Видях оплакването ви и трябва да кажа, че банковите преводи обикновено са проблематични във всяко казино, това е бавен метод на плащане и обикновено изисква допълнителни проверки и потвърждение. Ако акаунтът ви вече е потвърден и сте играли с чист депозит и сте заложили депозита си необходимото количество пъти, наистина няма извинение да отхвърлите или забавите тегленето. Успех с жалбата
Saw your complaint and I have to say bank transfers tend to be problematic in every casino, it's a slow payment method and it usually requires additional checkings and verification. If your account was already verified and you were playing with a clean deposit and wagered your deposit the required amount of times there is really no excuse to reject or delay the withdrawal. Good luck with the complaint
Тегленията ми бяха автоматично отхвърлени и кредитирани в акаунта ми на играч, докато играех. Продължих да питам, но служителите по поддръжката не помагат и не искат да направят клиента щастлив... След това акаунтът беше блокиран за постоянно
My withdrawals were automatically declined and credited to my player account while I was playing. I kept asking, but the support staff aren't helpful and don't want to make the customer happy... The account was then permanently blocked
Meine Auszahlungen wurden von alleine abgelehnt und meinem Spielerkonto gutgeschrieben während ich gespielt habe. Immer wieder habe ich nachgefragt doch die Mitarbeiter im Support sind nicht hilfsbereit und wollen den Kunden nicht zufrieden machen... Anschließend Konto dauerhaft gesperrt
Нямаше проблем с моята банка, но казиното е измама и обира играчите... И да, акаунтът беше успешно потвърден и депозитът беше истински пари... Направих повече от 15 000 € печалба от 25 €... Това е защо е добре приятелю
There was no problem with my bank but the casino is a scam and is ripping players off... And yes the account was successfully verified and the deposit was real money... Made more than 15000€ profit from 25€... That's why is it okay my friend
Mit meiner Bank gab es kein Problem aber das Casino ist ein Betrüger und zieht die Spieler ab... Und ja das Konto war erfolgreich verifiziert und die Einzahlung war echtes Geld... Von 25€ mehr als 15000€ Gewinn gemacht... Darum geht es mein Freund
Тъй като вече сте подали жалба, просто трябва да изчакате, докато казиното реагира на нея, наистина не виждам причина да блокирате акаунта си, тъй като сте играли с чисти пари и акаунтът вече е потвърден, предполагам, че просто не го правят искате да изплатите, вашето теглене изглежда е малко над техния месечен лимит за теглене, който е 15 000 USD, а не EUR, но все пак не е причина за блокиране на акаунт, наистина е непрофесионално просто да блокирате потребител и да не посочите причина. Късмет
Since you already filed a complaint you just have to wait until the casino reacts to it, I don't really see any reason to block your account since you were playing with clean cash and account was already verified, I suppose they simply don't want to pay out, your withdrawal seems to be slightly over their monthly withdrawal limit which is 15000 USD, not EUR, but still not a reason to block an account, it's really unprofessional to just block an user and not provide a reason. Good luck
Моля, качете този преглед навсякъде, за да защитите всички играчи от това казино.
Please upload this review everywhere to protect all players from this casino.
Bitte diese Rezension überall hochladen, damit alle Spieler vor diesem Casino geschützt werden.
Проверихте жалбата си, заложихте ли баланса? Когато депозирате и спечелите, не трябва да залагате печалбите, когато тегленето се забави, това е точно това, което казиното иска да направите!!
Checked your complaint, did you gambled the balance away? When you deposit and win, you shouldn't gamble the winnings away, when a withdrawal is delayed that's exactly what the casino wants you to do!!
Казиното остави изплащанията висящи повече от 3 дни, не ги обработи и продължи да ги отхвърля. Всеки път, когато съм направил изплащане, то се анулира от само себе си и не се обработва. Проклети измамници
The casino left the payouts pending for more than 3 days, did not process them and kept rejecting them. Whenever I have made a payout, it is canceled by itself and not processed. Damn scammers
Das Casino hat die Auszahlungen über 3 Tage ausstehen lassen, nicht bearbeitet und immer wieder abgelehnt، immer wenn ich eine Auszahlung betätigt habe, wird diese von alleine storniert und nicht bearbeitet. Verdammte Betrüger
Когато имате открита жалба, трябва да оставите баланса недокоснат, дори ако казиното го върне като баланс за игра, ако почувствате желание да го заложите, трябва да поискате от казиното да блокира залаганията в акаунта ви, като залагате печалбите си просто прави случая невъзможен за разрешаване и казиното щастливо задържа парите ви
When you have an open complaint you should leave the balance untouched, even if the casino puts it back as playable balance, if you feel an urge to gamble it away you should request the casino to block betting in your account, gambling away your winnings just makes the case impossible to solve and the casino happily keeps your money
Приятелю, не проверявам баланса, докато залагам. Изглежда, че тези измамници са анулирали изплащанията и са кредитирали акаунта на играча, за да го заложат. Забелязвал съм това много пъти и съм докладвал на екипа за поддръжка, но тези хора са безполезни и просто искат да измъкнат играчите и да заобикалят тези измамници обработват само малки тегления (един мой приятел изтегли €50 и те бяха преведени веднага и казиното получава добри отзиви за това) колко глупаво е това казино. Но когато става въпрос за хиляди, те забавят обработката и просто търсят извинения, за да не получите печалбата си. Кой прави това освен измамник?
My friend I don't check the balance while I gamble. These scammers appear to have canceled the payouts and credited the player's account to gamble it. I've noticed this many times and have reported to the support team but these people are unhelpful and just want to rip players off and get around these scammers only process small withdrawals (a buddy of mine withdrew €50 and it was transferred immediately and the casino gets good reviews for that) how stupid this casino is. But when it comes to thousands, they delay processing and just look for excuses so you don't get your winnings. Who does that but a scammer?
Mein Freund während ich gamble achte ich nicht auf das Guthaben. Diese Betrüger haben scheinbar die Auszahlungen storniert und dem Spielerkonto gutgeschrieben damit es verzockt wird. Mir ist es oft aufgefallen dass es so ist und habe dem Support-Team Bescheid gesagt aber diese Leute sind nicht hilfsbereit und wollen die Spieler nur abziehen und um drum herumzukommen bearbeiten diese Betrüger nur kleinere Auszahlungen (Ein Kumpel von mir hat 50€ auszahlen lassen und es wurde sofort überwiesen und dafür bekommt das Casino gute Rezensionen) wie dämlich dieses Casino ist. Doch wenns um Tausende geht, verzögern sie die Bearbeitung und suchen nur nach Ausreden damit du deine Gewinne nicht bekommst. Wer macht sowas außer ein Betrüger?
Разбирам, казиното върна баланса като годен за игра, но защо играете в казино, което ви малтретира, като държи тегления? Не трябва да възнаграждавате казино, което ви мами, точно това иска казиното да направите, когато анулира тегленията ви, по-добре е да не играете с баланса и просто да изчакате, докато ситуацията се разреши. Освен това би било полезно, ако разкриете случая си в темата за казиното, така че потенциалните потребители да го видят: https://casino.guru/rickycasino-review#tab=js-tab-discussion
I understand, the casino handed back the balance as playable, but why you play in a casino that is mistreating you holding withdrawals? You shouldn't reward a casino that is scamming you, that's exactly what a casino wants you to do when they cancel your withdrawals, it's better to not play with the balance and just wait until the situation is sorted out. Also, it would be helpful if you exposed your case in the casino thread, that way potential users see it: https://casino.guru/rickycasino-review#tab=js-tab-discussion
Моят приятел,
Не исках нищо от това казино, не ми трябва и печалбата.
Единственото нещо, което ме дразни е, че това казино има много добър рейтинг на Casino Guru.
Бих искал да предупредя и предпазя всички любители на казиното от това. Не губете парите заради тези неуважителни негодници.
Ще направя всичко възможно да поставя това казино в черния списък.
My friend,
I didn't want anything from this casino, I don't need the profit either.
The only thing that annoys me is that this casino has a very good rating on Casino Guru.
I would like to warn and protect all casino lovers from this. Don't lose the money to these disrespectful scoundrels.
I will do my best to blacklist this casino.
Mein Freund,
ich wollte gar nichts von diesem Casino haben, auch den Gewinn brauche ich nicht.
Es ärgert mich nur das, dass dieses Casino eine sehr gute Bewertung bei Casino Guru hat.
Ich möchte damit alles Casino Lovers davor warnen und schützen. Nicht das Geld an diese respektlosen Schurken verlieren.
Ich werde mein bestes tun, um dieses Casino auf die Schwarze Liste zu setzen.
Дори и да не сте искали парите, не трябва да давате на казината лесни пари, просто кажете! Наскоро имах проблеми с друго казино Dama (казино Космонавт), те бяха принудени да заложат загубен депозит, преди това имах всички казина Dama в моя личен списък за забрана, но реших да им дам допълнителен шанс, но сега ги връщам обратно моят списък със забранени казина. Съгласен съм с вас, ако обработват 3-цифрени тегления бързо, те трябва да извършат и по-големи тегления, стига да не надхвърлят лимита за теглене, Dama е огромен конгломерат, така че няма много извинение да отказвате изплащания
Even if you didn't want the money, you shouldn't give casinos easy money, just saying! I recently had problems with other Dama casino (Kosmonaut casino), they forced to wager a lost deposit, previously I had all Dama casinos in my personal ban list but decided to give them an extra chance, but now I'm putting them back into my banned casinos list. I do agree with you, if they process 3 digits withdrawals quickly they should complete bigger withdrawals too, as long as they do not surpass the withdrawal limit, Dama is a huge conglomerate so there is no much excuse to deny payouts
Но всеки го прави или 🙂
Да играете в казина и да не приемате това би било много наивно за всеки.
И аз не мисля, че е честно, но за съжаление това е така и винаги ще бъде така, докато парите управляват света 🙂
мисля че е добре Не абсолютно не! Но на кого му пука. 😀
Трябва да призная, че любимите ми игри са казината DAMA NV и HOLLYCORN.
Не знам защо варира толкова много в различните държави, но наистина не съм имал проблеми с тях.
8 от 10 депозита обикновено отиват в DAMA и често в HOLLYCORN, така че аз лично не мога да кажа нищо лошо за тях.
Наистина знам много по-лошо 😀
Приятен ден amigo ✊🏻✊🏿
But everyone does or 🙂
Playing casinos and not accepting this would be very naïve for anyone.
I don't think it's fair either, but unfortunately that's the way it is and will always be the case as long as money rules the world 🙂
do I think it's good? No absolutely not! But who cares. 😀
I have to admit that my favorite games are DAMA NV and HOLLYCORN casinos.
I don't know why it varies so much from country to country, but I really haven't had any problems with them.
8 out of 10 deposits usually go to DAMA and often to HOLLYCORN so I personally can't say anything bad about them.
I really know a lot worse 😀
Have a nice day amigo ✊🏻✊🏿
Tut doch aber jeder oder 🙂
Casinos zu spielen und dies nicht in Kauf zu nehmen wäre von jedem doch sehr Naiv.
Ich finde es auch nicht gerecht aber leider ist das eben so und wird immer so sein solange Geld die Welt regiert 🙂
halte ich es für gut? Nein absolut nicht! Aber wen interessiert das schon. 😀
Ich muss zugeben das ich am liebsten bei DAMA N.V und bei HOLLYCORN casinos spiele.
Ich weiß nicht wieso das von Land zu Land so unterschiedlich ist aber ich hatte mit ihnen wirklich kaum Probleme.
8 von 10 Einzahlungen gehen bei mir meistens an DAMA und oft an HOLLYCORN deswegen kann ich persönlich nichts schlechtes über sie sagen.
Kenne da wirklich viel schlimmeres 😀
Hab einen schönen Tag amigo ✊🏻✊🏿
Проблемът е в управлението на всяко казино, едно казино може да принадлежи на конгломерат, но да се различава много, например Bitstarzs е собственост на Dama и е страхотно казино, но те управляват и други, които не са и наполовина толкова добри, колкото Bitstarz. Никога не съм тествал казино Hollycorn, ако не греша, не познавам този конгломерат. И все пак индивидуалното потребителско изживяване може да се различава много, но веднага щом много играчи излязат с подобни проблеми, тогава се задействат аларми, добър пример за това е казиното Scatterhall
Problem is management for each casino, a casino can belong to a conglomerate but differ a lot, for example, Bitstarzs is owned by Dama and it's a great casino, but they also run others that aren't half as good as Bitstarz. I have never tested any Hollycorn casino if I'm not wrong, I don't know that conglomerate. And still individual user experience can differ a lot, but as soon as many players come up with similar issues then alarms set off, a good example of that is Scatterhall casino
Всички те не са добри, абсолютно съм съгласен.
Винаги има добро и лошо.
Важно е да можете да подредите това добре. 🙂
Scatterhall наистина е под пълно достойнство, не преживявате нещо толкова лошо всеки ден.
Но така стоят нещата. 🙂 Приятен ден приятелю ✊🏻✊🏾
All of them are not good, I absolutely agree.
There's always good and bad.
It is important that you can sort this out well. 🙂
Scatterhall is really under all dignity, you don't experience something that bad every day.
But that's how it is. 🙂 have a nice day amigo ✊🏻✊🏾
Stimmt alle sind nicht gut da stimme ich absolut zu.
Es gibt immer gute und schlechte.
Wichtig ist das man dies gut aussortieren kann. 🙂
Scatterhall ist ja wirklich unter aller würde, sowas mieses erlebt man auch nicht alle Tage.
Aber ja so ist das. 🙂 wünsche dir einen schönen Tag amigo ✊🏻✊🏾
Скоро не съм попадал на темата им, предполагам, че хората просто са се отказали от тях, освен ако казиното не се опита да се върне и да плати, все пак поправянето на имиджа им ще им отнеме години
Сърдечни поздрави ✌
I haven't come across their thread recently, I suppose people just gave up with them, unless the casino tries to make a comeback and pay, still repairing their image will take them ages
Kind regards ✌
Не съм убеден, че ръководството възнамерява да си върне това, което някога е било загубено - ако ми позволите да коментирам.
Вземете друг пример - Wild Pharaoh - Да, CasinoStreamer88 - СИ спомням, че казахте това 😀:
https://casino.guru/wild-pharao-casino-review#tab=js-tab-discussion
Моите уважения към теб, тъй като си прав!
I'm not convinced the management intends to reclaim what was once lost - If you allow me to comment.
Take another example - Wild Pharaoh - Yes, CasinoStreamer88 - I DO remember you saying that 😀:
https://casino.guru/wild-pharao-casino-review#tab=js-tab-discussion
My respect for you, since you were right!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.