ФорумКазинаУважавани онлайн казина?

Уважавани онлайн казина?

преди 4 месеца от Ralph-Bremen
|
821 преглеждания 17 отговора |
|
преди 4 месеца

Здравейте, нов съм тук.

За съжаление, наскоро имах не толкова добър опит с Lucky Dreams. Не съм напълно безучастен, защото кредитната карта, която използвах преди много време, вече не съществува и беше анулирана, защото Berliner Sparkasse LBB прекрати сътрудничеството си с Amazon и този метод на плащане вече не е наличен. Всеки път, когато питам в чата, получавам едни и същи безсмислени отговори, които ми казват да имам търпение. Вече минаха 3 седмици и става въпрос само за теглене на 200 евро. Общо са 300 евро. това нормално ли е И преди всичко, знаете ли за онлайн казино, което също предлага рулетка на живо и където можете да сте сигурни, че ще ви бъде изплатено?

Автоматичен превод:
Ralph-Bremen
преди 4 месеца

Здрасти.

Бих казал, че тегленето не трябва да отнема 3 седмици, дори ако е включена проверка. Признавам, че обстоятелствата, които описахте по-горе, вероятно са направили ситуацията ви по-трудна, но получаването на качествени грижи вероятно ще ви накара да се почувствате така, сякаш са се погрижили за вас.

Знаете ли, че имаме специален екип, който се фокусира върху намирането на решения за играчи на вашата позиция? Струва ми се, че можете да се нуждаете от помощ и тъй като тази функция, която предлагаме, е напълно безплатна, бих казал, че трябва да я опитате.

Единственото нещо, което трябва да направите, е да щракнете или докоснете тази зелена връзка 👈, да попълните цялата информация, описваща вашата ситуация, и да изпратите формуляра за оплакване.

Не се колебайте да попитате тук, ако ви е трудно.

Все пак изглежда, че казиното LuckyDreams си плаща дължимото, просто отнема известно време 🙁, поне според отзивите на потребителите и общата оценка на индекса на безопасност.

Въз основа на текущата ви ситуация не е чудно, че търсите достойни алтернативи. В Германия ли живееш?

От моя гледна точка обаче най-добрият вариант е да играете в казина, лицензирани от GGL. https://spielbankenspot.de/

Не само, че тези официално лицензирани казина се наблюдават внимателно от германската юрисдикция, но всеки възможен проблем най-вероятно ще бъде адресиран правилно.

Какво мислиш?


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте и благодаря за отговора. Ще почакам и ще видя. Ден по-късно изненадващо получих отговор от Lucky Dreams. Не го очаквах.

Още един въпрос относно вашия списък с алтернативи. Но никой от тях не предлага рулетка на живо, нали? Все още няма лицензиран от GGL доставчик на игри на рулетка на живо? Много съжалявам за това.

Затова сигурно ми трябва нелицензиран. И ще ми е много интересно да знам дали доставчиците там са се доказали като особено надеждни, когато става въпрос за изплащания.

Винаги изпитвам известна доза скептицизъм към „нарисуваните" игри на рулетка, както ги наричам, дори „виртуалните" в казиното. Трябва да е "истинска" случайност


Благодаря ти много


Поздрави Ралф

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Ralph-Bremen
преди 4 месеца

И мога ли да попитам какво ви казаха за забавянето?🤔

Все пак, ако смятате, че помощта на нашия екип за оплаквания е необходима, не се колебайте да използвате линка, изпратен от Радка, и да подадете жалба по всяко време.

Изглежда, че нито едно от тези казина няма рулетка на живо, както казвате. Филтрирах това и не можах да го намеря в нито един от тях, за съжаление.🤷‍♀️

Надявам се, че няма да имате проблеми, когато решите да играете на нелицензирания. Моля, уведомете ни как върви с Lucky Dreams и ако имате нужда от помощ, ние ще сме готови да се намесим.


Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Чатът на живо винаги, макар и приятелски, ме отблъскваше със стандартни фрази, казвайки, че трябва да имам търпение, понякога мениджър трябва първо да го погледне, понякога само по-висок мениджър може да разреши изплащането. Един ден след като писах в нов опит, че започва да изглежда съмнително и току-що бях чул по-добри неща за Lucky Dreams (вече бях попитал AI за това, който ми отговори, че Lucky Dreams в момента работи доста задоволително), точно един ден по-късно май дойде.

Но също така пише, че ако е преведено правилно (дошло е на английски), сумата на депозита ще бъде преведена. Това беше само 20 евро. Сега е 300 евро. Но тъй като част от проблема беше и на наша страна, че използваната кредитна карта беше анулирана и вече не съществува и беше на името на жена ми, не искам да се оплаквам. Мога да си представя, че междувременно правилата по отношение на прането на пари и т.н. са станали строги, дори ако това не е казино, лицензирано в Германия. Преди всичко сега се нуждаем от различен метод на плащане и теглене. Това трябва да последва в следващия имейл с отговор. Първо, трябваше да изпратим имейл с точните данни за акаунта.

Lucky Dreams всъщност изглежда доста интересно. В допълнение към много слотове и други игри, има и много маси на живо от Evolution и други доставчици. Играя само рулетка на живо и не вярвам на "нарисуваните" неща. Вашият сайт изглежда толкова професионално, сякаш познавате всички онлайн казина в света 😉 - И така, докато не попаднете на нелицензирано онлайн казино с игри на живо, за което се твърди, че действа честно и изплаща печалби. Често виждате печалби до петцифрени суми и трудно мога да си представя, че всички те получават тези пари без никакви проблеми.


С Най-Добри Пожелания


Ралф

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Така че, когато става дума за реномирани казина, които също изплащат, винаги препоръчвам казината на Royal Partners, например 1go Monro Legzo Drip, но любимото ми е Starda, когато спечеля там, парите обикновено са в сметката ми за по-малко от 2 часа. Можете също да играете казино на живо там, Bitkingz също е реномиран между другото. И един нов сайт, който още не съм намерил тук е Instantcasino, те също изплащат много бързо.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря ти много

Автоматичен превод:
Ralph-Bremen
преди 4 месеца

Няма проблем, ако имате допълнителни въпроси относно казината, можете също да ми пишете, тъй като вече имам известен опит.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Чатът на живо винаги, макар и приятелски, ме отблъскваше със стандартни фрази, казвайки, че трябва да имам търпение, понякога мениджър трябва първо да го погледне, понякога само по-висок мениджър може да разреши изплащането. Един ден след като писах в нов опит, че започва да изглежда съмнително и току-що бях чул по-добри неща за Lucky Dreams (вече бях попитал AI за това, който ми отговори, че Lucky Dreams в момента работи доста задоволително), точно един ден по-късно май дойде.

Но също така пише, че ако е преведено правилно (дошло е на английски), сумата на депозита ще бъде преведена. Това беше само 20 евро. Сега е 300 евро. Но тъй като част от проблема беше и на наша страна, че използваната кредитна карта беше анулирана и вече не съществува и беше на името на жена ми, не искам да се оплаквам. Мога да си представя, че междувременно правилата по отношение на прането на пари и т.н. са станали строги, дори ако това не е казино, лицензирано в Германия. Преди всичко сега се нуждаем от различен метод на плащане и теглене. Това трябва да последва в следващия имейл с отговор. Първо, трябваше да изпратим имейл с точните данни за акаунта.

Lucky Dreams всъщност изглежда доста интересно. В допълнение към много слотове и други игри, има и много маси на живо от Evolution и други доставчици. Играя само рулетка на живо и не вярвам на "нарисуваните" неща. Вашият сайт изглежда толкова професионално, сякаш познавате всички онлайн казина в света 😉 - И така, докато не попаднете на нелицензирано онлайн казино с игри на живо, за което се твърди, че действа честно и изплаща печалби. Често виждате печалби до петцифрени суми и трудно мога да си представя, че всички те получават тези пари без никакви проблеми.


С Най-Добри Пожелания


Ралф

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

В днешно време е наистина строго, когато става въпрос за KYC и пране на пари. Може и да си прав. Но аз вярвам, че е добре, защото само по този начин играчите и казината могат да бъдат защитени и безопасни.

Надявам се, че скоро ще можете да получите печалбите си. Не забравяйте да ни уведомите за това.

И когато става въпрос за Lucky Legends, не е, че работи без лиценз, както казахте. Те работят под Кюрасао (ANT) , както можете да видите тук 👈.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Така че, когато става дума за реномирани казина, които също изплащат, винаги препоръчвам казината на Royal Partners, например 1go Monro Legzo Drip, но любимото ми е Starda, когато спечеля там, парите обикновено са в сметката ми за по-малко от 2 часа. Можете също да играете казино на живо там, Bitkingz също е реномиран между другото. И един нов сайт, който още не съм намерил тук е Instantcasino, те също изплащат много бързо.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хей, благодаря ти за вътрешностите. Кой метод на плащане обикновено използвате в тези казина?

Също така, за Instantcasino, нашият екип вече работи върху неговото ревю, което ще бъде публикувано скоро на нашия уебсайт. Останете на линия.😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

всъщност банков превод в повечето случаи

Автоматичен превод:
Kyami
преди 4 месеца

Страхотно е, че ви се получава добре.👌

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Исках да се свържа отново. Описах случая с Lucky Dreams Yes. Регистрираната кредитна карта е анулирана, защото банката е спряла да работи с Amazon. Освен това картата все още беше на името на жена ми, а сметката в Lucky Dreams беше на мое име. В неделя сутринта пак попитах и попитах дали да изпратя пак доказателство, тоест личната карта за името и местоживеенето на лицето, на което е картата, тоест жена ми. Вчера съвсем неочаквано и без да повярвам ми преведоха 60 евро. Всъщност, първоначално исках да платя 200 евро, но добре. Оттогава това беше изтрито от транзакциите. След това попитах отново дали вече мога да използвам банков превод като нов метод за плащане и теглене. Пише, че го е проверила и това е така. Първо му направих екранна снимка. Първоначално исках да платя на 29 юни. От опит мога само да те посъветвам да продължаваш да дразниш, дразниш, дразниш и да не се предаваш. Ще видим дали нещата ще работят гладко с Lucky Dreams оттук нататък. Ще те уведомя. За разлика от кредитната карта, банковата сметка беше обща сметка

Автоматичен превод:
Ralph-Bremen
преди 3 месеца

Здравейте, благодаря за допълнението. Надявам се, че сега нещата ще се подобрят и ако успеете да спечелите тук, тегленията само ще се подобрят. Значи можеш да използваш банковия превод и нямаше проблеми с картата, тъй като беше на името на жена ти? Често казината не приемат подобни сценарии и през повечето време всичко трябва да е на ваше име, включително методите на плащане. 🤔

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така или иначе картата вече не беше налична, защото банката беше направила проекта заедно с Amazon. По някое време картата беше анулирана. Съпругата е работещият човек в нашата компания и е по-лесно да получите кредитна карта. Текущата сметка вече е обща сметка. Така че се надявам, че сега ще работи. Направих и екранна снимка на изявлението. За всеки случай - до сега са ми изплатили само 60 евро. Все още има 240 евро печалби там. Стискам палци. Попитах KI за Lucky Dreams и отговорът прозвуча доста положително. Че в момента има малко проблеми с изплащанията там. Изглеждат доста надеждни. Проблемът с картата дойде от наша страна. Не искам да се оплаквам твърде шумно. Дано вече всичко е наред.

Автоматичен превод:
Ralph-Bremen
преди 3 месеца

Не мисля, че това би било някакво оплакване. Това е по-скоро като описване на вашето преживяване, което е напълно добре. Понякога може да се случи играчите да не са сигурни и да имат нужда от известно успокоение. Така че, ако има нещо ново, уведомете ме и се надявам, че няма да има проблеми, нито за картата, нито за тегленето. Ако го направят, не се колебайте да пишете и ние ще се опитаме да помогнем по някакъв начин.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Още един доклад за моя случай с Lucky Dreams. След като веднъж преведоха 60 евро, след седмици на драма с кредитната карта, която не беше само на името на жена ми и оттогава беше анулирана, защото банката беше спряла промоция с Amazon, те преведоха 60 евро за първи път, след като аз трябваше да изпратя още една снимка на личната карта на жена ми от тези 200 евро, които вече исках да преведа. Изрично попитах отново дали вече мога да използвам банковата сметка, по която са превели 60-те евро като ново платежно средство и последния път служителката на горещата линия ми писа, че не е проблем. След това исках да изтегля 200 евро от останалите печалби от 260 евро. След 4 дни чакане, вчера вечерта писаха, че има проблеми и отказаха. Само едно напомняне. Кредитната карта, с която направих първия депозит преди почти година, беше на името на жена ми, тъй като тя е работещият човек в нашата компания. Игралният акаунт беше създаден на мое име. Салдото по сметката внезапно беше 0 и печалбите бяха задържани, тъй като не беше разрешено да се депозират на името на трета страна. Това беше посочено и в правилата. Така над 260 евро просто ги нямаше.


На английски са написали:

причина:

Бихме искали да ви информираме, че разбрахме, че сте използвали метод на плащане, който принадлежи на друго лице. Използването на метод на плащане на трета страна е забранено. Имате право да използвате само тези методи на плащане, които принадлежат на вас и са регистрирани само на ваше име. Поради сериозно нарушение на нашите правила, трябваше да конфискуваме вашите печалби.

Ако имате въпроси, винаги можете да се свържете с нашата служба за поддръжка, ние ще се радваме да ви помогнем с всякакви въпроси!

Никога не съм го пазил в тайна, просто не знаех нищо по-добро по това време...


Имам сериозни съмнения дали може да се вярва на Lucky Dreams или това е обичайна драма, когато трябва да изплатят.


Поздрави на всички

Автоматичен превод:
Ralph-Bremen
преди 3 месеца

Е, това е нарушение на правилата във всяко казино. Когато се регистрирате, всичко трябва да е на ваше име и особено начина на плащане. Ако обаче не сте скрил нищо и сте им казали веднага и дори сте получили парите, тоест 60 евро, тогава не го разбирам толкова много. Един служител ви казва, че всичко е наред и след това взима всичките ви печалби. Също така бих ви препоръчал да подадете жалба при нас, но не знам къде ще отидете с нея, защото по същество, както казах, това е нарушение на правилата. Другото нещо е, че ако решите да играете където и да е, винаги трябва да докладвате подобни неща на казиното предварително, за да намалите риска от това, което ви се случи тук. Ако ви кажат, че не е възможно да депозирате и теглите по този начин, тогава знаете, че не трябва да играете там. Винаги правете екранни снимки на всичко, за да имате доказателство, ако ви убедят, че е добре и след това случайно да ви вземат печалбите, защото това не би било добре.

Съжалявам, че трябва да се справите с тази ситуация и се надявам да излезете от нея и да си научите урока.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини