преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WE88 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей, можеш ли да обясниш защо? Какво ти се случи в казиното? Имаше ли нещо общо с оплакването ви , че накрая не отговорихте?
Hey, could you also explain why? What happened to you in the casino? Did it have something to do with your complaint that you didn't answer in the end?
Да, напълно съм съгласен, че са измамници. Днес ми блокираха акаунта и ми откраднаха 380$! Дори не получих никакви обяснения! Те не отговарят на имейли и блокираха чата на живо с поддръжката!
Yes, I completely agree that they are scammers. Today they blocked my account and stole $380 from me! I didn't even get any explanations! They don't answer emails and they blocked the live chat with support!
Так я цілком теж згоден що це шахраї. Сьогодні вони заблокували мій рахунок та вкрали в мене 380$! Я навіть не отримав ніяких пояснень! По пошті вони не відповідають а лайв чат з підтримкою вони заблокували!
какво би знаел за това? Имам 4 години история. Почти RM450k. Знаете ли колко играчи се оплакват от това?
what would know about it? I have 4 years history. Almost RM450k. Do u know how many players complain about it ?
Дори не обясняват защо блокират. Струва ми се, че блокират всички, които искат да теглят средства от сметката си. Те се радват само на депозити, а за теглене веднага се блокират!
They don't even explain why they are blocking. It seems to me that they are blocking everyone who wants to withdraw funds from their account. They are only happy with deposits, and for withdrawals they are immediately blocked!
Так вони навіть не пояснюють за що блокування. Мені здається що вони блокують всіх хто хоче зняти кошти з свого рахунку. Вони раді тільки депозитам, а за вивід коштів одразу блокування!
Да, напълно съм съгласен, че са измамници. Днес ми блокираха акаунта и ми откраднаха 380$! Дори не получих никакви обяснения! Те не отговарят на имейли и блокираха чата на живо с поддръжката!
Yes, I completely agree that they are scammers. Today they blocked my account and stole $380 from me! I didn't even get any explanations! They don't answer emails and they blocked the live chat with support!
Так я цілком теж згоден що це шахраї. Сьогодні вони заблокували мій рахунок та вкрали в мене 380$! Я навіть не отримав ніяких пояснень! По пошті вони не відповідають а лайв чат з підтримкою вони заблокували!
Значи са блокирали акаунта ви, след като сте поискали теглене? така ли е
В такива случаи казиното със сигурност трябва да информира играча за причината, поради която е блокирал акаунта. Обикновено това се дължи на факта, че трябва да направят някои проверки. Но е много важно да информирате играча за това, разбира се.
So, they have blocked your account after you requested a withdrawal? Is that right?
In such cases, the casino should surely inform the player about the reason they blocked the account. Usually it is due to the fact that they need to do some chceks. But it is very important to inform the player about it, of course.
Е, тук имаме доста оплаквания, затова попитах вас и вашия опит. Може би можете да помогнете на други играчи и може би те ще видят как казиното се справя или не с някои неща.
И така, за какво мислиш, че можеш да ми кажеш повече?
Well, we have quite a few complaints here, so that's why I asked you and your experience. Maybe you can help other players and maybe they would see how the casino does or doesn't handle some things.
So what do you think you can tell me more about?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.