НачалоФорумКазинаВНИМАНИЕ: "RickyCasino" стойте настрана, измамници, без изплащане

ВНИМАНИЕ: "RickyCasino" стойте настрана, измамници, без изплащане

 от Anonymized338
|
6 090 преглеждания 21 отговора |
|
1 2

Печалбата на измамника от 15 000 евро не е изплатена и след това акаунтът е блокиран за постоянно

Автоматичен превод:
Anonymized338

Кое казино е?

Автоматичен превод:

Казино Рики...

Внимавай, далеч ръцете

Автоматичен превод:
Anonymized338

Видях оплакването ви и трябва да кажа, че банковите преводи обикновено са проблематични във всяко казино, това е бавен метод на плащане и обикновено изисква допълнителни проверки и потвърждение. Ако акаунтът ви вече е потвърден и сте играли с чист депозит и сте заложили депозита си необходимото количество пъти, наистина няма извинение да отхвърлите или забавите тегленето. Успех с жалбата

Автоматичен превод:

Тегленията ми бяха автоматично отхвърлени и кредитирани в акаунта ми на играч, докато играех. Продължих да питам, но служителите по поддръжката не помагат и не искат да направят клиента щастлив... След това акаунтът беше блокиран за постоянно

Автоматичен превод:

Нямаше проблем с моята банка, но казиното е измама и обира играчите... И да, акаунтът беше успешно потвърден и депозитът беше истински пари... Направих повече от 15 000 € печалба от 25 €... Това е защо е добре приятелю

Автоматичен превод:
Anonymized338

Тъй като вече сте подали жалба, просто трябва да изчакате, докато казиното реагира на нея, наистина не виждам причина да блокирате акаунта си, тъй като сте играли с чисти пари и акаунтът вече е потвърден, предполагам, че просто не го правят искате да изплатите, вашето теглене изглежда е малко над техния месечен лимит за теглене, който е 15 000 USD, а не EUR, но все пак не е причина за блокиране на акаунт, наистина е непрофесионално просто да блокирате потребител и да не посочите причина. Късмет

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Моля, качете този преглед навсякъде, за да защитите всички играчи от това казино.

Автоматичен превод:
Anonymized338

Проверихте жалбата си, заложихте ли баланса? Когато депозирате и спечелите, не трябва да залагате печалбите, когато тегленето се забави, това е точно това, което казиното иска да направите!!

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Казиното остави изплащанията висящи повече от 3 дни, не ги обработи и продължи да ги отхвърля. Всеки път, когато съм направил изплащане, то се анулира от само себе си и не се обработва. Проклети измамници

Edited
Автоматичен превод:
Anonymized338

Когато имате открита жалба, трябва да оставите баланса недокоснат, дори ако казиното го върне като баланс за игра, ако почувствате желание да го заложите, трябва да поискате от казиното да блокира залаганията в акаунта ви, като залагате печалбите си просто прави случая невъзможен за разрешаване и казиното щастливо задържа парите ви

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Приятелю, не проверявам баланса, докато залагам. Изглежда, че тези измамници са анулирали изплащанията и са кредитирали акаунта на играча, за да го заложат. Забелязвал съм това много пъти и съм докладвал на екипа за поддръжка, но тези хора са безполезни и просто искат да измъкнат играчите и да заобикалят тези измамници обработват само малки тегления (един мой приятел изтегли €50 и те бяха преведени веднага и казиното получава добри отзиви за това) колко глупаво е това казино. Но когато става въпрос за хиляди, те забавят обработката и просто търсят извинения, за да не получите печалбата си. Кой прави това освен измамник?

Edited
Автоматичен превод:
Anonymized338

Разбирам, казиното върна баланса като годен за игра, но защо играете в казино, което ви малтретира, като държи тегления? Не трябва да възнаграждавате казино, което ви мами, точно това иска казиното да направите, когато анулира тегленията ви, по-добре е да не играете с баланса и просто да изчакате, докато ситуацията се разреши. Освен това би било полезно, ако разкриете случая си в темата за казиното, така че потенциалните потребители да го видят: https://casino.guru/rickycasino-review#tab=js-tab-discussion

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Моят приятел,

Не исках нищо от това казино, не ми трябва и печалбата.

Единственото нещо, което ме дразни е, че това казино има много добър рейтинг на Casino Guru.

Бих искал да предупредя и предпазя всички любители на казиното от това. Не губете парите заради тези неуважителни негодници.

Ще направя всичко възможно да поставя това казино в черния списък.

Edited
Автоматичен превод:
Anonymized338

Дори и да не сте искали парите, не трябва да давате на казината лесни пари, просто кажете! Наскоро имах проблеми с друго казино Dama (казино Космонавт), те бяха принудени да заложат загубен депозит, преди това имах всички казина Dama в моя личен списък за забрана, но реших да им дам допълнителен шанс, но сега ги връщам обратно моят списък със забранени казина. Съгласен съм с вас, ако обработват 3-цифрени тегления бързо, те трябва да извършат и по-големи тегления, стига да не надхвърлят лимита за теглене, Dama е огромен конгломерат, така че няма много извинение да отказвате изплащания

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Но всеки го прави или 🙂

Да играете в казина и да не приемате това би било много наивно за всеки.

И аз не мисля, че е честно, но за съжаление това е така и винаги ще бъде така, докато парите управляват света 🙂

мисля че е добре Не абсолютно не! Но на кого му пука. 😀

Трябва да призная, че любимите ми игри са казината DAMA NV и HOLLYCORN.

Не знам защо варира толкова много в различните държави, но наистина не съм имал проблеми с тях.

8 от 10 депозита обикновено отиват в DAMA и често в HOLLYCORN, така че аз лично не мога да кажа нищо лошо за тях.

Наистина знам много по-лошо 😀

Приятен ден amigo ✊🏻✊🏿


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88

Проблемът е в управлението на всяко казино, едно казино може да принадлежи на конгломерат, но да се различава много, например Bitstarzs е собственост на Dama и е страхотно казино, но те управляват и други, които не са и наполовина толкова добри, колкото Bitstarz. Никога не съм тествал казино Hollycorn, ако не греша, не познавам този конгломерат. И все пак индивидуалното потребителско изживяване може да се различава много, но веднага щом много играчи излязат с подобни проблеми, тогава се задействат аларми, добър пример за това е казиното Scatterhall

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Всички те не са добри, абсолютно съм съгласен.

Винаги има добро и лошо.

Важно е да можете да подредите това добре. 🙂

Scatterhall наистина е под пълно достойнство, не преживявате нещо толкова лошо всеки ден.

Но така стоят нещата. 🙂 Приятен ден приятелю ✊🏻✊🏾

Edited
Автоматичен превод:
CasinoStreamer88

Скоро не съм попадал на темата им, предполагам, че хората просто са се отказали от тях, освен ако казиното не се опита да се върне и да плати, все пак поправянето на имиджа им ще им отнеме години

Сърдечни поздрави ✌

Автоматичен превод:
SunsetGaze

Не съм убеден, че ръководството възнамерява да си върне това, което някога е било загубено - ако ми позволите да коментирам.

Вземете друг пример - Wild Pharaoh - Да, CasinoStreamer88 - СИ спомням, че казахте това 😀:

https://casino.guru/wild-pharao-casino-review#tab=js-tab-discussion

Моите уважения към теб, тъй като си прав!


Edited
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини