преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Velvet Spin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Вчера оставих оплакване за това как Velvet Spin определя победителите в турнира по техен вкус. Както и другите казина на уебсайта на Inclave, които имаха абсолютно същите победители на абсолютно същите позиции с абсолютно същите резултати в множество различни казино турнири! Безумно направо! Дори се включих в няколко от тях, преди да разбера, че не е възможно да спечеля, защото те сами избират победителите заедно с БЕЗУМНИТЕ високи резултати. И така, аз се свързах чрез чат и попитах за това, последвано от екранните снимки, за да докажа моя случай.. Е, можех да кажа, че той не знаеше какво да каже.. проблемът имаше нещо общо с това... накрая след 10 минути той пише обратно с имейл адрес, който казва, че свържете се с мениджъра тук. Но имаше нормален имейл адрес за поддръжка, който му казах, но той все още беше твърд, че НЕ това е личният имейл на мениджъра. Изпратих имейл на този адрес и все още не съм получил нищо. Представи си това
I left a complaint yesterday about how Velvet Spin was fixing there tournament winners to their liking. As well as the other Casinos on the Inclave website that had the exact same winners in the exact same positions with the exact same scores in multiple different casino tournaments! Insane right! I even bought in on a few of them before I realized it isn’t possible to win because they pick the winners themselves along with there INSANE high scores. So, I reached out via chat and asked about this followed by the screenshots to prove my case.. Well I could tell he didn’t know what to say.. prob had some thing to do with it… finally after 10 mins he writes back with an email address saying contact the mgr here. But it was there normal support email address which I told him yet he still was firm that NO this was the managers personal email. I emailed this address and still haven’t heard anything back. Imagine that
Единственото нещо, което всъщност ми липсва, е доказателство. Ако се канех да разкрия такава конспирация, щях да започна с подкрепящи доказателства. За щастие виждам, че жалбата е пусната, добър ход - за всички, които искат да видят повече, посетете нишката за жалби точно тук:
https://casino.guru/velvet-spin-casino-player-alleges-leaderboard-manipulation
Нямам търпение да видя накъде води това...
Благодаря за споделянето!
The one thing I'm actually missing is proof. If I was about to bring such a conspiracy to light I would start with supportive evidence. Luckily I see the complaint is on, good move - for all who want to see more, visit the complaint thread right here:
https://casino.guru/velvet-spin-casino-player-alleges-leaderboard-manipulation
I'm eager to see where this leads...
Thanks for sharing!
Ето ви доказателство. Това са трите приложени екранни снимки, които направих на казината, които са три отделни казина. Три отделни турнира, но победителите в класацията от 1 до 10 са едно и също лице с еднакъв точен резултат. Как се случва в три отделни турнира, три отделни казина? Не става и имам нужда от депозити за тях, така че това е измама, така или иначе няма шанс да спечелите, защото вече са го поправили. Ето го отново доказателството. Освен това имам копия от имейлите и чата. Изпратих им да го разпитват за това, но те все още не са отговорили. Ще приложа и тях.
Here is your proof. These are the three attached screenshots I took of the casinos that are three separate casinos. Three separate tournaments yet the leaderboard winners one through 10 are the same person with the same exact score. How does it happen on three separate tournaments three separate casinos? It doesn’t and I need deposits on these so it’s a hoax there’s no chance for you to win anyway because they already fixed it. Here’s the proof again. Also, I have copies of the emails and chat. I sent to them questioning him about it which they have still not responded yet. I’ll attach those as well.
Ако това не е достатъчно доказателство за вас, тогава не знам какво да правя, има много
If this isn’t enough proof for you, then I don’t know what to do there’s plenty
Здравейте!
Благодаря за споделянето. Искам да кажа, че в този случай истинското доказателство би било несъмнено да се заяви, че турнирът не е споделен между други казина. За предпочитане от самото казино. Начинът, по който го виждам, просто си бил игнориран.
Е, изглежда, че турнирът е бил споделен между родствени казина или може би цялата група? Но ако тези турнири са изрично организирани отделно по правила, това е лошо...
Както и да е, забелязахте ли, че казах, че се радвам, че подадохте жалбата?
Надявам се, че го направихте. Екипът за жалби ще го разгледа.
Hello!
Thanks for sharing. I mean in this case the real proof would be to undoubtedly state that the tournament is not shared among other casinos. Preferably by the casino itself. The way I see it you were just ignored.
Well, it looks like the tournament was shared across sister casinos or the whole group, perhaps? But if those tournaments are explicitly organized separately according to rules, this is bad...
Anyway, did you notice I said I'm glad you submitted the complaint?
I hope you did. The Complaint Team will look into it.
В крайна сметка някой поставя победителите в първите 10 места с 3 seperae казина. Давайки им еднакъв резултат и позиция. Те не ви оставят шанс да спечелите, така че сте измама. Нарежете и изсушете много лесно. Не бях пренебрегнат, просто ги извикаха при сканирането и не знаеха какво да кажат
Bottom line someone is placing the winners into the top 10 spots with 3 seperae casinos. Giving them the same score and position. They leave you no chance to win so ya a scam. Cut and dry very simple. I wasn’t ignored they just got called out on their scan and didn’t know what to say
Добре, в такъв случай ще се радвам да продължа напредъка на жалбата!
Просто исках да изясня ситуацията тук във форума, така че благодаря за това резюме!
Честно казано не мога да измисля свястно обяснение... 🙂 Не бих искал да съм на тяхно място.
Ok, in such a case, I'm eager to see to complaint progressing further!
I just wanted to clear out the situation here on the forum so, thanks for this summary!
I honestly can't come up with a decent explanation... 🙂 I would not wish to be in their shoes.
Очаквам с нетърпение това да ескалира още повече! Това е просто истински валиден грабеж по пътя. Приложих доказателството, ако има нещо друго, което мога да направя, за да се уверя, че тези казина или участници жънат това, което посеят.
I am looking forward to it escalating further myself! This is just real valid inur face highway robbery. I applied the proof if there is anything else I can do to make sure these casinos or participants reap what they sow.
Очаквам с нетърпение това да ескалира още повече! Това е просто истински валиден грабеж по пътя. Приложих доказателството, ако има нещо друго, което мога да направя, за да се уверя, че тези казина или участници жънат това, което посеят.
I am looking forward to it escalating further myself! This is just real valid inur face highway robbery. I applied the proof if there is anything else I can do to make sure these casinos or participants reap what they sow.
Е, мисля, че трябва да проследите жалбата. Моля, използвайте тази връзка и отговорете на Матей, моля:
https://casino.guru/velvet-spin-casino-player-alleges-leaderboard-manipulation
Изглежда, че това казино не е много заинтересовано от сътрудничество. 🙁 И мисля, че няма да се промени скоро.
Well, I think you should follow up on the complaint. Kindly use this link and reply to Matej, please:
https://casino.guru/velvet-spin-casino-player-alleges-leaderboard-manipulation
It seems like this casino is not pretty interested in cooperation. 🙁 And I think it won't change anytime soon.
Повярвайте ми, знам, че сам се опитах да общувам с него и това е като да говоря на стена. По-добре е да харчите парите си някъде другаде, където всъщност ви третират като човешко същество, а не като хлебарка или безплатен товарач е един от „термините", с които те наричат.. и да, буквално ме нарече така един от хората, работещи там
Believe me, I know I’ve tried communicating with him myself and it’s like talking to a wall. You’re better off spending your money somewhere else where you’re actually treated like a human being and not a cockroach or free loader is one of the ‘terms’ they call you.. and yes, I literally was called that by one of the people working there
Добре, но не ми дава нищо, което мога да опитам да предложа.
Съжалявам 🙁. Поне всички играчи са добре дошли да прочетат тази тема, да разгледат оплакването си и след това да вземат собствено решение.
Що се отнася до самата жалба, открих само три реакции от Matěj, а две бяха напомняния, за да ви върна на правилния път. Очевидно нямам представа какво обсъждате извън тази тема за оплаквания, въпреки че уважавам мнението ви.
И аз бих се ядосала...
Ok, but it gives me nothing I can try to suggest.
I'm sorry 🙁. At least all players are welcome to read this thread, browse your complaint and then make their own decision.
When it comes to the complaint itself, I only found three reactions from Matěj, and two were reminders to get you back on track. I obviously have no idea what you were discussing outside this complaint thread, though I respect your opinion.
I would be pissed off too...
Velvet spin casino не е нищо друго освен мошеници и няма да плаща на никого, който иска честно казино, трябва да избягва да играе там, те не плащат
Velvet spin casino is nothing but crooks and will not pay anyone wanting a fair casino should avoid playing there they do not pay
не е изненада, ако не всички по-голямата част от сайта правят точно същото нещо. Няма добри онлайн казина, всички са алчни собственици, ако не мамят в едно нещо, то е друго. Например измамата с доказуемостта казва, че всичко е случайно. Случайно задника ми тези хора смятат за глупаци. Стоя далеч от турнирите, можете да го видите просто като измама, за да накарате играчите да играят със собствените си пари и да ги накарате да продължат да депозират. Искам да кажа как играчите могат да не забележат измамата.
no surprise if not all most of the site are doing the same exact thing. There is no good online casinos all bs greedy owners, if they not cheating in one thing its another. For example the Provability scam saying its all random. Random my ass these people think were fools. I stay away from tournaments u can see it just a scam to get players to play with their own money get them to keep depositing. I mean how can players not notice the scam.
Здравейте, какво се случи във вашия случай, когато казиното не иска да изплати печалбите ви? Посочиха ли конкретна причина?
Що се отнася до самото казино, забелязах, че имат доста нисък индекс на безопасност и работят без лиценз, което според мен би вдигнало предупредителен пръст. Виждали ли сте и това?
Виждам също , че не сте оставили нищо на случайността и веднага сте пуснали жалба . Актуализирахте ли Petronella? Ако не, би било хубаво да го направите.
Както и да е, надявам се нашият екип да успее да ви помогне и всичко да се реши справедливо.
Hi, what happened in your case when the casino doesn't want to pay your winnings ? Did they give a specific reason ?
As for the casino itself, I noticed that they have a pretty low safety index and operate without a license, which would raise a warning finger in my opinion. Have you seen that too ?
I also see that you didn't leave anything to chance and immediately filed a complaint. Did you update Petronella ? If not, it would be nice if you did.
Anyway, I hope our team will be able to help you and everything will be resolved fairly.
Надявам се, че вече сте разбрали, че всички тези казина са под една и съща собственост. Това означава, че дори и да са турнири на различни сайтове, те пак са един и същ турнир. Забелязахте, че всички са в една и съща игра? Ще се притеснявам, ако видите едни и същи 10 в различни игри в различни сайтове.. Осъзнах как тези места ги управляват, защото това е единственият начин да могат да си позволят да раздадат Tesla или половин милион долара. Вижте Casino Brango, Casino Extreme и Palace of Chance. Всички те имат едно и също раздаване за едни и същи превозни средства и парични награди. Сигурен съм, че трябва да имат 3 работещи казина, за да финансират награди като тези, хаха, и аз вече ги осребрих без проблеми, така че мога да ги видя да следват тези награди 😏
I hope you realized by now that all those casinos are under the same ownership. That means that even tho they’re tournaments on different sites, they’re still the same tournament. Notice they’re all on the same game too? I’d be worried if you saw the same 10 on different games across different sites.. I realized that’s how these places run those cuz that’s the only way they’d be able to afford giving away a Tesla or half a million bucks. Look at Casino Brango, Casino Extreme and Palace of Chance. They all have the same giveaway going on for the same vehicles nd cash prizes. I’m sure they gotta have 3 casinos running to fund prizes like that lol nd I’ve cashed out on them with no problems already too so I can see them following thru on those prizes 😏
Здравейте, ако искате да отговорите на някого конкретно, най-добре е да използвате бутона "отговори", тъй като получателят ще бъде уведомен, че сте отговорили на публикацията му.
Що се отнася до турнирите, пробвал ли си някой? Или по-скоро казахте, че това е риск въз основа на това, което описвате? 🙂
Hi, if you want to reply to someone in particular, it would be best to use the "reply" button, as the recipient will be notified that you have replied to their post.
As for tournaments, have you tried any ? Or did you rather say it was a risk based on what you describe ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.