преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vegasino.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Е, бъдете честни, все още не съм сигурен дали е измама или не.
но наскоро направих една сметка във Vegasino, харча около 60 евро, взети в рулетка 770+, така че това беше достатъчно добро
проблемът беше в тегленето, 2 пъти беше отменено без никаква причина, вижте защо
отговорът от казиното беше, че „имах някои технически проблеми и че всичко ще бъде наред, просто опитайте отново"…… и този звук 😂 да кажем зловещ, така че да, все още чакам парите си… добре, знаете, че знам, че никога няма да вземете ги
Well do be fair I am not still sure if it’s a scam or not.
but I recently did one account at Vegasino I spend about 60euro got in roulette 770+ so that was good enough
the issue was in the withdrawal, 2 times it got cancelled with out any reason do why
the response from the casino was that "the had some technical issues and that everything will be alright just try again"…… and that sound 😂 let’s say scamy so yeah still waiting for my money….well you know that I know I will never get them
Здравейте, знам, че това може да звучи сенчесто, но подобни неща се случват доста често в казината. Възможно е да възникнат технически проблеми, така че ако сте направили теглене само преди няколко дни, ще му дам още малко време и ще видя какво ще получите. Опитахте ли да ги попитате дали ще помогне промяната на начина на плащане?
уведомете ме
Hello, I know this may sound shady but this kind of thing happens in casinos quite often. Technical problems can occur, so if you made a withdrawal just a few days ago, I would give it some more time and see what you get. Have you tried asking them if it would help to change the payment method?
Let me know.
Аз също исках да пробвам това казино, депозирах около 65 евро и спечелих 280, направих заявка за теглене на 11.12 до днес все още нищо. във фазата на проверка.. във фазата на приемане.. дори чатът за обслужване на клиенти казва, че той не работи във финансовия отдел и следователно не може да ми даде отговори за времето.
Въпрос към теб, но защо държиш на оценката "ВИСОКА"? Имате ли новини дали казиното е платило на някого? От оплакванията, които виждам на страницата ви, ми се струва, че просто събирате и не плащате. Странна политика за привличане на играчи.
I also wanted to try this casino, deposited about 65 euros and won 280, made a withdrawal request on 11.12 to date still nothing. in the verification phase.. in the acceptance phase.. even the customer service chat says that he does not work in the financial department and therefore cannot give me answers about the time.
A question to you, but why do you keep the "HIGH" rating? Do you have any news if the casino has paid anyone? From the complaints I see on your page it seems to me that you just collect and do not pay. Strange policy to attract players.
Anche io ho voluto provare questo casinò, depositato circa 65 euro e vinti 280, fatta richiesta di prelievo il 11.12 ad oggi ancora nulla.in fase di verifica..in fase di accettazione..addirittura la chat del servizio clienti dice che non lavora al dipartimento finanziario e che quindi non sa darmi risposte sui tempo.
Una domanda a voi, ma perchè tenete la valutazione "ALTO" ? avete notizia se il casino ha pagato qualcuno ? dai reclami che vedo sulla vostra pagina mi pare che incassi e basta e non paghi. Strana politica per attirare i giocatori.
Добър ден на всички!! Също така не разбирам как продължават да поддържат висок рейтинг след всички оплаквания, които казвам от собствен опит, казиното няма намерение да разрешава... От колко време се опитвам да верифицирам акаунта си съберете тегленето и няма възможен начин за решаване на проблема. Само дано свалят рейтинга, че вече има много засегнати...поздрави и мерси
Good afternoon everyone!! I also don't understand how they continue to maintain a high rating after all the complaints, which I say from my own experience, the casino has no intention of solving... I've been trying to verify my account for how long to collect the withdrawal and there is no possible way to solve the problem. I just hope they lower the rating because there are already many of us affected... greetings and thanks
Buenas tardes a todos !! Yo tampoko entiendo como sigue manteniendo una calificacion alta despues de todas las quejas que ademas lo digo por experiencia propia el casino no tiene ninguna intencion de resolver ... Llevo yo ya no se el tiempo intentanto verificar mi cuenta para cobrar el retiro y no hay manera posible de resolver el problema . Solo espero que le bajen la calificacion porque ya somos muchos los afectados .. un saludo y gracias
Чакам 14 дни и всеки ден ми казват да имам търпение и че молбата ми е с висок приоритет. милост
I've been waiting for 14 days and they tell me every day to be patient and that my request is a high priority. Mercy
14 ημερες εγω περιμενω ακομη και μου λενε καθε μερα να κανω υπομονη και οτι το αιτημα μου ειναι σε υψηλη προτεραιοτητα. Ελεος
Аз също исках да пробвам това казино, депозирах около 65 евро и спечелих 280, направих заявка за теглене на 11.12 до днес все още нищо. във фазата на проверка.. във фазата на приемане.. дори чатът за обслужване на клиенти казва, че той не работи във финансовия отдел и следователно не може да ми даде отговори за времето.
Въпрос към теб, но защо държиш на оценката "ВИСОКА"? Имате ли новини дали казиното е платило на някого? От оплакванията, които виждам на страницата ви, ми се струва, че просто събирате и не плащате. Странна политика за привличане на играчи.
I also wanted to try this casino, deposited about 65 euros and won 280, made a withdrawal request on 11.12 to date still nothing. in the verification phase.. in the acceptance phase.. even the customer service chat says that he does not work in the financial department and therefore cannot give me answers about the time.
A question to you, but why do you keep the "HIGH" rating? Do you have any news if the casino has paid anyone? From the complaints I see on your page it seems to me that you just collect and do not pay. Strange policy to attract players.
Anche io ho voluto provare questo casinò, depositato circa 65 euro e vinti 280, fatta richiesta di prelievo il 11.12 ad oggi ancora nulla.in fase di verifica..in fase di accettazione..addirittura la chat del servizio clienti dice che non lavora al dipartimento finanziario e che quindi non sa darmi risposte sui tempo.
Una domanda a voi, ma perchè tenete la valutazione "ALTO" ? avete notizia se il casino ha pagato qualcuno ? dai reclami che vedo sulla vostra pagina mi pare che incassi e basta e non paghi. Strana politica per attirare i giocatori.
здравейте
Само за да избегнем недоразумения, най-важното е, че маркирахме това казино като затворено. Защото изглежда като затворен. Предишната оценка 6,6 от десет далеч не е "висока", ако питате мен. И също така прегледите обясняват, че в случай на прясно създадени казина, никой не може да провери тяхната надеждност, докато времето не докаже намеренията им:
„Колкото по-голям е индексът на безопасност, толкова по-голяма е вероятността да играете и да получавате печалбите си гладко. Vegasino.io Casino отбеляза индекс на безопасност от 6,6. Предвид факта, че това е ново онлайн казино , оценката може да се промени след допълнителна оценка и събиране повече данни. Затова го маркирахме като свежо онлайн казино за момента."
Всичко е посочено в прегледа, но изглежда, че си спомняте само стойността на индекса на безопасност по някаква причина. 🙂
Можете ли да потвърдите, че в момента поддържате контакт с реално лице, работещо в това казино? Бих искал да проуча дали продължават да приемат депозити и дали са станали "казино за зомбита", а не затворено!
Hi there.
Just to avoid misunderstanding, we most importantly marked this cassino as closed. Because it seems like closed one. The previous rating 6,6 out of ten is far from "high," if you ask me. And also the reviews explain that in the case of freshly established casinos, no one can verify their trustworthiness until the time proves their intentions:
"The greater the Safety Index, the higher the likelihood of playing and receiving your winnings smoothly. Vegasino.io Casino scored a Safety Index of 6.6. Given the fact that it is a new online casino, the assessment may change after further evaluation and gathering more data. Thus, we have marked it as a Fresh online casino for the time being."
It is all stated in the review, but it seems like you only remember the Safety Index value for some reason. 🙂
Can you please confirm you are currently in contact with a real person working in this casino? I'd like to investigate whether they keep accepting depostis and became a "zombie casino" rather than a closed one!
Чакам 14 дни и всеки ден ми казват да имам търпение и че молбата ми е с висок приоритет. милост
I've been waiting for 14 days and they tell me every day to be patient and that my request is a high priority. Mercy
14 ημερες εγω περιμενω ακομη και μου λενε καθε μερα να κανω υπομονη και οτι το αιτημα μου ειναι σε υψηλη προτεραιοτητα. Ελεος
Здравейте! Имате ли връзка с реален човек или по-скоро с някакви ботове, например? Казаха ни, че казиното е затворено. Във всеки случай ще информирам екипа за данни, за да видим какво може да се направи по въпроса.
Hi there! Are you in touch with a real person, or rather some bots, for instance? We have been told the casino has closed down.In any case, I'll inform the Data Team to see what can be done about that.
Добър ден на всички!! Също така не разбирам как продължават да поддържат висок рейтинг след всички оплаквания, които казвам от собствен опит, казиното няма намерение да разрешава... От колко време се опитвам да верифицирам акаунта си съберете тегленето и няма възможен начин за решаване на проблема. Само дано свалят рейтинга, че вече има много засегнати...поздрави и мерси
Good afternoon everyone!! I also don't understand how they continue to maintain a high rating after all the complaints, which I say from my own experience, the casino has no intention of solving... I've been trying to verify my account for how long to collect the withdrawal and there is no possible way to solve the problem. I just hope they lower the rating because there are already many of us affected... greetings and thanks
Buenas tardes a todos !! Yo tampoko entiendo como sigue manteniendo una calificacion alta despues de todas las quejas que ademas lo digo por experiencia propia el casino no tiene ninguna intencion de resolver ... Llevo yo ya no se el tiempo intentanto verificar mi cuenta para cobrar el retiro y no hay manera posible de resolver el problema . Solo espero que le bajen la calificacion porque ya somos muchos los afectados .. un saludo y gracias
Здравейте, можете ли да прочетете моите публикации, които току-що изпратих на другите играчи, моля? Доколкото знаем, казиното е затворено. Всеки, който е чакал повече от 14 дни за изплащане, трябва да подаде най-малко жалба. За да стане въпросът официален.
Hello, could you kindly read my posts I just sent to the other players, please? To our knowledge, the casino has closed. Anyone who has been waiting more than 14 days for the payout should submit a complaint at least. To make the issue official.
Здравейте, казиното далеч не е затворено, освен ако не е затворило вчера. Играх и депозирах без никакви проблеми, чатът на живо отговаря лично, а не бот. В приложението обаче тегленето все още е във фаза 1 от 5 за 4 дни (проверяваме и т.н.) и чатът отговаря, като изпраща предварително зададено съобщение и ви дава банални уверения, че всичко е редовно. Фактът, че това казино не иска проверка на документи и т.н., ме кара да мисля, че никога повече няма да видя парите си.. Редовно да ... но не плащат. И във всеки случай повтарям, че Vegasino от групата Radini NV е редовно отворена и функционираща.
Hello The casino is far from closed unless it closed yesterday. I played and deposited without any problems, the live chat responds in person, not a bot. However, on the application the withdrawal is still in phase 1 of 5 for 4 days (we are verifying etc.) and the chat responds by sending a pre-set message and giving you banal reassurances saying that everything is regular. The fact that this casino does not ask for verification of documents etc.. makes me think that I will never see my money again.. Regular yes ... but they do not pay. And in any case I reiterate that Vegasino of the Radini NV group is regularly open and functioning.
Ciao Il casino è tutt altro che chiuso a meno che non abbia chiuso ieri . Io ho giocato e depositato tranquillamente, la live chat risponde di persona non un bot. Comunque sull applicazione il prelievo è ancora alla fase 1 di 5 da 4 giorni ( stiamo verificando etc ) e la chat ti risponde inviando un messaggio preimpostato e dandoti banali rassicurazioni dicendo che è tutto regolare. Il fatto che questo casino non chieda la verifica di documenti etc..mi fa pensare che i miei soldi non li rivedrò mai più..Regolare si ...ma non pagano. E comunque ti ribadisco che Vegasino del gruppo Radini NV è regolarmente aperto e funzionante.
Току що платих 100 евро от общо 280, чакам останалите 180
Just paid 100 euros of total 280, waiting for the other 180
Hanno appena pagato 100 euro di totali 280 , attendo gli altri 180
Бях поискал 3 тегления по 500€, дадоха ми едно, а другите ми ги върнаха поради технически проблем. Мога да кажа, че са смешни. трагично
I had requested 3 withdrawals of 500€, they gave me one and the other ones were returned due to a technical problem. I can say they are ridiculous. Tragic
Εγω ειχα ζητησει 3 αναληψεις απο 500€ μου βαλανε τη μια και τις αλλες φυο τιδ επεστρεψαν πισω λογω τεχνικου προβληματος. Αστειοι μπορω να πω. Τραγικοι
Те завършиха всичките ми плащания днес.
They completed all my payments today.
A me hanno completato tutti i pagamenti oggi.
Здравейте, казиното далеч не е затворено, освен ако не е затворило вчера. Играх и депозирах без никакви проблеми, чатът на живо отговаря лично, а не бот. В приложението обаче тегленето все още е във фаза 1 от 5 за 4 дни (проверяваме и т.н.) и чатът отговаря, като изпраща предварително зададено съобщение и ви дава банални уверения, че всичко е редовно. Фактът, че това казино не иска проверка на документи и т.н., ме кара да мисля, че никога повече няма да видя парите си.. Редовно да ... но не плащат. И във всеки случай повтарям, че Vegasino от групата Radini NV е редовно отворена и функционираща.
Hello The casino is far from closed unless it closed yesterday. I played and deposited without any problems, the live chat responds in person, not a bot. However, on the application the withdrawal is still in phase 1 of 5 for 4 days (we are verifying etc.) and the chat responds by sending a pre-set message and giving you banal reassurances saying that everything is regular. The fact that this casino does not ask for verification of documents etc.. makes me think that I will never see my money again.. Regular yes ... but they do not pay. And in any case I reiterate that Vegasino of the Radini NV group is regularly open and functioning.
Ciao Il casino è tutt altro che chiuso a meno che non abbia chiuso ieri . Io ho giocato e depositato tranquillamente, la live chat risponde di persona non un bot. Comunque sull applicazione il prelievo è ancora alla fase 1 di 5 da 4 giorni ( stiamo verificando etc ) e la chat ti risponde inviando un messaggio preimpostato e dandoti banali rassicurazioni dicendo che è tutto regolare. Il fatto che questo casino non chieda la verifica di documenti etc..mi fa pensare che i miei soldi non li rivedrò mai più..Regolare si ...ma non pagano. E comunque ti ribadisco che Vegasino del gruppo Radini NV è regolarmente aperto e funzionante.
Мисля, че се объркахте и писахте в тази тема вместо в темата за Vegasino, в която играете тук . така ли е
Няма никакъв проблем обаче. Ако имате още нещо да кажете, моля, пишете в дясната тема на казиното, за да не се объркат нашите потребители.
Надявам се, че скоро ще получите цялата сума и може би тогава ще опишете опита си във вашия потребителски преглед за правилното казино. какво ще кажеш
Ето връзката , така че може би я запазете за по-късно.
I think that you got confused and wrote to this thread instead of the thread of Vegasino you play at here. Is that right?
No problem at all, though. If you have anything more to say, please write to the right thread of the casino so our users don't get confused.
I hope that you'll receive the whole amount soon, and maybe then you will describe your experience in your user review for the right casino. What do you say?
Here's the link, so save it for later perhaps.
Бях поискал 3 тегления по 500€, дадоха ми едно, а другите ми ги върнаха поради технически проблем. Мога да кажа, че са смешни. трагично
I had requested 3 withdrawals of 500€, they gave me one and the other ones were returned due to a technical problem. I can say they are ridiculous. Tragic
Εγω ειχα ζητησει 3 αναληψεις απο 500€ μου βαλανε τη μια και τις αλλες φυο τιδ επεστρεψαν πισω λογω τεχνικου προβληματος. Αστειοι μπορω να πω. Τραγικοι
Вярвам, че вие също играете в това казино тук . така ли е
Това е грешната нишка, така че, моля, продължете разговора в правилната, в която вече сте писали .
I believe you also play at this casino here. Is that right?
This is the wrong thread, so please continue the conversation in the right one you have written in already.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.