safe variant at least to me.
Let's just wait for the progress, I'd say. Shall we?
Повярвайте ми, когато казвам, че целият екип е пълен с много отдадени специалисти, ако има начин, те ще го намерят.
Believe me when I say the whole Team is full of very dedicated specialists, if there is a way, they will find it.
Ако имате някаква информация или нещо се промени, моля, уведомете ни. Разбирам, че чакането е стресиращо и бих искал да ви помогна с това, но се страхувам, че сега ми липсват добри идеи.
Както и да е, какво ще кажете за Netflix или HBO? Може би започването с няколко популярни сериала ще ви помогне да се успокоите?
Аз самият не обичам да гледам телевизия, но в тази ситуация зависи от вас.🙏
If you have some insights or anything changes, please let us know. I understand the waiting is stressful, and I would like to help you out with that, but I fear that I'm lacking good ideas now.
Anyway, how about Netflix or HBO? Maybe starting with a few popular series would help ease your mind?
I am not very fond of watching TV myself, but in this situation, it's up to you.🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.