преди 11 месеца
Понеделник е, така че се чудех дали може би има положителен оборот?
Успех, разбира се!
It's Monday, so I was wondering whether there has been some positive turnover, perhaps?
Wish you luck, of course!
Понеделник е, така че се чудех дали може би има положителен оборот?
Успех, разбира се!
It's Monday, so I was wondering whether there has been some positive turnover, perhaps?
Wish you luck, of course!
Да госпожо. Когато се върнаха, играх двойка и спечелих. 2 платени вчера. 1 все още ми дължи и 1 току-що ми отказа. ВСИЧКИ еднакви партньорски/сестрински мрежи.
Yes Ma'am. When they came back up I played a couple and won. 2 paid yesterday. 1 still owes me and 1 just declined me. ALL same partner/sister networks.
Радвам се, че двете плащания от казиното минаха без проблеми.
Що се отнася до този, който все още ви се дължи, колко време продължава?
Освен това отхвърленото теглене беше защо? Казиното имаше ли причина?
I am glad that the two payments from the casino went through without problems.
As for the one that is still owed to you, how long has it been going on ?
Additionally, rejected withdrawal was why ? Did the casino have a reason ?
Мда. Други казино е голяма караница. Сега ще продължим 3 седмици. Всеки ден има чат дискусия на живо. Което ВСИЧКИ знаем колко са приятни. Днес ОТНОВО ми казаха, че адресът на портфейла ми не е правилен и СЕГА затова ВСЕ ОЩЕ седя и чакам.
ДРУГИ, СЪЩИТЕ Сестрински/партньорски казина отдавна ми плащат няколко пъти.
Може да отворим жалба в понеделник. Давам им толкова време...това ще бъдат официално 3 седмици, откакто пуснах заявката за теглене.
Yup. Other Casino is a major hassle. We are going on 3 weeks now. Every single day there is a Live chat discussion. Which we ALL know how pleasant those are. Today, AGAIN, I was told my wallet address wasnt correct and NOW thats why I STILL sit and wait.
OTHERS, SAME Sister/partner Casinos have long paid me several times over.
May be opening a complaint on Monday. Giving them that long...that will be officially 3 weeks since I put the withdraw request in.
Трябва да кажа, че сега ще пусна жалбата. Далеч съм от мисълта да правя окончателни преценки, но от това, което казахте, изглежда като глупаво извинение на казиното 🙁
I would submit the complaint now, I must say. I'm far from making final judgments, but from what you said, it seems like a stupid excuse made by the casino 🙁
Сега отварям един. Писна ми от това. Със сигурност трябваше да бъде платено днес!
Opening one now. Sick of this. Should have for sure been paid today!
Имам случай, който чака "вашия" отговор...не съм сигурен дали е от мен или от казиното
I have a case waiting "your" reply...not sure if its from me or the Casino
Правилният ход, защото чакането толкова дълго със сигурност не е приятно. Така че сега чакаме да видим дали ще получите парите си или ще чуете нещо ново от казиното. Както и да е, бихте ли ни уведомили, ако имате нещо ново?
The right move because waiting so long is certainly not pleasant. So now we wait to see if you get your money or if you hear something new from the casino. Anyway, could you let us know if you have anything new ?
Мисля, че в този случай би било подходящо да използвате бутона "отговор", защото играчът ще бъде уведомен за вашия отговор. Можете да съкратите времето за отговора, който чакате. 🙂
I think in this case it would be appropriate to use the "reply" button because the player will be notified of your reply. You can shorten the time for the answer you are waiting for. 🙂
Ако имате предвид изчакване на отговор от Казиното(ата). Успех Голям човек. Lemee знае как става това. хаха
If you mean waiting for a response by the Casino(s). Good Luck Big guy. Lemee know how that turns out. Lol
Моля, ако някой може да стигне до градината на Slots...!!
Please if someone can get to the Slots garden one...!!
Предполагам, че не сме се разбрали много. Все още очакваме нашето разследване и нашия отговор, така че това означава, че когато отворите жалбата си, в синята кутия горе вдясно пише „Изчакване на Casino Guru да отговори". Ако чакахме отговор от казиното, ще го видите отново в синята кутия. 🙂
I guess we didn't quite understand each other. We are still waiting for our investigation and our reply, so it means that when you open your complaint, it says "Waiting for Casino Guru to reply" in the blue box on the top right. If we were waiting for a response from the casino, you would see it again in the blue box. 🙂
Що се отнася до казиното, за което говорите, Петронела се опитва да разбере колкото може повече за ситуацията и ще видим докъде ще стигне. Когато има всичко необходимо, вярвам, че ще се опита да се свърже с казиното. Междувременно трябва да имаме търпение.
Въпреки това би било добре да правите разграничение между казината и затова, ако имате проблем с конкретно, поддържайте разговора предимно в официалната тема на казиното: https://casino.guru/forum/casinos/slots-garden-casino ---Генерална дискусия
Възможно ли е това?
As for the casino you're talking about, Petronela is trying to find out as much as she can about the situation and we'll see where it goes. When she has everything she needs, I believe she will try to contact the casino. In the meantime, we have to be patient.
However, it would also be good to differentiate between casinos and therefore if you have a problem with a particular one, keep the conversation mainly in the official casino thread: https://casino.guru/forum/casinos/slots-garden-casino---general-discussion
Would that be possible ?
Здравейте, бих искал мнение от вас, момчета - играя в казино и имам чувството, че понякога намаляват алгоритъма - много е странно, че някои дни получавате нормални количества безплатни завъртания в почти всяка игра, която играете - понякога след 50+ завъртания, понякога отнема повече - но поне ги получавате редовно - в други дни - същото количество завъртане същите игри - нищо в продължение на дни и дни - това нормално ли е или наистина отказват алгоритъма може би по отношение на броя на играчите или ако има твърде много печалби? Не е само в една игра, а във всички игри, които редовно играя отново и отново. Може би това е само това специфично казино idk.
Hi, I would like an opinion from you guys - I am playing in a casino and I have the feeling that they turn down the algorithm occasionally - it is very odd that some days you get normal amounts of free spins in almost every game you play - sometimes after 50+ spins sometimes it takes more - but at least you get them regularly - at other days - same spinning amount same games - nothing for days and days - is that normal or is it really that they turn down algorithm maybe regarding of the number of players or if there are too many winnings? It is not only at one game it is at all the games I am regularly playing over and over. Maybe it is only that specific casino idk.
Здравейте, мисля, че винаги би било добре да имате някакво доказателство за подобни съображения, защото без него винаги са само някакви предположения. Както и да е, в кое казино имаш такова усещане?
Също така не мисля, че е нещо, което би било напълно необичайно и не мисля, че това би отхвърлило алгоритъм. Ако някое казино направи това, не мисля, че ще получите безплатни завъртания или много малко, тъй като те могат да го коригират.
Hi, I think it would always be good to have some proof for such considerations, because without it it is always just some guesswork. Anyway, which casino is it in which you have such a feeling ?
I also don't think it's something that would be totally unusual and I don't think that would turn down an algorithm. If a casino did that, I don't think you would get free spins or very little since they could adjust it.
МРАЗЯ да мисля, че това е вярно. Защото защо да играя тогава, ако някой има контрол върху играта ми и тя не е произволна. Бих спрял да играя днес, ако знаех, че това се случва.
Id HATE to think that is true. Because why play then if someone has control of my play and its not random. I would quit playing today if I knew that this is happening.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.