ФорумКазинаВъпрос към всички

Въпрос към всички

преди 1 месец от Crdunnett
|
664 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Имали ли сте казино, в което сте правили депозити и тегления в продължение на 3/4 месеца неочаквано, ви кара да потвърдите акаунта си отново. И те казват, че вашата проверка е приоритет №1 за тях?? И все още нямате обработени тегления 2 дни по-късно?? Прекарах 10 часа в чат, изпращайки документи след документи. Без да лъжа, изпратих им над 50 документа, като те казаха, че вчера в 18:30 последният, от който имах нужда, беше доказателство за платежни карти, така че го изпратих и след това бях блокиран от чат с тях, тъй като тревожността и стресът ми надделяха над мен и аз им казах какво мисля за тяхното казино.

Е, това е, през което преминавам с Stay Casino в момента. Току-що получих актуализация. Те все още работят върху това и аз все още съм приоритет №1 и те ще ме уведомят. хаха

Автоматичен превод:
Crdunnett
преди 1 месец

Съжалявам, че трябва да преминете през такава ситуация. Това свързано ли е с вашето оплакване , прав ли съм? Не е нищо необичайно, че едно казино трябва да направи допълнителна проверка. Разбира се, разбирам, че е за предпочитане да кажат точно какви документи трябва да се проверят и в какъв формат или какъв е проблемът с документите, които вече сте предоставили. Най-добрият начин обаче е винаги да сътрудничите напълно на казиното, за да се извърши проверката. Имахте ли актуализации от тях? Моля, дръжте ни в течение, когато има нещо ново.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини