Хм, помислих си - добре, мога да ви помогна с това, затова се свързах с казиното сам. От поддръжката на клиенти ми казаха, че „не съм упълномощен да отговоря на този въпрос, така че трябва да се свържете с нас по имейл".
Така че питате екипа за поддръжка на клиенти, ако определена държава/щат е ограничен, но те не са упълномощени да отговорят на този въпрос 😀 Чудя се дали са упълномощени да ви дадат някакъв отговор на всеки въпрос.
Както и да е, изпратих им имейл, така че ще ви уведомя, когато отговорят.
Hm, I thought - OK I can help you with it so I contacted the casino on my own. The customer support told me that "I'm not authorized to answer this question so you need to contact us via email."
So you ask a customer support if a certain country/state is restricted, but they're not authorized to answer this question 😀I'm wondering if they're authorized to give you any answer to any question.
Anyway, I sent them an email so I'll let you know when they reply.
Когато попитам, винаги получавам отговор на Кърт, прочетете нашите условия
When ever I ask I always get a Curt reply read our terms and conditions
Искам само да ви уведомя, че до днес не съм получил никакъв отговор от Ozlasvegas. Това е наистина ужасно обслужване на клиенти.
I just want to let you know that I haven't received any reply from Ozlasvegas until today. That's a really terrible customer service.
Здравейте отново, моят колега успя да получи отговор от представителя на казиното. Те казаха, че „казиното е достъпно в САЩ, но там не се предлагат бонуси за депозит".
Hi again, my colleague managed to get a reply from the casino representative. They said that "the casino is available in US, but no deposit bonuses aren't available there."
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.