ФорумКазинаVegas Crest Casino - обща дискусия

Vegas Crest Casino - обща дискусия

преди 2 години от RaeMRae84
|
1996 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vegas Crest Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Защо се казва, че това казино не приема играчи от САЩ, но след това се казва, че това е казино, чиято публика е... играчи от САЩ? 😂

Автоматичен превод:
RaeMRae84
преди 2 години

Здравейте, според нашата информация това казино не приема играчи от САЩ.

Имате ли друга информация, моля? Споделете printscreen, ако е възможно и аз ще го изпратя на нашия екип за данни за актуализация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой друг да има проблеми с изплащането му? Преди изплащаха по 3k на седмица, но аз имам одобрени тегления на стойност 6k и не са ми плащали от почти месец...

Автоматичен превод:
scottM
преди 1 година

Според добрата потребителска оценка бих казал, че не е нормално, но проверете ги сами:

https://casino.guru/Vegas-Crest-Casino-review#tab=js-tab-reviews

Последните прегледи говореха за бавен KYC и още по-бавни тегления. Не е добър знак.

Какво ще кажеш да ти протегнат ръка за помощ? Смея да кажа, че е време да подадете нова жалба, какво ще кажете?

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Платиха едно от моите тегления, ако не платят другото тази седмица, ще пусна жалба.

Автоматичен превод:
scottM
преди 1 година

Достатъчно честно.

Сега, като се замисля, вероятно бих направил същото. 🙂

Във всеки случай ще се радвам на актуализация - уведомете ме как върви до края на седмицата, моля.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Първо се опитаха да направят проблеми с проверката, сега забавят тегленето над 10 дни file , техният финансов отдел се обърна към своя оператор. Разбира се, че не ми пука дори и да им вярвам. ТЕХНИЯТ оператор е ТЕХЕН партньор и проблемът си е техен.

Автоматичен превод:
SMaster
преди 1 месец

добър ден и на теб

напомня ми за другата тема, наречена „ Истината за фалшивата реклама в онлайн казината: Ръководство на геймъра за времето за обработка на теглене "👈

Без никакви възражения, аз също вярвам, че казиното носи отговорност за своя доставчик на плащания. Разбираемо е, че могат да възникнат някои неочаквани проблеми, от друга страна, казиното рискува репутацията си и трябва да се съсредоточи върху ефективна поддръжка и решение. И все пак споменахте проблемен KYC, бихте ли могли да споделите повече за него? Проверих последните жалби и последното за забавено плащане се оказа неразрешено.

( жалбата е достъпна тук )

Това е тревожно. Надявам се, че няма да чакате дълго за изплащането.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

здравей

Току-що бяхме уведомени от нашия крипто процесор, че грешката, която имаше преди няколко седмици, все още не е напълно коригирана и обработката на плащанията все още е прекъсната, което означава, че могат да обработват само няколко плащания на ден.

 

Поради тази причина в момента имаме няколко плащания, които са закъснели.

 

Надяваме се, че това ще бъде напълно коригирано през следващите дни; обаче не може да даде точна дата; тъй като не са го доказали за използване.

 

Благодаря ви за търпението и хубав уикенд ."


Бихте ли им се доверили?)

Няколко дни за 600EU в брой - не е голяма работа. Но закъсненията от всяко казино винаги са разочароващо и неприятно нещо. Най-малкото заслужават отрицателна оценка)

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
SMaster
преди 1 месец

А, една интригуваща!

Да кажа дали бих повярвал или не на подобно обяснение винаги ме кара да се колебая. Въпреки това, предполагам, че мога честно да заявя, че според мен казината предпочитат да не признават, че имат постоянни технически проблеми. Когато го правят обаче, това поне разсейва подозренията повече, отколкото когато казиното откаже обяснение или даде противоречива информация. Това е моето мнение, но признавам, че други може да имат много различни мнения, особено ако са имали някои негативни преживявания.

Между другото, колко са "няколко" дни, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти

Получих плащане.


Добре, Радка. Ще споделя опита си с тях относно забавянето на проверката. Това е малко смешно.


След като качих документите си и направих заявка за теглене, получих имейл съобщение: „Моля, имайте предвид обаче, че нашите филтри за сигурност са задействани", след което те поискаха друго селфи и друг адресен документ с удебелен шрифт отбеляза, че „ банковите извлечения не могат да се използват" . По-добре ще споделя следващите имейл съобщения тук:


аз

Здравейте


Предполагам, че вашите защитни филтри се задействат, когато се спечели малко количество от няколко стотици. Не се притеснявайте, бъдете сигурни, че аз съм истински човек, мога да си направя селфи с най-добри пожелания на вашето казино, ако желаете).


Странно, Вие не приемате банково извлечение, защото имате възможност за избор на извлечение в страницата с документи. Качих сметката си за естествено потребление на къщата, но е на арменски. Единствените сметки за комунални услуги на език се издават в Армения - арменски, без изключения.


поздрави "


Казино

„Благодаря ви за отговора.

За съжаление вашето доказателство за пребиваване беше отхвърлено.

 

Като доказателство за пребиваване ние приемаме само ясно и пълно копие.

страница на вашия мобилен телефон , сметка за кабел, хидро и електричество.


Документът трябва да е издаден през последните 3 месеца, с дата

видимо и ... бла-бла ... на една страница.. бла-бла"


аз

„Здравейте

Вижте, всички, имам предвид ВСИЧКИ видове сметки и фактури в Армения се генерират в системата за електронни фактури на държавния данък и изглеждат по подобен начин и се отпечатват на две страници. Имам обаче и превод, направен от лицензиран и квалифициран преводач точно на тази сметка за комунални услуги (направена е по друга заявка). Затова прикачих към този имейл ОФИЦИАЛНО ПРЕВЕДЕНА СМЕТКА ЗА КОМУНАЛНИ РАЗХОДИ на собствената ми къща.


Ако просто искате да отложите тегленето, можете да поискате друга сметка.

Мога да го поискам от мобилен телефон или електрическа компания, например, но ще бъде точно същия формат на две страници. И няма да го дам на преводаческа служба, както направих този. Защо не харесвате сметката ми за природен газ? "Газпром" под санкции ли е от вашето казино?)


BTW Вашето казино е второто в моя няколкогодишен опит като комарджия, което не приема банкови извлечения.


Трябва да ви благодаря, вие ми напомнихте, че спечелих няколко стотици във вашето казино. благодаря ви


поздрави"


Това беше вярно - запазих в ума си, че съм спечелил близо 600 в новорегистрирано казино, но не помнех кое)


Казино

Благодаря ви за отговора.

Управлението на риска изисква копие от сметката ви за мобилен телефон. С дата през последните 3 месеца.

Документът трябва да показва вашето име и адрес.

Моля, качете го в секцията [Профил] и щракнете върху иконата [Документи] "


аз

Добре, скъпа поддръжка


Ще трябва да отида да го взема от компанията за мобилни телефони, когато имам свободно време. Документът ще бъде на арменски и, както е казано, в подобен формат като приложената фактура за газ. Адресът и името ще бъдат на арменски и ще трябва да ги преведете сами. Надявам се, че няма да ми отнемате времето за нищо друго.



О, точно мобилен телефон??

Съмнявам се, какво ще стане, ако телефонният ми акаунт е на името на жена ми например?) Не се притеснявайте, това е моето име.

Искам да кажа, че вашето управление на риска изглежда твърде упорито.

Минус поне една точка към предстоящия преглед на вашето казино благодарение на тях . "


Казино

Благодаря ви за отговора.

Моля, имайте предвид, че нашият отдел за управление на риска е приел вашето банково извлечение като вторично доказателство за пребиваване и в резултат на това акаунтът ви е успешно потвърден "


)))


Последното съобщение означава - това казино поне се грижи за своята репутация.

Отзивите на играчите оценяват - "Добре", този факт също говори за това. Освен това си спомням, че трябва да имат добри промоции.

Ако са коригирали проблеми с плащането, може да си струва да се върнете при тях, за да опитате късмета.



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
SMaster
преди 1 месец

😀 Трябва да кажа, че се възхищавам на начина, по който общувам с тях.

Почти изглежда, че са били толкова колебливи да одобрят вашите документи и да потвърдят положителния ви резултат от KYC, защото лицето или лицата, които проверяват подробностите, не са били запознати с арменската система и език.

Това определено е интересна сонда, показваща как се работи с този процес. Наистина се радвам да видя, че сте преминали проверката. По-скептичното ми аз очакваше много по-сложен край...


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Основният проблем беше, че те не приемаха банкови извлечения като документ за доказателство за адрес. Банките най-често отпечатват извлечения на английски при поискване, дори работният им език е различен. Поне 9 от 10 казина приемат банкови извлечения като доказателство за адрес. Само няколко казина в моята практика не го направиха.

Банковото извлечение, което им изпратих, беше на английски, не беше остаряло и съдържаше моя адрес. Бях им изпратил и сметка на арменски, НО приложих и превод на точно тази сметка от заклет преводач с техния подпис и печат. Този превод беше направен по искане на друго казино, което също изненадващо не прие банково извлечение. Така че тези документи бяха повече от достатъчни, за да потвърдят адреса ми, а искането им да имат и сметката ми за мобилен телефон беше странно и не беше разумно така или иначе. Но те приеха документи, като взеха предвид моите аргументи.

Автоматичен превод:
SMaster
преди 1 месец

Радвам се, че го направи накрая, наистина.

Вярвам, че всяко казино е различно, когато става въпрос за KYC и приемане на документи. Основното за мен обаче е комуникацията с играчите и дали и как те ще обяснят какви точно документи вземат предвид.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини