преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с VooZaZa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, какво имате предвид, когато попитате дали и трите казина са еднакви? Второто споменато казино е изписано правилно? Намерих само Slotzo казино .
Търсих обаче и не намерих връзка между тях. Имате ли опит с тях или защо питате? 🙂
Hi, what do you mean when you ask if all 3 casinos are the same ? The second casino mentioned is spelled correctly ? I found only Slotzo casino.
However, I searched and I didn't find any connection between them. Do you have any experience with them or why are you asking ? 🙂
Може би тези казина са свързани.
Поне Voozaza и Bogamba имат следните прилики.
·екранна структура
・Подробности за бонуса
· T&C
・Имейл формат за информация
Ако тези две казина не са свързани, ще се счита за казино, използващо шаблон за отваряне на онлайн казино.
*Съществува ли такъв шаблон?
Perhaps those casinos are related.
At least Voozaza and Bogamba have the following similarities.
·screen structure
・Bonus details
・T&C
・Information email format
If these two casinos are not related, it would be considered a casino using a template for opening an online casino.
*Does such a template exist?
恐らくそれらのカジノは関連性があります。
少なくともVoozazaとBogambaは以下のような共通性があります。
・画面構成
・ボーナスの内容
・T&C
・案内メールのフォーマット
もしこの二つのカジノが関係無いとすればオンラインカジノを開業するためのテンプレートを使ったカジノと考えられます。
※そのようなテンプレートは存在しますか?
Здравейте, както споменах преди месец, не открих връзка между тях. Но отворих страниците им и честно казано доста си приличат, но не са еднакви. Опитах се да разбера и в чата на живо, но не успях, така че продължавам да държа на мнението си.
Както и да е, не съм сигурен за шаблона. Но мисля, че подобна информация може да се намери в интернет в някои статии. Бихте ли го пробвали? 🙂
Hi, as I mentioned a month ago, I haven't found any relationship between them. But I opened their pages and they are quite similar to be honest, but not the same. I also tried to find out in the live chat but I wasn't successful, so I'm still sticking to my opinion.
Anyway, I am not sure about the template. But I think that similar information could be found on the Internet in some articles. Would you try it ? 🙂
не съм получил тегленето си повече от 40 дни, това е тотално измамно казино... как може това казино да не е в черния списък? никой ли не получава печалби? Изпратих документите си до тях, страхувам се, че ще използват моя ducemencst за други неща, обмислям да се свържа с eupol или с шведската полиция ... трябва ли да го направя?
i havent got my withdrawl in over 40 days now , its a total scam casino... how can this casino not be blacklisted ? nobody is geting there winings? i have send my doucments to them to , i am afried they will use my ducemencst for other stuff , am considering to contat eupol , or the swdish police ... should i do it?
Успях да изтегля пари на 3 ноември.
Заявката за оттегляне е направена около 26 октомври.
По това време парите бяха изпратени заедно с други тегления, за които бях кандидатствал в тази казино група.
Въпреки това многократните тегления, за които кандидатствах на 3 ноември, все още не са изпратени.
Тегленията са спрени в тази група казино.
I was able to withdraw money on November 3rd.
The withdrawal request was made around October 26th.
At that time, the money was sent together with other withdrawals that I had applied for in this casino group.
However, the multiple withdrawals I applied for on November 3rd have not been sent yet.
Withdrawals have stopped across this casino group.
私は11/3に出金できました。
出金申請は10/26頃でした。
そのころにこのカジノのグループで出金申請していた他の出金とまとめて送金されました。
しかし11/3に申請した複数の出金はまだ送金されていません。
このカジノグループ全体で出金がとまっています。
не съм получил тегленето си повече от 40 дни, това е тотално измамно казино... как може това казино да не е в черния списък? никой ли не получава печалби? Изпратих документите си до тях, страхувам се, че ще използват моя ducemencst за други неща, обмислям да се свържа с eupol или с шведската полиция ... трябва ли да го направя?
i havent got my withdrawl in over 40 days now , its a total scam casino... how can this casino not be blacklisted ? nobody is geting there winings? i have send my doucments to them to , i am afried they will use my ducemencst for other stuff , am considering to contat eupol , or the swdish police ... should i do it?
Виждам, че вашата жалба също е затворена, тъй като казиното не е отговорило, което е жалко.
Не смятам обаче, че информацията ви трябва да се злоупотребява. Нормално е да изпращате документи на казиното като част от процеса на проверка, така че не бих бил негативен веднага.
Е, не съм сигурен дали ще получите парите си, но ако разберете нещо ново, бихте ли ни уведомили?
I see that your complaint has also been closed as the casino has not responded, which is a pity.
However, I don't think your information should be misused. It is normal that you send documents to the casino as part of the verification process, so I wouldn't be negative right away.
Well, I'm not sure if you will get your money, but if you find out something new could you please let us know ?
Разбира се, че ще публикувам тук, в случай че си получа парите, но минаха повече от 45 дни, така че мисля, че е много малко вероятно да си получа парите
Of course I'll post here in case I get my money, but it's been over 45 days so I think it's very unlikely that I'll get my money
Självklart skriver jag här ifall jag får mina pengar , men det har gått över 45 dagar så jag tror det är väldigt osannolikt att jag får mina pengar
Мразя да го казвам, но съм и скептичен. Видяхте ли обаче, че казиното има индекс на безопасност само 4,6 , което е доста ниско число? Мисля, че винаги е препоръчително да направите някои проучвания, преди да депозирате в казиното, за да намалите риска от подобни ситуации.
Твърдо вярвам, че повече няма да срещнете нещо подобно и ще имате само по-добри преживявания.
I hate to say it, but I'm also skeptical. However, did you see that the casino has a safety index of only 4.6, which is quite a low number? I think that it is always advisable to do some research before depositing in the casino in order to reduce the risk of similar situations.
I firmly believe that you will not come across something like this again and you will only have better experiences.
Избрах казиното, защото му бяхте дали 7.0 ... също се присъединих чрез вашата връзка, така че се чувствам много зле.
I chose the casino because you had given it 7.0 ... also joined through your link, so I feel really bad.
jag valde casinot för ni hade get det 7.0 … har även gått med genom er länk , så känns riktigt dåligt.
Както казах в дискусията на SLOTHUB, мисля, че доверието в казиното се крие в тегленията, но освен това, това е като бонус.
Мисля, че скоростта на теглене има модел от казино до казино, но можем да внимаваме, ако скоростта на теглене се забавя.
Ако многото комарджии, които се тълпят в Casino Guru, могат да влязат в скоростта на теглене, много комарджии ще бъдат спасени
As I said in the SLOTHUB discussion, I think the credibility of the casino lies in the withdrawals, but other than that, it's like a bonus.
I think that the withdrawal speed has a pattern from casino to casino, but we can be wary if the withdrawal speed is slowing down.
If the many gamblers who flock to Casino Guru can enter the withdrawal speed, many gamblers will be saved
Избрах казиното, защото му бяхте дали 7.0 ... също се присъединих чрез вашата връзка, така че се чувствам много зле.
I chose the casino because you had given it 7.0 ... also joined through your link, so I feel really bad.
jag valde casinot för ni hade get det 7.0 … har även gått med genom er länk , så känns riktigt dåligt.
Разбирам и съжалявам, защото както виждаме индексът на безопасност е намалял много. Видях, че казиното не е разрешило някои оплаквания, както и вашето, така че това може да е една от причините.
Силно вярвам, че подобна ситуация няма да се повтори и че ако играете в казиното, ще се подобрява само. Ако имате нова информация или сте получили пари, моля, уведомете ни.
I understand and I am sorry, because as we can see the safety index has decreased a lot. I have seen that the casino has not resolved some complaints and neither has yours, so that could be one of the reasons.
I strongly believe that a similar situation will not happen again and that if you play in the casino it will only get better. If you have any new information or have received any money, please let us know.
Аз ще. Вече чакам повече от 45 дни. Нищо ли не можете да направите? Както казах преди, регистрирах се с вашата връзка. Благодаря отново!
I Will. I have waited for over 45 days now. Is it nothing you guys Can do? As i told before i signd up with your Link. Thanks agin!
Тази група казина предлага много лесни бонуси. Изглежда, че RTP също беше добър, поне до края на октомври.
Тази казино група предлагаше още повече бонуси в началото на ноември, но мисля, че RTP тогава беше по-лош. Успях да спечеля до 11/2. Но след това почти не можах да спечеля.
И печалбите след 11/2-3 няма да бъдат изтеглени.
Казината, които в момента са блокирани с тегления, са следните казина. Voozaza, Bogamba, slootz, house of spin, spintornade, всички тези казина имат едно общо нещо: предлагат им един и същ промо код в канала на Telegram с бонус трезор.
Условията на потребителския интерфейс и бонуса са почти еднакви.
Ако трябва да мислим позитивно, можем да предположим, че ще има неочаквани заявки за теглене поради сладки бонуси и финансовият сектор ще бъде затрупан с отговори.
В допълнение, таксите за прехвърляне на BTC скочиха през последните две седмици. Не депозирах, защото ми казаха по-рано, че ако използвам малък депозит, ще бъде начислена такса от 15 USD.
В това отношение казината може да не са склонни да изпращат пари.
Ако мислим негативно, те насърчават играчите да депозират с хлабави бонус условия и да не теглят.
Може би са заседнали в схема на Понци поради финансови затруднения.
Аз самият харесвам това казино, защото се забавлявах много. Така че не искам да мисля твърде лошо.
Бих искал да се оттегля по някакъв начин.
This group of casinos offered very easy bonuses. It seems that the RTP was also good, at least until the end of October.
This casino group offered even more bonuses at the beginning of November, but I think the RTP was worse by then. I was able to win until 11/2. But after that, I almost couldn't win.
And winnings after 11/2-3 will not be withdrawn.
The casinos that are currently stuck with withdrawals are the following casinos. Voozaza, Bogamba, slootz, house of spin, spintornade, all of these casinos have one thing in common: they are offered the same promo code on the Bonus vault Telegram channel.
The UI and bonus terms are almost the same.
If we are to think positively, we can assume that there will be unexpected withdrawal requests due to sweet bonuses, and the financial sector will be overwhelmed with responses.
In addition, BTC transfer fees have been soaring for the past two weeks. I didn't deposit because I was told earlier that if I used a small deposit, a fee of 15 USD would be charged.
In that regard, casinos may be reluctant to send money.
If we think negatively, they encourage players to deposit with loose bonus terms and not withdraw.
Maybe they're stuck in a Ponzi scheme because of financial difficulties.
I myself like this casino because I have had a lot of fun. So I don't want to think too badly.
I would like to withdraw somehow.
Здравейте. Освен жалбата – Не, не можем да направим нищо, когато казиното реши, че не желае да сътрудничи. Но в резултат на това рейтингът на казиното ще бъде по-нисък въз основа на конфискуваната сума. Може да видите, че това се е случило в този случай.
Съжалявам, но някои казина не са съвсем коректни към играчите.
Hello. Aside from the complaint - No, we can't do anything when the casino decides they do not care to cooperate. But as a result, the casino's rating will be lower based on the amount forfeited. You may see that has happened in this case.
I'm sorry, but some casinos are not entirely fair to players.
Тази група казина предлага много лесни бонуси. Изглежда, че RTP също беше добър, поне до края на октомври.
Тази казино група предлагаше още повече бонуси в началото на ноември, но мисля, че RTP тогава беше по-лош. Успях да спечеля до 11/2. Но след това почти не можах да спечеля.
И печалбите след 11/2-3 няма да бъдат изтеглени.
Казината, които в момента са блокирани с тегления, са следните казина. Voozaza, Bogamba, slootz, house of spin, spintornade, всички тези казина имат едно общо нещо: предлагат им един и същ промо код в канала на Telegram с бонус трезор.
Условията на потребителския интерфейс и бонуса са почти еднакви.
Ако трябва да мислим позитивно, можем да предположим, че ще има неочаквани заявки за теглене поради сладки бонуси и финансовият сектор ще бъде затрупан с отговори.
В допълнение, таксите за прехвърляне на BTC скочиха през последните две седмици. Не депозирах, защото ми казаха по-рано, че ако използвам малък депозит, ще бъде начислена такса от 15 USD.
В това отношение казината може да не са склонни да изпращат пари.
Ако мислим негативно, те насърчават играчите да депозират с хлабави бонус условия и да не теглят.
Може би са заседнали в схема на Понци поради финансови затруднения.
Аз самият харесвам това казино, защото се забавлявах много. Така че не искам да мисля твърде лошо.
Бих искал да се оттегля по някакъв начин.
This group of casinos offered very easy bonuses. It seems that the RTP was also good, at least until the end of October.
This casino group offered even more bonuses at the beginning of November, but I think the RTP was worse by then. I was able to win until 11/2. But after that, I almost couldn't win.
And winnings after 11/2-3 will not be withdrawn.
The casinos that are currently stuck with withdrawals are the following casinos. Voozaza, Bogamba, slootz, house of spin, spintornade, all of these casinos have one thing in common: they are offered the same promo code on the Bonus vault Telegram channel.
The UI and bonus terms are almost the same.
If we are to think positively, we can assume that there will be unexpected withdrawal requests due to sweet bonuses, and the financial sector will be overwhelmed with responses.
In addition, BTC transfer fees have been soaring for the past two weeks. I didn't deposit because I was told earlier that if I used a small deposit, a fee of 15 USD would be charged.
In that regard, casinos may be reluctant to send money.
If we think negatively, they encourage players to deposit with loose bonus terms and not withdraw.
Maybe they're stuck in a Ponzi scheme because of financial difficulties.
I myself like this casino because I have had a lot of fun. So I don't want to think too badly.
I would like to withdraw somehow.
Здравейте!
Коя група? За Voozaza ли е, моля?
Е, предишният ми отговор все още е валиден. Рейтингът му спадна значително заради неизплатени печалби. Бих казал, че няма много какво да добавя...:
Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното
https://casino.guru/voozaza-casino-review#tab=js-tab-reputation
Hello!
Which group? Is it about Voozaza, please?
Well, my previous response is still valid. Its rating dropped significantly because of unpaid winnings. I'd say there's not much to add...:
Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size
https://casino.guru/voozaza-casino-review#tab=js-tab-reputation
Voozaza, Bogamba и Slootz вероятно са в една и съща група. Вижте също бонус трезор в Telegram. Миналия месец те добавиха Spintornade, House of Spin и TurboSpin. Много подобен GUI, промоционални имейли и тяхното съдържание. И в същото време спря да се изтегля. Не знам дали е престъпление да бягаш с пари чрез раздаване на лесни промоции или е престъпление системно да събираш депозити и да бягаш с тегления
Voozaza, Bogamba, and Slootz are probably in the same group. See also Bonus vault in Telegram. Last month, they added Spintornade, House of Spin and TurboSpin. Very similar GUI, promotional emails and their contents. And at the same time, it stopped being withdrawn. I don't know if it's a crime to run away with money by distributing easy promotions or if it's a crime to systematically collect deposits and run away with withdrawals
Виждам. Бихте ли изпратили тази информация на data@casino.guru, моля?
Като алтернатива можете да използвате тази функция:
Благодаря ви 🙏
I see. Could you send this information to data@casino.guru, please?
Alternatively, feel free to use this feature:
Thank you 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.