преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с VLW.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър ден приятели. Аз съм клиент на казиното VLW.BET поради оценката на прегледа тук в Casino Guru заедно с приемането на депозити, използващи криптовалути. Притеснява ме това забавяне на поддръжката на уебсайта. Въпреки това собственикът MIBS NV има други казина, които работят напълно. Можете ли да ми помогнете с молбата за теглене на моя баланс от VLW.BET?
Good afternoon friends. I am a customer of the VLW.BET casino due to the review rating here at Casino Guru along with the acceptance of deposits using cryptocurrencies. I'm worried about this delay in website maintenance. However, the owner MIBS NV has other casinos that are fully operational. Can you help me with the request to withdraw my VLW.BET balance?
Boa tarde, amigos. Sou cliente do casino VLW.BET devido a nota de avaliação aqui do Casino Guru juntamente com a aceitação de depósito por cryptomoedas. Estou preocupado com essa demora na manutenção do site. No entanto o proprietário MIBS N.V. possui outros casinos que estão em pleno funcionamento. Podem me ajudar com a solicitação do saque do meu saldo da VLW.BET?
Приятен ден и на теб.
Само за малко представа, моля, от колко време сайтът е спрян за тази поддръжка?
Опитахте ли също да се свържете с техния имейл за поддръжка? Поддръжката все още трябва да се грижи за играчите с активен баланс или поне да отговаря: " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> support@vlw.bet 👈
Ще изчакам актуализацията и тогава ще видим какво може да се направи по въпроса.
Good day to you.
Just to get a little insight, how long has the site been shut down for this maintenance, please?
Have you also tried to contact their support email? Support should still take care of players with active balance, or at least respond: support@vlw.bet 👈
I'll wait for the update, and then we will see what can be done about it.
Добър вечер Радка. От 5 юни чакам сайта да се върне. Имейлът за поддръжка не получава имейли. Операторът на сайта MIBS NV обаче има други работещи казино сайтове. Напоследък бях много заета и не успях да се свържа с тях. бихте ли ми помогнали Родих сина си тази година и всичко беше лудост.
Good evening, Radka. I have been waiting for the site to return since June 5th. The support email does not receive emails. However, the site operator MIBS N.V has other casino sites operating. I have been very busy recently and have not been able to contact them. Could you help me? I had my son this year and everything has been crazy.
Здравейте, все още не можете да стигнете до страницата? Парите все още са там и не сте успели да ги изтеглите. Виждам също, че не сте успели да се свържете с тях, така че в този случай бих препоръчал да подадете жалба.
Ще видим какво може да открие и разреши нашият екип.
Ако се интересувате,просто докоснете тук и отворете един.
Готов ли си?
Hello, still can't get to the page? The money is still there and you have not been able to withdraw it. I also see that you have not been able to contact them, so in this case I would recommend filing a complaint.
We will see what our team could find out and resolve.
If you are interested, just tap here and open one.
You up for it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.