Хм, помислих си - добре, мога да ви помогна с това, затова се свързах с казиното сам. От поддръжката на клиенти ми казаха, че „не съм упълномощен да отговоря на този въпрос, така че трябва да се свържете с нас по имейл".
Така че питате екипа за поддръжка на клиенти, ако определена държава/щат е ограничен, но те не са упълномощени да отговорят на този въпрос 😀 Чудя се дали са упълномощени да ви дадат някакъв отговор на всеки въпрос.
Както и да е, изпратих им имейл, така че ще ви уведомя, когато отговорят.
Hm, I thought - OK I can help you with it so I contacted the casino on my own. The customer support told me that "I'm not authorized to answer this question so you need to contact us via email."
So you ask a customer support if a certain country/state is restricted, but they're not authorized to answer this question 😀I'm wondering if they're authorized to give you any answer to any question.
Anyway, I sent them an email so I'll let you know when they reply.
Когато попитам, винаги получавам отговор на Кърт, прочетете нашите условия
When ever I ask I always get a Curt reply read our terms and conditions
Искам само да ви уведомя, че до днес не съм получил никакъв отговор от Ozlasvegas. Това е наистина ужасно обслужване на клиенти.
I just want to let you know that I haven't received any reply from Ozlasvegas until today. That's a really terrible customer service.
Здравейте отново, моят колега успя да получи отговор от представителя на казиното. Те казаха, че „казиното е достъпно в САЩ, но там не се предлагат бонуси за депозит".
Hi again, my colleague managed to get a reply from the casino representative. They said that "the casino is available in US, but no deposit bonuses aren't available there."
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.