ФорумКазинавече не е налично във вашето местоположение

вече не е налично във вашето местоположение

преди 2 години от mehrdad1341
|
3238 преглеждания 4 отговора |
|
преди 2 години

Казино Ozlasvegas не приема играч от Калифорния. прав ли съм?

Автоматичен превод:
mehrdad1341
преди 2 години

Хм, помислих си - добре, мога да ви помогна с това, затова се свързах с казиното сам. От поддръжката на клиенти ми казаха, че „не съм упълномощен да отговоря на този въпрос, така че трябва да се свържете с нас по имейл".

Така че питате екипа за поддръжка на клиенти, ако определена държава/щат е ограничен, но те не са упълномощени да отговорят на този въпрос 😀 Чудя се дали са упълномощени да ви дадат някакъв отговор на всеки въпрос.

Както и да е, изпратих им имейл, така че ще ви уведомя, когато отговорят.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Когато попитам, винаги получавам отговор на Кърт, прочетете нашите условия

Автоматичен превод:
mehrdad1341
преди 2 години

Искам само да ви уведомя, че до днес не съм получил никакъв отговор от Ozlasvegas. Това е наистина ужасно обслужване на клиенти.

Автоматичен превод:
mehrdad1341
преди 2 години

Здравейте отново, моят колега успя да получи отговор от представителя на казиното. Те казаха, че „казиното е достъпно в САЩ, но там не се предлагат бонуси за депозит".

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини