ФорумКазинаВсички мои казино сайтове са блокирани

Всички мои казино сайтове са блокирани (страница 2)

преди 12 месеца от angel47usa
|
6458 преглеждания 42 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
angel47usa
преди 11 месеца

Понеделник е, така че се чудех дали може би има положителен оборот?

Успех, разбира се!

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Да госпожо. Когато се върнаха, играх двойка и спечелих. 2 платени вчера. 1 все още ми дължи и 1 току-що ми отказа. ВСИЧКИ еднакви партньорски/сестрински мрежи.

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 11 месеца

Радвам се, че двете плащания от казиното минаха без проблеми.

Що се отнася до този, който все още ви се дължи, колко време продължава?

Освен това отхвърленото теглене беше защо? Казиното имаше ли причина?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Мда. Други казино е голяма караница. Сега ще продължим 3 седмици. Всеки ден има чат дискусия на живо. Което ВСИЧКИ знаем колко са приятни. Днес ОТНОВО ми казаха, че адресът на портфейла ми не е правилен и СЕГА затова ВСЕ ОЩЕ седя и чакам.

ДРУГИ, СЪЩИТЕ Сестрински/партньорски казина отдавна ми плащат няколко пъти.

Може да отворим жалба в понеделник. Давам им толкова време...това ще бъдат официално 3 седмици, откакто пуснах заявката за теглене.

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 11 месеца

Трябва да кажа, че сега ще пусна жалбата. Далеч съм от мисълта да правя окончателни преценки, но от това, което казахте, изглежда като глупаво извинение на казиното 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Сега отварям един. Писна ми от това. Със сигурност трябваше да бъде платено днес!

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Имам случай, който чака "вашия" отговор...не съм сигурен дали е от мен или от казиното

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

@angel47usa мога ли да попитам кое казино?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Сега отварям един. Писна ми от това. Със сигурност трябваше да бъде платено днес!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Правилният ход, защото чакането толкова дълго със сигурност не е приятно. Така че сега чакаме да видим дали ще получите парите си или ще чуете нещо ново от казиното. Както и да е, бихте ли ни уведомили, ако имате нещо ново?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Имам случай, който чака "вашия" отговор...не съм сигурен дали е от мен или от казиното

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Доколкото виждам, и двете жалби чакат нашия отговор. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

@angel47usa мога ли да попитам кое казино?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че в този случай би било подходящо да използвате бутона "отговор", защото играчът ще бъде уведомен за вашия отговор. Можете да съкратите времето за отговора, който чакате. 🙂

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 11 месеца

здравей, мога ли да попитам кое казино?

Автоматичен превод:
Amber973
преди 11 месеца

Градина на слотове

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Ако имате предвид изчакване на отговор от Казиното(ата). Успех Голям човек. Lemee знае как става това. хаха

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Моля, ако някой може да стигне до градината на Slots...!!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ако имате предвид изчакване на отговор от Казиното(ата). Успех Голям човек. Lemee знае как става това. хаха

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Предполагам, че не сме се разбрали много. Все още очакваме нашето разследване и нашия отговор, така че това означава, че когато отворите жалбата си, в синята кутия горе вдясно пише „Изчакване на Casino Guru да отговори". Ако чакахме отговор от казиното, ще го видите отново в синята кутия. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Моля, ако някой може да стигне до градината на Slots...!!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Що се отнася до казиното, за което говорите, Петронела се опитва да разбере колкото може повече за ситуацията и ще видим докъде ще стигне. Когато има всичко необходимо, вярвам, че ще се опита да се свърже с казиното. Междувременно трябва да имаме търпение.

Въпреки това би било добре да правите разграничение между казината и затова, ако имате проблем с конкретно, поддържайте разговора предимно в официалната тема на казиното: https://casino.guru/forum/casinos/slots-garden-casino ---Генерална дискусия

Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, бих искал мнение от вас, момчета - играя в казино и имам чувството, че понякога намаляват алгоритъма - много е странно, че някои дни получавате нормални количества безплатни завъртания в почти всяка игра, която играете - понякога след 50+ завъртания, понякога отнема повече - но поне ги получавате редовно - в други дни - същото количество завъртане същите игри - нищо в продължение на дни и дни - това нормално ли е или наистина отказват алгоритъма може би по отношение на броя на играчите или ако има твърде много печалби? Не е само в една игра, а във всички игри, които редовно играя отново и отново. Може би това е само това специфично казино idk.

Автоматичен превод:
Amber973
преди 11 месеца

Здравейте, мисля, че винаги би било добре да имате някакво доказателство за подобни съображения, защото без него винаги са само някакви предположения. Както и да е, в кое казино имаш такова усещане?

Също така не мисля, че е нещо, което би било напълно необичайно и не мисля, че това би отхвърлило алгоритъм. Ако някое казино направи това, не мисля, че ще получите безплатни завъртания или много малко, тъй като те могат да го коригират.

Автоматичен превод:
Amber973
преди 11 месеца

МРАЗЯ да мисля, че това е вярно. Защото защо да играя тогава, ако някой има контрол върху играта ми и тя не е произволна. Бих спрял да играя днес, ако знаех, че това се случва.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини