Здравейте, съжалявам, че имате такива проблеми с проверката. Има ли някакви конкретни документи, които трябва да изпратите и какво не е наред с тях? Не са ли просто ясно видими или казиното има друга причина да отхвърли? Все още ли сте в контакт с тях и опитвате ли се да го разрешите?
Както и да е, видях, че сте успели да подадете жалба при нас и силно вярвам, че ще можете да разрешите проблема с казиното и в крайна сметка ще получите парите си.
Не пропускайте да ме уведомите, ако имате нова информация.
Hi, I'm sorry you're having such problems with verification. Are there any specific documents you have to send and what is wrong with them? Are they not just clearly visible or does the casino have another reason to reject? Are you still in contact with them and trying to resolve it?
Anyway, I saw that you have managed to open a complaint with us and I strongly believe that you will be able to resolve it with the casino and you will eventually get your money.
Be sure to let me know if you have any new information.