Добри новини, очевидно са преминавали през процес, при който са получили нов лиценз или нещо се е променило. Как го забеляза? Ходили ли сте в някое от тях? 🙂
Good news, apparently they were going through a process where they got a new license or something was changing. How did you notice that? Have you been to any of the casinos from them? 🙂
В момента обмислям да съдя Rabidi, защото те съзнателно предлагат незаконни хазартни игри на германския пазар. Ето защо редовно проверявам уебсайта, където загубих парите си. Също така смятам, че е положително, че Rabidi добави препратката към оператора и сега отново има лиценз, тъй като това показва, че Rabidi не пренебрегва напълно съответствието и иска да се измъкне от аферата, като накара операторите да се укрият. Бъдете предупредени обаче, Rabidi е измамна компания, която умишлено предлага хазарт без лиценз в страни, където това е незаконно. Бих посъветвал всички да не играят там, тъй като срещу Рабиди в Кюрасао е открита процедура по несъстоятелност, чийто резултат е несигурен.
I am currently considering suing Rabidi because they knowingly offer gambling illegally on the German market. That is why I regularly check the website where I lost my money. I also think it is positive that Rabidi has added the reference to the operator and now has a license again, as it indicates that Rabidi does not completely ignore compliance and wants to get out of the affair by having the operators go into hiding. Be warned though, Rabidi is a fraudulent company that deliberately offers gambling without a license in countries where it is illegal. I would advise everyone not to play there, as insolvency proceedings have been opened against Rabidi in Curacao, the outcome of which is uncertain.
Ich befinde mich gerade in der Überlegung Rabidi zu verklagen, da sie wissentlich, illegal auf dem deutschen Markt Glückspiel anbieten. Deswegen checke ich regelmäßig die Website auf der ich mein Geld verloren habe. Ich glaube auch, dass es positiv ist, dass Rabidi den Verweis auf den Betreiber hinzugefügt hat und nun wieder eine Lizenz besitzt, da es darauf hinweist, dass Rabidi nicht vollkommen auf Compliance scheißt und sich aus der Affäre ziehen will, indem die Betreiber untertauchen. Seit trotzdem gewarnt, Rabidi ist ein betrügerisches Unternehmen, welches gezielt in Länder Glückspiel anbietet, in denen es illegal ist ohne Lizenz. Ich würde jeden abraten dort zu spielen, da ein Insolvenzverfahren gegen Rabidi in Curacao eröffnet wurde, Ausgang ungewiss.
О, имате доста информация за цялото това нещо. Мислите ли, че ще ги съдите? Що се отнася до загубата на пари в казино, само че сте загубили или казиното ви ги е взело? 🤔
Oh, you have quite a bit of information about this whole thing. Do you think you'll go ahead and sue them ? As far as losing money in a casino, is it just that you lost or the casino took it from you? 🤔
Става въпрос за загубени пари. Имам само лош опит с компанията, но за съжаление пристрастяването към хазарта винаги ви връща обратно в ръцете на компанията. Например, написах няколко имейла до поддръжката, в които казвам, че искам преглед на моите депозити и тегления, но нямам отговор от месеци, въпреки че винаги получавам автоматично потвърждение за получаване, което доказва, че имейлите ми са получени.
It's about lost money. I've only had bad experiences with the company, but unfortunately gambling addiction always drives you back into the company's hands. For example, I've written several emails to support saying I want an overview of my deposits and withdrawals, but I haven't had a response for months, even though I always get an automatic confirmation of receipt, which proves that my emails are received.
Es geht um verlorenes Geld. Ich habe aber nur schlechte Erfahrungen gemacht mit dem Unternehmen, aber leider treibt einen die Spielsucht immer wieder in die Hände des Unternehmens. Z.B. habe ich dem Support mehrmals eine Email geschrieben, dass ich eine übersicht meiner Einzahlungen und Auszahlungen möchte, seit Monaten keine Antwort obwohl ich jedesmal eine automatische empfangsbestätigung bekomme, was beweist, dass meine E-Mails ankommen.
Да, разбирам, вие също се опитахте да се самоизключите от казината, когато говорите за пристрастяване, нали?
Yes I understand, you also tried to self-exclude yourself from casinos when you talk about addiction, didn't you ?
Здравейте, откъде взехте информацията и можете ли да ни информирате?
Hello, where did you get the information and can you keep us updated?
Hallo, woher hast du die Info, und kannst du uns auf dem laufenden halten?
Здравейте, на мен също ще ми е интересно къде мога да разбера нещо по въпроса.
Това би ми позволило да дам информация на адвоката.
Би било чудесно да разполагаме с информацията.
Поздрави
Аня Майер
Hello, I would also be interested to know where I can find out something about this.
This would allow me to give information to the lawyer.
Would be great to have the information.
Kind regards
Anja Meyer
Guten Tag,das würde mich auch interessieren, wo ich darüber etwas finden.
Damit könnte ich dem Anwalt Informationen geben.
Wäre super,um die Info.
Mfg
Anja Meyer
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.