ФорумКазинаvulkan vegas - ПРОВЕРКА НА СМЕТКА И ВРЕМЕ ЗА ТЕГЛЕНЕ

vulkan vegas - ПРОВЕРКА НА СМЕТКА И ВРЕМЕ ЗА ТЕГЛЕНЕ

преди 2 години от fegas95
|
2680 преглеждания 3 отговора |
|
преди 2 години

Лека нощ! Направих сметката във vulkan Vegas и получих определена сума за теглене. добре, когато подадох документите си за KYC проверка, след няколко дни получих имейл, след като се свързах с тях чрез чат, информирайки ги, че акаунтът ми е потвърден. Отидох там, опитвайки се да поискам изтеглянето на кредитите си, но все още беше със статус „незавършен". Реших да се свържа отново със служителите, така че служителят ме информира, че акаунтът ми все още не е потвърден, но аз отговорих, че имам грешка, тъй като вече получих имейла за потвърждение на акаунта. Изпратих й снимката на имейла, тя отиде да погледне в системата и потвърди, че акаунтът ми е потвърден и че искането ми за теглене ще бъде потвърдено след няколко часа или дни, ок. Измина още един ден и няма промяна в статуса на заявката за теглене. Свързах се отново с придружителя, тя отново ме информира, че акаунтът ми все още не е верифициран. но отново информирах, че са минали 2 дни, откакто получих имейла за потвърждение. тя каза, че състоянието на акаунта ми все още не е проверено и че ще препрати моя случай на отговорния сектор и че ще изчакам да бъде разрешен казусът. Вечерта отново се свързах с чата и за моя изненада обслужващият ме информира, че акаунтът ми все още не е потвърден и че имейлът, който получих, е 1 грешка. Исках да знам дали някой ден ще мога да потвърдя акаунта си и дали ще мога да извърша тегленето си.

Автоматичен превод:
fegas95
преди 2 години

Здравей,

Това със сигурност е много забавна история. 🙁

Струва ми се, че нещо се обърка напоследък, защото не сте първият, който съобщава за подобен проблем, според мен.

Ако се интересувате, не се колебайте да щракнете върху връзката и превъртете надолу до списъка със свързани публикации във форума

https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-discussion

file

Моля, дръжте ни в течение за напредъка си. Ако казиното не може да завърши проверката скоро (няколко дни), трябва да помогнем чрез жалба, ако е необходимо.

Можете също да проверите жалби, подадени срещу Vulkan Vegas:

https://casino.guru/complaints




Автоматичен превод:
преди 2 години

Опитах се да вляза в акаунта сега и се появи следното съобщение: "упс, този потребител е блокиран!". не ми изпратиха имейл за това, не казаха нищо и няма причина акаунтът ми да бъде блокиран! Чакам и ако можете да ми помогнете, ще съм благодарен!

Автоматичен превод:
fegas95
преди 2 години

Е, акаунтът ви може да бъде блокиран поради проверката, но като се имат предвид всички предишни препятствия, с които сте се сблъсквали, докато се занимавате с чата, е само предположение.

Напоследък забелязах увеличен брой оплаквания срещу Vulkan Vegas и неговия процес на проверка, повечето от тези случаи са решени сега. Нашият екип по жалби трябва да може да помогне.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини