ФорумКазинаVulkanVegas - засега негативен опит

VulkanVegas - засега негативен опит

преди 3 години от AnonymousMaximus
|
4094 преглеждания 8 отговора |
|
преди 3 години

Здравейте скъпи казино - Екип на гуру,


Досега имах много негативно впечатление от казиното VulkanVegas.


Започва така:





20 € депозирани


(KYC, Познат вашият клиент) Чекът премина! Потвърждението ще получите и по имейл. (Те наистина искаха много документи, включително селфи с личен документ за самоличност, не съм свикнал с това от други казина, Trustly и всичко е проверено, най-вече.)


126 евро успешно изплатени (бяха преведени в моя акаунт)


Помислих си, казиното е наистина хубаво, нека поставим няколко куршума там.


€ 50 депозирани загубени

€ 50 депозирани загубени

100 € депозирани загубени

200 € депозирани загубени

250 € депозирани (последен куршум за този ден)


Играна до € 2230 и поискана да бъде изплатена.



Следващият ден



Ако плащането ми е отменено със стандартна поща, трябва да потвърдя акаунта си с теста KYC.


Качих общо 10 документа (откакто преминах KYC TEST за първи път), включително пари в и извън моя акаунт, включително преводи в самото казино.


Между другото, 63,13 евро бяха изплатени успешно от първия ми депозит от 20 евро (бяха преведени в сметката ми.)



Абсолютно не разбирам къде е проблемът тук, особено след като имам достатъчно пари и, разбира се, играя само с пари, които мога да изтрия от носа си, ако ги загубя.



Дълго напред-назад в чата определиха 10 "различни" агенти за поддръжка


Текущо състояние според чата: Изследването на източника на богатство е в процес на проверка. Може да отнеме "дни". Изплащане от 2230 € обикновено също 5 дни.



Не съм много убеден в това казино, дори при последния ми депозит от 250 евро трябваше да направя ~ 500 евро залози, след като бях увеличил до 2100 евро,

в противен случай казиното ще удържи 20% комисионна от остатъка. За щастие, въпреки 100 х € 4,50 завъртания, аз се забих при € 2230.


Получихте два много високи мултипликационни бонуса в Dead or Alive 2 и двамата не платиха почти нищо. (Измамник, който мисли лошо).


Струва ми се, сякаш на пътя се поставят допълнителни, произволни камъни, така че да се спъна в тях и да продължа да залагам, така че да загубя парите. Изглежда, че Чикане в изплащането е добавен.



За мен абсолютно отрицателен опит и неразбираемо защо това казино има толкова положителна оценка. Тествал съм много казина, но това

Клаузите с условията изглеждат по-добри от всички в негативно отношение.


Знам, че е минало относително малко време

Сега нямам друг избор освен да чакам, ще продължа да докладвам. Надявам се, че тази проверка ще бъде завършена възможно най-скоро и че ще получа парите и печалбата си.


Долната линия на това казино

разбира се ще се влоши, колкото по-дълго отнема изплащането и колкото повече камъни искат да ми поставят на пътя.



поздравления

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Така че естествено честно и щастливо обявявам нов статус:


Казиното одобри моя тест за източник на богатство и според чата ще изплати останалите печалби от € 2000 в рамките на следващите 5 дни според условията.


Така че засега съм доволен.


Ако не отговоря, общата сума е получена изцяло.


приятен ден на всички, които четете текста 🙂

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
AnonymousMaximus
преди 3 години

Изпратих имейл до представителя на казиното по-рано днес, за да може да помогне. Както и да е, радвам се за вас, поздравления! 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Играх в казиното LeoVegas преди около месец и все още не съм получил парите си. Те казват, че трябва да видят възможно решение, когато вече съм повдигнал решението, което ми е казала собствената ми банка, изпратете парите в долари, за да могат да ги приемат, тъй като не получават международни парични преводи с евро. Аз съм от Перу и истината е, че съм много разстроен от моя опит.

Автоматичен превод:
StefanoD
преди 3 години

Така че, ако разбирам правилно, сте имали салдото си в казиното в евро, но сте разбрали, че вашата банка не е в състояние да приеме евро, така че банката е предложила долари?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Не, балансът ми беше в подметки, моята местна валута, но ми казаха, че са извършвали превода в евро с конвертирането на валута, но тъй като моята банка не приема тази валута, аз им казах да го направят в долари, аз съм още чакам

Автоматичен превод:
StefanoD
преди 3 години

Добре, това не би трябвало да е проблем да го изпратите в долари, вместо в евро за казиното, но определено ще отнеме известно време, тъй като някой трябва да се справи с него ръчно.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Бях повече от месец и прочетох няколко отзива на хора, които не са им платили суми, дори по-големи от моите, честно казано има ли такава възможност?

Автоматичен превод:
StefanoD
преди 3 години

Честно казано, не бих повярвал, че LeoVegas няма да изплаща печалби само поради различната валута. Както и да е, тъй като казвате, че е изминал месец, вероятно можете да подадете жалба на нашия уебсайт, ако искате.

https://casino.guru/complaints/create

Нашият екип може да се опита да ви помогне по отношение на това и да ускори процеса.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини