преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с VIP Casino Royal - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чаках повече от месец и половина за теглене, използвах бонус и заложих над 1k, ако това трябваше. И те все още отказват да ми изплатят, дори след като поискаха моя 32 или 34-знаков биткойн адрес наред с други повтарящи се заявки, за които имам екранни снимки на всичко.
Включително моята KIC проверка, доказателство за адрес, биткойн адрес, завършен залог и т.н. Те казват едно и също нещо всеки път, когато се свържа с тях чрез поддръжка на клиенти или имейл... „Изчакайте и бъдете търпеливи".
Колко търпелив трябва да бъда 45+ дни по-късно?
Това казино се отнася към своите онлайн клиенти като към истински ботове, а не към хора. Поведението им е много отвратително
Ако някой от екипа за решаване на казиногуру може да ми помогне, ще бъда повече от благодарен за вашата помощ.
I've been waiting for over a month and a half for cashout, I used bonus and wagered over 1k if what I was supposed too. And they still refuse to pay me out even after asking for my 32 or 34character bitcoin address among other repeated requests which I have screenshots of everything.
Including my kyc verification, proof of address, bitcoin address, wager completed etc. They say the same thing everytime I contact them via customer support or email..."Wait and be patient".
How patient am I supposed to be 45+ days later?
This casino treats their online customers like we're actual bots and not human. Their behavior is very dis****ing imo
If someone from casinoguru's resolve team can help me I would be more than appreciative of your assistance.
Не се учудвам, че вече ти е писнало след 45+ дни. Вярвам, че това е подходящият момент да подадете жалба на нашия уебсайт, за да може нашият екип за жалби да я разгледа.
I'm not surprised you're already fed up after 45+ days. I believe this is the right time to submit a complaint on our website so our Complaints team can look into it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.