преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vegas Crest Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Защо се казва, че това казино не приема играчи от САЩ, но след това се казва, че това е казино, чиято публика е... играчи от САЩ? 😂
Why does it say this casino doesn't accept US players but then it says it's a casino who's audience is.... US players? 😂
Здравейте, според нашата информация това казино не приема играчи от САЩ.
Имате ли друга информация, моля? Споделете printscreen, ако е възможно и аз ще го изпратя на нашия екип за данни за актуализация.
Hello, according to our information, this casino does not accept US players.
Do you have other information, please? Share printscreen if possible and I will send it to our data team for an update.
Някой друг да има проблеми с изплащането му? Преди изплащаха по 3k на седмица, но аз имам одобрени тегления на стойност 6k и не са ми плащали от почти месец...
Anyone else experiencing problems with getting them to pay out ? They used to payout 3k a week, but I have 6k worth of approved withdrawls, and haven't been paid in almost a month...
Според добрата потребителска оценка бих казал, че не е нормално, но проверете ги сами:
https://casino.guru/Vegas-Crest-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Последните прегледи говореха за бавен KYC и още по-бавни тегления. Не е добър знак.
Какво ще кажеш да ти протегнат ръка за помощ? Смея да кажа, че е време да подадете нова жалба, какво ще кажете?
According to the good user rating, I would say it is not normal but check those up for yourself:
https://casino.guru/Vegas-Crest-Casino-review#tab=js-tab-reviews
The recent reviews spoke about slow KYC and even slower withdrawals. Not a good sign.
How about getting you a helping hand? I dare to say it is time to submit another complaint, what do you say?
Платиха едно от моите тегления, ако не платят другото тази седмица, ще пусна жалба.
They paid one of my withdrawls, If they don't pay the other this week I'll open a complaint.
Достатъчно честно.
Сега, като се замисля, вероятно бих направил същото. 🙂
Във всеки случай ще се радвам на актуализация - уведомете ме как върви до края на седмицата, моля.
Fair enough.
Now that I'm thinking of it, I would probably do the same. 🙂
In any case, I'd appreciate an update - let me know how it goes by the end of the week, please.
Първо се опитаха да направят проблеми с проверката, сега забавят тегленето над 10 дни , техният финансов отдел се обърна към своя оператор. Разбира се, че не ми пука дори и да им вярвам. ТЕХНИЯТ оператор е ТЕХЕН партньор и проблемът си е техен.
First they tried make problems with verification, now they delay withdrawal over 10 days , their finance department referred to their operator. Of course I don't care even if I believe them. THEIR operator is THEIR partner, and problem is their.
добър ден и на теб
напомня ми за другата тема, наречена „ Истината за фалшивата реклама в онлайн казината: Ръководство на геймъра за времето за обработка на теглене "👈
Без никакви възражения, аз също вярвам, че казиното носи отговорност за своя доставчик на плащания. Разбираемо е, че могат да възникнат някои неочаквани проблеми, от друга страна, казиното рискува репутацията си и трябва да се съсредоточи върху ефективна поддръжка и решение. И все пак споменахте проблемен KYC, бихте ли могли да споделите повече за него? Проверих последните жалби и последното за забавено плащане се оказа неразрешено.
Това е тревожно. Надявам се, че няма да чакате дълго за изплащането.
Good day to you,
reminds me of the other thread called "The Truth About False Advertising in Online Casinos: A Gamer's Guide to Withdrawal Processing Times"👈
Without any objections, I also believe casino is responsible for its payment provider. Understandably, some unexpected issues may occure, on the other hand, casino risk its reputation and should focus on effective support and solution. Yet you also mentioned a problematic KYC, could you perhaps share more about it? I checked the recent complaints and the last about delayed payment ended up unresolved.
(the complaint is available here)
That's concerning. I hope you won't be waitng long for the payout.
здравей
„ Току-що бяхме уведомени от нашия крипто процесор, че грешката, която имаше преди няколко седмици, все още не е напълно коригирана и обработката на плащанията все още е прекъсната, което означава, че могат да обработват само няколко плащания на ден.
Поради тази причина в момента имаме няколко плащания, които са закъснели.
Надяваме се, че това ще бъде напълно коригирано през следващите дни; обаче не може да даде точна дата; тъй като не са го доказали за използване.
Благодаря ви за търпението и хубав уикенд ."
Бихте ли им се доверили?)
Няколко дни за 600EU в брой - не е голяма работа. Но закъсненията от всяко казино винаги са разочароващо и неприятно нещо. Най-малкото заслужават отрицателна оценка)
Hello
"We have just been advised by our crypto processor that the bug they had a few weeks ago is not fully fixed yet and the payment processing is still disrupted which means they can only process a few payments per day.
For this reason we currently have a few payments which are behind.
We are hoping that this will be fully fixed in the coming days; however cannot give an exact date; since they didn’t prove it to use.
Thank you for your patience and have a good weekend."
Would you trust them?)
A several days for 600EU cash - it's not a big deal. But delays from any casino it's always a dissapoining and unpleasant thing. It least they deserve a negative review)
А, една интригуваща!
Да кажа дали бих повярвал или не на подобно обяснение винаги ме кара да се колебая. Въпреки това, предполагам, че мога честно да заявя, че според мен казината предпочитат да не признават, че имат постоянни технически проблеми. Когато го правят обаче, това поне разсейва подозренията повече, отколкото когато казиното откаже обяснение или даде противоречива информация. Това е моето мнение, но признавам, че други може да имат много различни мнения, особено ако са имали някои негативни преживявания.
Между другото, колко са "няколко" дни, моля?
Ah, an intriguing one!
To say whether or not I would believe such an explanation always makes me a little hesitant. However, I suppose I can honestly state that, in my opinion, casinos would rather not acknowledge that they are having persistent technical problems. When they do, however, it at least allays suspicions more than when the casino withholds an explanation or gives contradictory information. This is my opinion, but I recognize that others may have very different opinions, particularly if they have had some negative experiences.
By the way, how many are "several" days, please?
здрасти
Получих плащане.
Добре, Радка. Ще споделя опита си с тях относно забавянето на проверката. Това е малко смешно.
След като качих документите си и направих заявка за теглене, получих имейл съобщение: „Моля, имайте предвид обаче, че нашите филтри за сигурност са задействани", след което те поискаха друго селфи и друг адресен документ с удебелен шрифт отбеляза, че „ банковите извлечения не могат да се използват" . По-добре ще споделя следващите имейл съобщения тук:
аз
„ Здравейте
Предполагам, че вашите защитни филтри се задействат, когато се спечели малко количество от няколко стотици. Не се притеснявайте, бъдете сигурни, че аз съм истински човек, мога да си направя селфи с най-добри пожелания на вашето казино, ако желаете).
Странно, Вие не приемате банково извлечение, защото имате възможност за избор на извлечение в страницата с документи. Качих сметката си за естествено потребление на къщата, но е на арменски. Единствените сметки за комунални услуги на език се издават в Армения - арменски, без изключения.
поздрави "
Казино
„Благодаря ви за отговора.
За съжаление вашето доказателство за пребиваване беше отхвърлено.
Като доказателство за пребиваване ние приемаме само ясно и пълно копие.
страница на вашия мобилен телефон , сметка за кабел, хидро и електричество.
Документът трябва да е издаден през последните 3 месеца, с дата
видимо и ... бла-бла ... на една страница.. бла-бла"
аз
„Здравейте
Вижте, всички, имам предвид ВСИЧКИ видове сметки и фактури в Армения се генерират в системата за електронни фактури на държавния данък и изглеждат по подобен начин и се отпечатват на две страници. Имам обаче и превод, направен от лицензиран и квалифициран преводач точно на тази сметка за комунални услуги (направена е по друга заявка). Затова прикачих към този имейл ОФИЦИАЛНО ПРЕВЕДЕНА СМЕТКА ЗА КОМУНАЛНИ РАЗХОДИ на собствената ми къща.
Ако просто искате да отложите тегленето, можете да поискате друга сметка.
Мога да го поискам от мобилен телефон или електрическа компания, например, но ще бъде точно същия формат на две страници. И няма да го дам на преводаческа служба, както направих този. Защо не харесвате сметката ми за природен газ? "Газпром" под санкции ли е от вашето казино?)
BTW Вашето казино е второто в моя няколкогодишен опит като комарджия, което не приема банкови извлечения.
Трябва да ви благодаря, вие ми напомнихте, че спечелих няколко стотици във вашето казино. благодаря ви
поздрави"
Това беше вярно - запазих в ума си, че съм спечелил близо 600 в новорегистрирано казино, но не помнех кое)
Казино
„ Благодаря ви за отговора.
Управлението на риска изисква копие от сметката ви за мобилен телефон. С дата през последните 3 месеца.
Документът трябва да показва вашето име и адрес.
Моля, качете го в секцията [Профил] и щракнете върху иконата [Документи] "
аз
„ Добре, скъпа поддръжка
Ще трябва да отида да го взема от компанията за мобилни телефони, когато имам свободно време. Документът ще бъде на арменски и, както е казано, в подобен формат като приложената фактура за газ. Адресът и името ще бъдат на арменски и ще трябва да ги преведете сами. Надявам се, че няма да ми отнемате времето за нищо друго.
О, точно мобилен телефон??
Съмнявам се, какво ще стане, ако телефонният ми акаунт е на името на жена ми например?) Не се притеснявайте, това е моето име.
Искам да кажа, че вашето управление на риска изглежда твърде упорито.
Минус поне една точка към предстоящия преглед на вашето казино благодарение на тях . "
Казино
„ Благодаря ви за отговора.
Моля, имайте предвид, че нашият отдел за управление на риска е приел вашето банково извлечение като вторично доказателство за пребиваване и в резултат на това акаунтът ви е успешно потвърден "
)))
Последното съобщение означава - това казино поне се грижи за своята репутация.
Отзивите на играчите оценяват - "Добре", този факт също говори за това. Освен това си спомням, че трябва да имат добри промоции.
Ако са коригирали проблеми с плащането, може да си струва да се върнете при тях, за да опитате късмета.
Hi
I received payment.
Ok Radka. I'll share my experience with them concerning verification delay. It's a little bit funny.
After uploading my docs and makig a withdrawal request I received a email message: "Please note however that our Security Filters have been triggered" then they asked for another selfie and another address doc bold noted that "bank statements cannot be used". I'll better share the further mail messages here:
Me
"Hello
I guess your security filters are triggered when a little amount of couple hundreds is won. Don't worry, rest assured that I am a real person I can take a selfie with best wishes to your casino, if you wish ).
Strange, You don't accept bank statement, because you have a statement option to choose in documents page. I have uploaded my house natural consumption bill but it's in Armenian. The only language utility bills are issued in Armenia- Armenian, no exceptions.
Regards"
Casino
"Thank you for replying.
Unfortunately, your Proof of Residency was rejected.
As Proof of Residency, we accept only a clear and complete copy.
page of your cell phone, cable bill, hydro, and electricity bill.
The document must have been issued within the last 3 months, with the date
visible and ... blah-blah ...in one page.. blah-blah"
Me
"Hello
Look, all, I mean ALL types of bills and invoices in Armenia are generated in State Tax E-invoice System and look the similar way and are printed in two pages. However, I have also a translation made by Licensed and qualified translator of this exact Utility Bill (it was made by other request). So I attached to this email OFFICIALLY TRANSLATED UTILITY BILL of my own house.
If you just wish to delay withdrawal, you may request another bill.
I can claim it from a cell phone or electricity company, for example, but it will be exactly the similar format in two pages. And I will not going yo give it to a translation service as done this one. Why don't you like my house natural gas bill? Is "Gazprom" under sanctions by your casino?)
BTW Your casino is the second in my several years gambler experience who doesn't accept bank statements.
I should thank you, you reminded me I have won couple hundreds in Your casino. Thank you!
Regards"
That was true- I kept in my my mind that I have won near 600 in a newly registered casino but didn't remember wich one)
Casino
"Thank you for replying.
Risk Management is requesting a copy of your cellphone bill. Dated within the last 3 months.
The document must show your name and address.
Please upload it [Profile] section and click on the [Documents] icon"
Me
"Ok dear Support
I will have to go and claim it from cell phone company, when I have free time. The document will be in Armenian and as said in Similar format as attached gas invoice. Address and name will be in Armenian and you will have to translate it yourself. Hope you will not going to take my time for anything other.
Oh, just exactly cellphone??
I doubt, what if my phone account were at my wife's name for example?) No worries it's my name.
I mean Your Risk Management look too persistent.
Minus at least one point to your casino upcoming review thanks to them. "
Casino
"Thank you for replying.
Please be advised that our Risk Management Department has accepted your bank statement as secondary proof of residency, and as a result, your account has been successfully verified"
)))
The last message means - this casino at least takes care about it's reputation.
Player reviews estimate - "Good", this fact also speeks about that. Besides, I remember they should have good promotions.
If they fixed payment issues, it may worth to return to them to try luck.
😀 Трябва да кажа, че се възхищавам на начина, по който общувам с тях.
Почти изглежда, че са били толкова колебливи да одобрят вашите документи и да потвърдят положителния ви резултат от KYC, защото лицето или лицата, които проверяват подробностите, не са били запознати с арменската система и език.
Това определено е интересна сонда, показваща как се работи с този процес. Наистина се радвам да видя, че сте преминали проверката. По-скептичното ми аз очакваше много по-сложен край...
😀 I have to say I admire the way communicated with them.
It almost looks like they were so hesitant to approve your documents and confirm your KYC positive result because the person or persons checking the details were not familiar with the Armenian system and language.
That is definitely an interesting probe showing how this process is handled. I'm truly pleased to see you've passed the verification. My more sceptical self was expecting a far more complicated end...
Основният проблем беше, че те не приемаха банкови извлечения като документ за доказателство за адрес. Банките най-често отпечатват извлечения на английски при поискване, дори работният им език е различен. Поне 9 от 10 казина приемат банкови извлечения като доказателство за адрес. Само няколко казина в моята практика не го направиха.
Банковото извлечение, което им изпратих, беше на английски, не беше остаряло и съдържаше моя адрес. Бях им изпратил и сметка на арменски, НО приложих и превод на точно тази сметка от заклет преводач с техния подпис и печат. Този превод беше направен по искане на друго казино, което също изненадващо не прие банково извлечение. Така че тези документи бяха повече от достатъчни, за да потвърдят адреса ми, а искането им да имат и сметката ми за мобилен телефон беше странно и не беше разумно така или иначе. Но те приеха документи, като взеха предвид моите аргументи.
The main issue was that they didn't accept bank statements as an address proof document. Banks mostly print statements in English when requested even their operational language is different. At least 9 out of 10 casinos accept bank statements as address proof doc. Only couple casinos in my practice didn't.
The bank statement I sent them was in English it wasn't outdated and have my address on it. I had sent them also a bill in Armenian BUT I attached slso a translation of that exact bill of certified translator with their signature and stamp. That translation was made by demand of another casino which also surprisingly didn't accept bank statement. So those docs were more than enough to confirm my address and their demand to have also my cellphone bill was strange and wasn't reasonable anyway. However they accepted documents taking into account my arguments.
Радвам се, че го направи накрая, наистина.
Вярвам, че всяко казино е различно, когато става въпрос за KYC и приемане на документи. Основното за мен обаче е комуникацията с играчите и дали и как те ще обяснят какви точно документи вземат предвид.
I am glad that you did it at the end, really.
Every casino it's different when it comes to the KYC and accepting documents, I believe. The main thing for me, though, is the communication with players and if and how they will explain what documents exactly they take into consideration.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.