преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vegas Wild Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей, присъединих се към Vegas Wild Casino, като се възползвах от бонуса без депозит, като спечелих 210 евро, поисках теглене, изпратих всички документи за проверка и депозирах според правилата, всички одобрени и добре, но днес не мога да намеря моя депозит от 25, тъй като все още не го играя и получавам одобрен имейл за теглене за 75 евро, моля за разяснение в чата на живо, но те не обясняват причината за премахването, само че 25-те са върнати , аз съм доста експерт в казината и моля за пояснение в колко часа е бонусът без депозит беше максимално теглене 50, ако да, съгласни сме, но не ми изглежда, че беше в условията на бонуса, но в колко часа беше, какво общо има това с връщането на неиграния до момента депозит? не можете да играете след 3 4 дни и т.н. в очакване на теглене на бонус? ако е така, малко е странен като метод, но ако е така, къде пише в условията, че не съществува? тогава натискам и ще го удължа не със 160 по-малко, ако правилото е, че не дай Боже, но други платформи изваждат директно от изданието. Казвам какво му оставят, за да направи фонд за изтегляне дори на всички тегления? не могат ли да се уверят, че може да се осребри само този за теглене и може би е достатъчно да се извади от операцията за теглене, без да остават отпечатани по-високи средства, повтарям до последната операция? Бих искал разяснение относно тези 160 евро по-малко печалби и връщането на депозита ми заедно с тегленето с ваша помощ, благодаря предварително.
hi, I joined the Vegas Wild Casino, taking advantage of the no deposit bonus by winning 210 euros, requesting a withdrawal, sending all the verification documents and depositing as per the rules, all approved and ok, but today I can't find my deposit of 25 since I don't have it still played, and I receive an approved withdrawal email for 75 euros, I ask for clarification in live chat but they don't explain the reason for the removal, only that the 25 have been returned, I am quite an expert in casinos and I ask for clarification what time is the no deposit bonus was maximum withdrawal 50, if yes we agree but it doesn't seem to me that it was in the terms of the bonus but what time it was, what does it have to do with returning the deposit not played to date? can't play after 3 4 days etc pending withdrawal of a bonus? if so, it's a bit strange as a method, however if so, where is it written in the terms and conditions that it doesn't exist? then I press and I will lengthen it not by 160 less if the rule is that God forbid but other platforms subtract directly from the release. I say what they leave him to make a withdrawable fund up even all withdrawals? can't they make sure that only the withdrawable one can be cashed in and maybe it's enough to subtract it from the withdrawal operation without leaving higher funds imprinted, I repeat until the last operation? I would like a clarification to these 160 euros less winnings, and the return of my deposit together with the withdrawal with your help, thanks in advance.
salve, mi sono iscritto al casino Vegas Wild Casino, usufruendo del bonus no deposito vincendo 210 euro richiedendo prelievo mandando tutti i documenti di verifica e depositando come da regole, tutto approvato e ok, ma oggi non trovo più il mio deposito di 25 non avendolo ancora giocato,e mi arriva una email di prelievo approvato per 75 euro, chiedo chiarimento in chat live ma non mi spiegano il motivo della sottrazione ma solo che i 25 sono stati restituiti ,sono abbastanza esperto nei casino e chiedo un chiarimento qual' ora il bonus di non deposito fosse massimo di prelievo 50 , se si siamo d accordo ma non mi sembra ci fosse nei termini del bonus ma qual' ora fosse cosi, cosa c entra restituire il deposito non giocato fino ad oggi? non si può giocare dopo 3 4 giorni ecc il prelievo in sospeso di un bonus? se si è un po strano come metodo, comunque se si dove è scritto nei termini e condizioni che non c è? poi premetto e ne allungherò non per 160 in meno se la regola è quella ci mancherebbe ma altre piattaforme allo sblocco sottraggono direttamente. dico cosa lo lasciano a fare un fondo prelevabile fino addirittura tutte le operazioni di prelievo? non possono far si che solo quello prelevabile si può incassare e basta magari sottrarlo all' operazione di prelievo senza lasciare fondi più alti impressi ripeto fino all' ultima operazione? vorrei un chiarimento a questi 160 euro in meno di vincita, e la restituzione del mio deposito insieme al prelievo col vostro aiuto, grazie in anticipo.
Здравей,
Е, изглежда, че сте хванали чат оператора доста неподготвен, очевидно служителите трябва да са добре ориентирани в собствените правила на казиното, за да предоставят разумно обяснение, особено когато става въпрос за теглене на пари. Въпреки че съм малко изгубен в превода, бих казал, че за да открием правилното състояние на нещата, първо ще трябва да проверим по-задълбочено всички свързани правила. Така че, ако искате нашият екип за жалби да се справи с този проблем, любезно изпратете жалба, това е необходима стъпка. За да научите как работи всичко това, моля, проверете тази статия .
Също така е честно да споменем, че това казино си е спечелило лоша репутация, не е добър знак, бих казал.
Hello there,
well, it seems that you caught the chat operator quite unprepared, obviously employees should be well-oriented in the casino's own rules to provide a reasonable explanation especially when it comes to withdrawing money. Though I'm lost a bit in the translation, I would say that in order to find out the correct state of things, we would at first have to check all associated rules more deeply. So, if you want our complaint team to go through this issue, kindly submit a complaint, it is a necessary step. To learn how this all works, check this article, please.
It's also fair to mention that this casino has earned a bad reputation, not a good sign, I'd say.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.