преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vegas Lounge Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Стойте далеч от това казино на всяка цена. Има много по-добри и честни. Все още чакам над 40 часа, за да бъде обработен обикновен превод на депозит. Винаги се казва, че всеки има проблем. Каква бъркотия. Но да, стойте далеч на всяка цена. Ще напиша по-добър преглед, когато имам време. Това казино трябва да бъде закрито.
Stay away from this casino at all costs. There are way better and honest ones out there. I am still waiting over 40 hours for a simple deposit transfer to be processed. Ever saying its everyone who is on a having an issue. What a mess. But yea stay away at all costs. I’ll write a better review when I have time. This casino needs to be shut down.
Това казино се отнася отвратително към лоялните играчи. Имайте VIP програма, в която те движат U нагоре само когато искат и никога дори не сте маркиран като VIP. Винаги трябваше да изпращам имейл за месечните си бонуси. Така че този месец може да поискам да получа бонусите си един ден по-рано, тъй като баща ми почина и този път ще направя теглене, за да помогна с разходите за погребение. Казвам им това и те закриват акаунта ми. След като депозирах хиляди тук, това е начинът, по който се отнасяха с мен, когато баща ми почина. По-лошото казино излезе просто голяма измама
This casino treats loyal players disgustingly. Have a VIP program that they only move U up when they want and your never even flagged as a VIP. I always had to email for my monthly bonuses. So this month I rmay asking to get my bonuses a day earlier as my dad died and I'm going make a withdrawal this time to help with funeral costs I tell them this and they cancel my account. After depositing thousands here that's the way they treat me when my dad died. Worse casino out just big scam
Дори не мога да вляза, за да се оплача или нещо друго, просто затворено
Can't even log in to complain or anything just straight closed
Здравейте, бих искал да започна, като изразя съчувствието си за вашата ситуация.
По отношение на казиното и тегленето, откога продължава ситуацията, в която не можете да изтеглите средствата си? Това първо теглене ли е?
Както и да е, забелязах, че сте отворили и жалба и казвате: „Дори не мога да вляза, за да се оплача или нещо друго, просто затворено". Искате да кажете, че не можете да отворите жалбата, която сте отворили при нас, и да влезете в нея?
Ще чакам вашия отговор.
Hi, I would like to start by expressing my sympathy for your situation.
Regarding the casino and the withdrawal, how long has the situation been going on that you have not been able to withdraw your funds ? Is this the first withdrawal ?
Anyway, I noticed that you also opened a complaint, and you say: "Can't even log in to complain or anything just straight closed". Are you saying that you can't open the complaint you have opened with us and get into it ?
I will wait for your reply.
Той затвори моя акаунт за постоянно и каза, че няма да бъде отварян отново, изобщо нямаше да играя в това казино. Направиха го точно преди да трябва да изплатят бонусите ми за месеца, които винаги бяха около $400. Когато им казах, че ще изтегля тайландски месец, защото ако е погребението на баща ми, те затвориха акаунта ми. По правила и условия бонус парите могат да се теглят. Какво гадно казино
The closed my account permanently and said it won't be reopened wouldn't play this casino at all. They done it right before they had to pay my bonuses for the month which were always around $400 . When I told them I was going to withdrawal Thai month because if my dad's funeral they closed my account. In terms and conditions the bonus money is withdrawalable. What a shit casino
Е, прегледах жалбата ви, но изглежда ще ми е необходима малко помощ с това.
Първото нещо, което не разбрах, всъщност е за закриването на акаунта. Кога поискахте закриване на вашия акаунт и кога трябва да получите въпросния бонус, моля?
Не че мисля по-дълбоко за това - Кога направихте последния си депозит?
Както обясни Ник: „За съжаление, ако нямате остатъчен баланс по сметката си в казиното, те имаха право да я закрият без да посочват причина." Ако вашият акаунт е останал без финансиране толкова дълго време, това само по себе си е добра причина за закриването на акаунта.
Ако съм сбъркал по някакъв начин, моля, поправете ме.🙏
Well, I went through your complaint, but I could use some help with that, it seems.
The first thing I didn't get is actually about the account closure. When did you ask for your account to be closed, and when should you receive the bonus in question, please?
Not that I'm thinking deeper about that - When did you make your last deposit?
As Nick explained: "Unfortunately, if you had no remaining balance on your casino account, they had the right to close it without any reason given." If your account remained unfunded for such a long time, this alone is a good reason for the account closure.
If I got it wrong somehow, please correct me.🙏
Не, депозирах в казиното всяка седмица, последният път, когато депозирах, беше този ден, когато го затвориха, така че не трябваше да ми изплащат бонусите
No I deposited on the casino every week the last time I deposited was that day they just closed it so didn't have pay out my bonuses
No, I have been depositing at the casino every week, the last time I deposited was that day they closed it so they didn't have to pay my bonuses
Не, депозирах в казиното всяка седмица, последният път, когато депозирах, беше този ден, когато го затвориха, така че не трябваше да ми изплащат бонусите
Причината, поради която са затворили акаунта ми, не е правилна и не трябва да води до затваряне на акаунта ми, те просто правят каквото искат, за да правят пари. Те го отмениха в деня преди да ми бъдат изплатени бонуси, които имаха право на теглене и когато им казах това, тъй като обикновено просто играя бонус парите, затвориха моята сметка за постоянно
The reason they closed my account isn't right and shouldn't result in my account being closed they just do whatever they want to make money. They cancelled it the day before I was due to be paid bonuses which was entitled to withdrawal and when I told them this because I usually just play the bonus money the closed my account permanently
Това е неприятна ситуация и аз със сигурност не бих искал да изпадам в нея. В този случай е жалко, че нямате останал баланс в сметката си, за да попречите на казиното да предприеме тази стъпка.
Но това не се случи и в крайна сметка нашият екип вероятно няма да може да помогне повече.
Мисля обаче, че винаги се учите от ситуации като тази и вярвам, че това ще бъде сценарият и за вас и казиното ще бъде забранена зона за вас. 🙁
Now that's an unpleasant situation and I certainly wouldn't want to get into it myself. It's a pity in this case that you don't have any balance left in your account to prevent the casino from taking this step.
But it didn't happen, and in the end our team probably won't be able to help any more.
However, I think you always learn from situations like this and I believe this will be the scenario for you as well and the casino will be a no-go area for you. 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.