ФорумКазинаVegas Wild Casino - обща дискусия

Vegas Wild Casino - обща дискусия

преди 1 година от Magda
|
2154 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vegas Wild Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

здравей, присъединих се към Vegas Wild Casino, като се възползвах от бонуса без депозит, като спечелих 210 евро, поисках теглене, изпратих всички документи за проверка и депозирах според правилата, всички одобрени и добре, но днес не мога да намеря моя депозит от 25, тъй като все още не го играя и получавам одобрен имейл за теглене за 75 евро, моля за разяснение в чата на живо, но те не обясняват причината за премахването, само че 25-те са върнати , аз съм доста експерт в казината и моля за пояснение в колко часа е бонусът без депозит беше максимално теглене 50, ако да, съгласни сме, но не ми изглежда, че беше в условията на бонуса, но в колко часа беше, какво общо има това с връщането на неиграния до момента депозит? не можете да играете след 3 4 дни и т.н. в очакване на теглене на бонус? ако е така, малко е странен като метод, но ако е така, къде пише в условията, че не съществува? тогава натискам и ще го удължа не със 160 по-малко, ако правилото е, че не дай Боже, но други платформи изваждат директно от изданието. Казвам какво му оставят, за да направи фонд за изтегляне дори на всички тегления? не могат ли да се уверят, че може да се осребри само този за теглене и може би е достатъчно да се извади от операцията за теглене, без да остават отпечатани по-високи средства, повтарям до последната операция? Бих искал разяснение относно тези 160 евро по-малко печалби и връщането на депозита ми заедно с тегленето с ваша помощ, благодаря предварително.

Автоматичен превод:
Maurizio83
преди 1 година

Здравей,

Е, изглежда, че сте хванали чат оператора доста неподготвен, очевидно служителите трябва да са добре ориентирани в собствените правила на казиното, за да предоставят разумно обяснение, особено когато става въпрос за теглене на пари. Въпреки че съм малко изгубен в превода, бих казал, че за да открием правилното състояние на нещата, първо ще трябва да проверим по-задълбочено всички свързани правила. Така че, ако искате нашият екип за жалби да се справи с този проблем, любезно изпратете жалба, това е необходима стъпка. За да научите как работи всичко това, моля, проверете тази статия .

Също така е честно да споменем, че това казино си е спечелило лоша репутация, не е добър знак, бих казал.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини