ФорумКазинаVegas Lounge Casino - обща дискусия

Vegas Lounge Casino - обща дискусия

преди 2 години от Skroughie
|
2394 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vegas Lounge Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Стойте далеч от това казино на всяка цена. Има много по-добри и честни. Все още чакам над 40 часа, за да бъде обработен обикновен превод на депозит. Винаги се казва, че всеки има проблем. Каква бъркотия. Но да, стойте далеч на всяка цена. Ще напиша по-добър преглед, когато имам време. Това казино трябва да бъде закрито.

Автоматичен превод:
Skroughie
преди 2 години

Имате ли актуализации относно чакащия си депозит?


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това казино се отнася отвратително към лоялните играчи. Имайте VIP програма, в която те движат U нагоре само когато искат и никога дори не сте маркиран като VIP. Винаги трябваше да изпращам имейл за месечните си бонуси. Така че този месец може да поискам да получа бонусите си един ден по-рано, тъй като баща ми почина и този път ще направя теглене, за да помогна с разходите за погребение. Казвам им това и те закриват акаунта ми. След като депозирах хиляди тук, това е начинът, по който се отнасяха с мен, когато баща ми почина. По-лошото казино излезе просто голяма измама

Автоматичен превод:
Zoe2022
преди 6 месеца

Дори не мога да вляза, за да се оплача или нещо друго, просто затворено

Автоматичен превод:
Zoe2022
преди 6 месеца

Здравейте, бих искал да започна, като изразя съчувствието си за вашата ситуация.

По отношение на казиното и тегленето, откога продължава ситуацията, в която не можете да изтеглите средствата си? Това първо теглене ли е?

Както и да е, забелязах, че сте отворили и жалба и казвате: „Дори не мога да вляза, за да се оплача или нещо друго, просто затворено". Искате да кажете, че не можете да отворите жалбата, която сте отворили при нас, и да влезете в нея?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Той затвори моя акаунт за постоянно и каза, че няма да бъде отварян отново, изобщо нямаше да играя в това казино. Направиха го точно преди да трябва да изплатят бонусите ми за месеца, които винаги бяха около $400. Когато им казах, че ще изтегля тайландски месец, защото ако е погребението на баща ми, те затвориха акаунта ми. По правила и условия бонус парите могат да се теглят. Какво гадно казино

Автоматичен превод:
Zoe2022
преди 6 месеца

Е, прегледах жалбата ви, но изглежда ще ми е необходима малко помощ с това.

Първото нещо, което не разбрах, всъщност е за закриването на акаунта. Кога поискахте закриване на вашия акаунт и кога трябва да получите въпросния бонус, моля?

Не че мисля по-дълбоко за това - Кога направихте последния си депозит?

Както обясни Ник: „За съжаление, ако нямате остатъчен баланс по сметката си в казиното, те имаха право да я закрият без да посочват причина." Ако вашият акаунт е останал без финансиране толкова дълго време, това само по себе си е добра причина за закриването на акаунта.

Ако съм сбъркал по някакъв начин, моля, поправете ме.🙏



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не, депозирах в казиното всяка седмица, последният път, когато депозирах, беше този ден, когато го затвориха, така че не трябваше да ми изплащат бонусите

Автоматичен превод:
преди 6 месеца


Не, депозирах в казиното всяка седмица, последният път, когато депозирах, беше този ден, когато го затвориха, така че не трябваше да ми изплащат бонусите

feqfilkova0
преди 6 месеца

???

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Причината, поради която са затворили акаунта ми, не е правилна и не трябва да води до затваряне на акаунта ми, те просто правят каквото искат, за да правят пари. Те го отмениха в деня преди да ми бъдат изплатени бонуси, които имаха право на теглене и когато им казах това, тъй като обикновено просто играя бонус парите, затвориха моята сметка за постоянно

Автоматичен превод:
Zoe2022
преди 6 месеца

Това е неприятна ситуация и аз със сигурност не бих искал да изпадам в нея. В този случай е жалко, че нямате останал баланс в сметката си, за да попречите на казиното да предприеме тази стъпка.

Но това не се случи и в крайна сметка нашият екип вероятно няма да може да помогне повече.

Мисля обаче, че винаги се учите от ситуации като тази и вярвам, че това ще бъде сценарият и за вас и казиното ще бъде забранена зона за вас. 🙁

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини