преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vegascoin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих отделно заявление за $2000 и $1000 за теглене на $3000, от които $2000 бяха получени, но останалите $1000 не бяха получени в нито един момент.
Свързах се с поддръжката им, но нямаше отговор.
Компанията майка на това казино е SGinternationalNV и представителят на казиното трябва да бъде нает едновременно. Моля, обяснете какво се случва.
I made a separate application for $2000 and $1000 to withdraw $3000, of which $2000 was received, but the remaining $1000 was not received at any time.
I contacted their support, but there was no response.
The parent company of this casino is SGinternationalNV and the casino's representative must be concurrently employed. Please explain what is going on.
Здравейте, колко време чакате 1000$, които все още трябва да изтеглите? Колко време отне получаването на първите 2000$? Ако не е дълго, все още не бих бил скептичен, тъй като вече имаш по-голямата част. Но ако са минали повече от 14 дни, знаете, че можете да се обърнете към нас.
В този случай обаче със сигурност ще се нуждаем от отговор от казиното защо това е така и тъй като досега не сте получили такъв, можем само да гадаем и без това.
Ще чакам отговора.
Hi, how long are you waiting for the 1000$ you still have to withdraw ? How long did it take to get the first 2000$ ? If it's not long I wouldn't be skeptical yet since you already got the bigger part. But if it's been longer than 14 days, you know you can turn to us.
However, in this case we would certainly need an answer from the casino as to why this is the case and since you have not received any so far, we can only guess without that.
I will wait for the response.
Здравей скъпи andandjonnyx ! Благодаря за търпението. Останалата част от вашето теглене беше прегледана от нашия екип. Веднага след като беше проверено и одобрено, ние ви го изпратихме.
Hello dear andandjonnyx! Thanks for your patience. The rest of your withdrawal was under review of our team. As soon as it was checked and approved we sent it to you.
Виждам, че казиното ви е отговорило тук и е обяснило защо е имало по-малко забавяне и всичко е наред, когато сте получили парите си.
Спечелихте доста добра сума, така че се надяваме, че ще ви хареса и няма да има повече проблеми в бъдеще. 🙂
I see that the casino answered you here and explained why there was a smaller delay and everything is fine when you got your money.
You won quite a nice sum, so hopefully you will enjoy it and there will be no more problems in the future. 🙂
Уважаеми eyegetoksandrapam
Съжаляваме, че изживяването ви беше развалено.
Но все пак нека обясним причината за забавянето на тегленето. За съжаление се сблъскахме с някои проблеми със спамърите. Когато проблемът беше разрешен, намерихме отговора ви с доказателство за адрес.
До този момент тегленето е отменено от вас и балансът е изигран.
Винаги можете да се свържете с нашия чат за поддръжка и ние ще направим всичко възможно, за да променим мнението ви за VegasCoin Casino
Dear eyegetoksandrapam
We regret that your experience was spoiled.
But anyway let us explain the reason of withdrawal delay. Unfortunately we faced some issues with spammers. When the problem was resolved, we found your reply with Proof Of Address.
To this moment the withdrawal was cancelled by you and the balance was played.
You can always contact our support chat and we will do all our best to change your opinion about VegasCoin Casino
Знаеш, че бих бил толкова груб с тях. Доколкото мога да разбера от последния отговор тук във форума, изглежда представителят на казиното е искал да ви уведоми.
Тъй като обаче не съм напълно запознат с предисторията, оценявам вашата обратна връзка и ви благодаря, че я споделихте с нас. 🙏
You know I would be so harsh on them. As far as I can tell from the latest response here on the forum, it seems the casino representative cared to let you know.
Since I'm not fully familiar with the background, though, I appreciate your feedback and thank you for sharing it with us. 🙏
Не мога да получа отговор от това казино относно чакащите ми документи за проверка. Чатът не е достъпен повече от седмица, независимо от твърдението им, че е достъпен 24/7. Няма отговор на имейл, изпратен преди повече от седмица. Те обаче отговориха на рецензията ми и бяха нечестни, така че смятам, че е важно да предупредя хората. Не депозирайте пари тук.
I am unable to get a response from this casino regarding my pending verification documents. Chat has been unavailable for over a week regardless of their claim that it's available 24/7. No response to email sent over a week ago. They did however respond to my review and were dishonest so I feel it's important to warn people. Do not deposit money here.
Здравейте, ние даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на проверка на акаунта, но ако се опитате да попитате и те не отговорят една седмица, не мисля, че това е най-доброто нещо за тях.
Имате ли обаче пари, които искате да изтеглите в казиното и следователно първо трябва да ги потвърдите?
Ако все още имате проблем и казиното не може да се свърже с вас, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hi, we give casinos 14 days to resolve the account verification process, but if you try to enquire and they don't reply for a week, I don't think that's the best thing for them.
However, do you have any money you want to withdraw in the casino and therefore you have to verify first ?
If you still have a problem and the casino can't get back to you, let us know and we will try to help you.
Здравей Джаро, благодаря ти за отговора. Първоначално подадох документите си заедно със заявка за теглене, която в крайна сметка просто приключих да играя. Това беше преди единадесет дни. Току-що проверих отново днес и документите ми все още са в състояние на изчакване, а чатът е там, но е деактивиран. Фактът, че те предложиха, че са ми изпратили някакъв вид връзка и че техният чат е на разположение 24/7 в отговор на моя преглед, е откровено неверен. Вече нямам интерес да играя там, така че не е нужно да подавам жалба, за да се опитам да завърша проверката, просто се надявам други хора да не станат жертва на депозиране там или изпращане на лична информация до тях. На този етап ги смятам за измамници.
Hi Jaro thanks for your response. I originally submitted my documents along with a withdrawal request that I eventually just wound up playing. That was eleven days ago. I just checked again today and my documents are still in pending status, and chat is there but disabled. The fact that they suggested they sent me some sort of link and that their chat is available 24/7 in response to my review is blatantly false. I have no interest in playing there anymore so I don't need to file a complaint to try to complete verification, I'm just hoping other people don't fall victim to depositing there or sending personal information to them. I consider them rogue at this point.
Трябва ли да предоставим екранните снимки, показващи, че сме се опитали да се свържем с играча?
tamalamaland123 регистриран на 31 януари
Изпратихме връзката за потвърждение по имейл на 2 февруари
И имаше само 1 активен чат с играч на 1 февруари, което е 1 ден след регистрацията.
Джаро ни уведоми къде трябва да предоставим доказателствата.
Should we provide the screenshots showing that we tried to get in touch with player?
tamalamaland123 registered on 31 of January
We sent the verification link via email on 2nd of February
And there was only 1 active chat with player on 1st of February, which is 1 day after registration.
Jaro let us know where we should provide the proofs.
Здравей,
Бихте ли могли да се обърнете към играча и да й помогнете или да обясните следващия курс на действие? Това е нещо, което не можем да предоставим по друг начин, освен жалбата, която, както беше информирано, ви предоставя 14 пълни дни за справяне с проблема на играча.
Въпреки това бих казал, че ключовият момент е да се намери решението, ако е възможно. За да избегнете ненужни недоразумения, усложнения или дори оплакване.
Моля, обърнете се към играча, имате шанс сега.
Hello there,
Could you perhaps address the player and help her out, or explain the next course of action? This is something we can't provide in any other way aside from the complaint, which, as informed, provides you with 14 full days to deal with the player's issue.
Despite that, I'd say the key point is to find the solution if possible. To avoid unnecessary misunderstandings, complications, or even the complaint.
Please turn to the player, you have the chance now.
Здравей Джаро, благодаря ти за отговора. Първоначално подадох документите си заедно със заявка за теглене, която в крайна сметка просто приключих да играя. Това беше преди единадесет дни. Току-що проверих отново днес и документите ми все още са в състояние на изчакване, а чатът е там, но е деактивиран. Фактът, че те предложиха, че са ми изпратили някакъв вид връзка и че техният чат е на разположение 24/7 в отговор на моя преглед, е откровено неверен. Вече нямам интерес да играя там, така че не е нужно да подавам жалба, за да се опитам да завърша проверката, просто се надявам други хора да не станат жертва на депозиране там или изпращане на лична информация до тях. На този етап ги смятам за измамници.
Hi Jaro thanks for your response. I originally submitted my documents along with a withdrawal request that I eventually just wound up playing. That was eleven days ago. I just checked again today and my documents are still in pending status, and chat is there but disabled. The fact that they suggested they sent me some sort of link and that their chat is available 24/7 in response to my review is blatantly false. I have no interest in playing there anymore so I don't need to file a complaint to try to complete verification, I'm just hoping other people don't fall victim to depositing there or sending personal information to them. I consider them rogue at this point.
Здрасти,
Надявам се представителят на казиното да приеме тази възможност да изясни всички подробности и може би да ви помогне в тази ситуация. 🙏
Hi there,
I hope the casino representative embraces this chance to clear out all details, and perhaps help you out if this situation. 🙏
Благодаря ти Радка, тази сутрин получих имейл с връзка за завършване на проверката. Това, което не разбирам, е защо им отне две седмици и този разговор просто да изпратят отново връзката, ако е била грешка от моя или тяхна страна. Освен това причината, поради която имаше само една чат комуникация, е, че чатът не е бил наличен през цялото време от първоначалния контакт.
Оценявам помощта ви тук и се чудя защо фокусът на казиното е да бъде „правилен", вместо проактивно да общува с мен и да разреши проблема. Няма да играя повече в това казино, но съм благодарен, че Casino Guru помага за насърчаване на комуникацията.
Thank you Radka, I received an email this morning with the link to complete verification. What I don't understand is why it took two weeks and this conversation for them to simply resend the link if it was a mistake on my part or theirs. Also, the reason there was only one chat communication, is because chat has not been available this entire time since the initial contact.
I appreciate your assistance here and wonder why the focus of the casino was to be "right" rather than proactively communicate with me and resolve the problem. I won't be playing at this casino any further, but am grateful for Casino Guru helping to encourage communication.
Здравейте!
Толкова се радвам, че проработи. Знаеш ли, нямаше как да не се намеся, защото си помислих, че причината за цялата тази суматоха може да е доста ясен (или глупав) проблем.
Ако нямате нищо против, ще оставя въпроса ви за казиното, ако ме разбирате. 🙂
Във всеки случай ние сме тук, доста отзивчиви - ако някога имате нужда от нещо или може би искате да помогнете на някой друг, не оставайте настрана. 😉
Hello!
I am so glad it worked. You know, I couldn't help but get involved because I thought the cause of all this fuss might be a fairly straightforward (or stupid) issue.
If you don't mind, I'll leave your question for the casino, if you catch my meaning. 🙂
In any case, we are here, quite responsive - if you ever need something or perhaps want to help someone else, don't stay aside. 😉
Липса на качество в обслужването на клиентите
Моето мнение е конкретно свързано с възможна липса на подготовка на 24x7 чат агентите (с изключение на един човек).
Регистрирах се в това казино, спечелих, изпратих документите си за проверка и поисках теглене.
В първоначален чат разговор на живо бях информиран, че трябва да изчакам 24 часа, докато документите ми бъдат прегледани. Тя също така ме помоли за доказателство за пребиваване отпреди 6 месеца и аз го изпратих веднага. Попитах дали служителката може да ги прегледа по това време и тя ми каза не. До този момент всичко беше наред.
При втори разговор попитах друга служителка дали може да прегледа документите ми; и тя ме информира, че моето доказателство за пребиваване трябва да бъде до 3 месеца. Това вече е грешка, тъй като включва несвързана информация между обслужващите. Информирах я, че другият ми е разрешил да изпратя 6-месечен и едва тогава тя прие (след като загубих време в търсене на друго доказателство за адрес). Освен това тя веднага прегледа документите и ги одобри! С други думи, първият придружител може да е имал евентуална "липса на воля" да ми помогне. Попитах колко време ще отнеме, докато тегленето ми бъде одобрено, и тя каза, че ще отнеме до 24 часа от одобрението. От момента, в който заявих тегленето, статусът на сайта е: „Автоматично плащане". Съмнителен израз, тъй като с него разбирам, че плащането ми ще бъде автоматично (както е с виртуален портфейл) след тяхното одобрение.
Накрая влязох в чат с трети агент, който каза, че оттеглянето ми вече е одобрено от тях. Трябва обаче да чакам средно 48 часа, за да го получа в цифровия си портфейл. Освен това каза, че това е средна стойност и не се ангажират с никакъв срок.
С други думи, всеки път, когато влизах в чата, имах нова или различна информация и цялата ситуация нямаше да се случи, ако всички агенти бяха пределно ясни относно процедурата за оттегляне от сайта.
Предлагам те да се развият в това отношение и изчаквам плащането на моето оттегляне, преди да отворя жалба в този уебсайт.
Lack of quality in customer service
My point is specifically related to a possible lack of preparation of the 24x7 chat agents (with the exception of one person).
I registered at this casino, I won, I sent my documents for validation and requested a withdrawal.
In an initial live chat conversation, I was informed that I had to wait 24 hours for my documents to be reviewed. She also asked me for proof of residence from up to 6 months ago, and I sent it right away. I asked if the attendant could review them at that time, and she told me no. Up until this point, everything was fine.
In a second conversation, I asked another attendant if she could review my documents; and she informed me that my proof of residence should be up to 3 months old. This is already an error, as it involves disconnected information between the attendants. I informed her that the other had allowed me to send a 6-month one, and only then did she accepted (after I lost time looking for a different proof of address). Furthermore, she reviewed the documents immediately and approved them! In other words, the first attendant may have had a possible "lack of will" to help me. I asked how long it would take for my withdrawal to be approved, and she said it would take up to 24 hours from approval. From the moment I requested the withdrawal, the status on the website is: "Autopayment". A dubious expression, since with it I understand that my payment will be automatic (as it is with a virtual wallet) after their approval.
Finally, I got into a chat with a third agent, who said that my withdrawal had already been approved by them. However, I should wait 48 hours, on average, to receive it in my digital wallet. Furthermore, he said that this is an average, and they do not commit to any deadline.
In other words, every time I entered the chat, I had new or different information, and the whole situation would not have happened if all the agents were extremely clear about the procedure for withdrawing from the site.
I suggest that they evolve in this regard, and I await the payment of my withdraw, before I open a complaint in this website.
Здравейте, прочетох вашата ситуация и трябва да започна, като кажа, че даваме на казината 14 дни, за да завършат процеса на теглене. Така че не бих бил скептичен или тъжен, когато това отнеме само няколко дни и все още трябва да проверите какво сте завършили успешно доста бързо, бих казал. От една страна бих споменал също, че е страхотно, че чатът ти отговаря, но от друга страна разбирам, че не е хубаво, ако продължаваш да получаваш друг отговор. Опитахте ли да проверите Общите условия как е написано там?
Както и да е, сега ще чакаме парите да пристигнат, тъй като сте написали, че тегленето е одобрено. Не забравяйте да ме уведомите, когато това се случи.
Hi, I have read your situation and I have to start by saying that we give casinos 14 days to complete the withdrawal process. So I wouldn't be skeptical or sad when it only takes a couple of days and you still had to verify what you successfully completed pretty quickly I would say. On the one hand I would also mention that it is great that the chat answers you, but on the other hand I understand that it is not nice if you keep getting another answer. Have you tried checking the Terms and Conditions how it's written there ?
Anyway, now we will wait for the money to arrive since you wrote that the withdrawal was approved. Be sure to let me know when that happens.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.