преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с UUNSE Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
UUNSE е измамно казино, особено с играчи от Венецуела, те не одобряват техния KYC и ги блокират от Telegram и изтриват акаунтите им в казиното, за да им попречат да изтеглят печалбите си.
UUNSE is a scam casino, especially with Venezuelan players, they do not approve their KYC and they block them from Telegram and delete their casino accounts to prevent them from withdrawing their winnings.
UUNSE es un casino estafador sobre todo con los jugadores venezolanos, no les aprueban el kyc y los bloquean de Telegram y eliminan sus cuentas del casino para no permitir retirar sus ganancias
Поздрави, първият ми въпрос ще бъде какъв е вашият проблем с KYC? Казиното не одобри ли вашите документи по някаква причина? Попитахте ли ги защо или защо са ви блокирали чрез имейл или нещо подобно? Имате ли някаква информация по вашия случай или веднага ви блокираха?
Освен това, това казино има много лош индекс на безопасност, така че бих казал, че не е добър избор, но по-скоро трябва да се съсредоточим върху вашата ситуация засега, предполагам.
Добрата стъпка е, че подадохте жалба , от друга страна, на нашия сайт имаме такава срещу това казино и те не отговориха. Искам да видя промяна във вашия случай, но не знам как ще стане.
Така че, ако имате друга информация за случващото се, ще се радвам да разбера за това.
Успех ☘️
Greetings, my first question will be, what is your problem with KYC? Did the casino not approve your documents for some reason? Did you ask them why or why they blocked you via email or something? Do you have some information on your case or they blocked you straight away?
Additionally, this casino has very poor safety index so I would say it wasn't good choice but rather we should focus on your situation for now I guess.
The good step is that you lodged complaint, on the other hand we have on our site one against this casino and they did not respond. I want to see a change in your case but don't know how it will turn out.
So, if you have other information about what is happening, I would be glad to know about it.
Good luck. ☘️
Тук прикачвам екранни снимки, на които извършвам KYC процеса, както трябва да бъде, всичко е нормално, за съжаление платформата UUNSE използва невалидни извинения, за да не позволи моето теглене, аз съм играч с време в къщи за залагания и понци проекти. Когато направих жалбата в групата на Telegram и в отдела за обслужване на клиенти ме блокираха и по имейл е невъзможно да получа отговор, би било добре да спрем това казино, за да спрат да мамят хората
Here I attach screenshots of me carrying out the KYC process as it should be, everything is normal, unfortunately it is the UUNSE platform that uses invalid excuses to not allow my withdrawal, I am a player with time in betting houses and ponzi projects. When I made the complaint in the Telegram group and in customer service they blocked me and by email it is impossible to get any response, it would be good to stop this casino so that they stop scamming people
Aquí adjunto capturas de que realice el proceso KYC como debería ser, todo normal, lamentablemente es la plataforma UUNSE quien se vale de excusas inválidas para no permitir realizar mi retiro, soy un jugador con tiempo en casas de apuestas y proyectos ponzis. Cuando hice la queja en el grupo de Telegram y en atención al cliente me bloquearon y por correo electrónico es imposible obtener respuesta alguna, sería bueno darle un parado a este casino para que dejen de estafar a las personas
Както казах преди, това казино има доста нисък индекс на безопасност и със сигурност не бих играл тук.
Когато направите проверката, нека видим какво ще се случи след това. Първо трябва да го преминете успешно, за да получите парите.
Казиното прие ли някой от вашите документи или все още не и всичко е само в състояние на проверка?
As I said before, this casino has a pretty low safety index and I certainly wouldn't play here.
When you do the verification, let's see what happens next. First you have to pass it successfully to get the money.
Has the casino accepted any of your documents or not yet and everything is just in a state of being checked?
Документите бяха отхвърлени, за да не позволят тегленето на средства и след това блокираха акаунта, без да ми дадат достъп до платформата
The documents were rejected to not allow the withdrawal of funds and then they blocked the account without giving me access to the platform
Los documentos fueron rechazados para no permitir el retiro de los fondos y luego bloquearon la cuenta sin dejarme acceso a la plataforma
Е, това не е добър знак. Ако казиното не ви даде никакви отговори или нещо подобно, вероятно ще бъде трудно да разберете. Чудя се дали ще ви уведомят или ще комуникират с нас. Но единственият начин да разберем е, ако трябва да изчакаме.
Well, that's not a good sign. If the casino doesn't give you any answers or anything like that, then it's probably going to be hard to find out. I wonder if they will let you know or communicate with us. But the only way we'll find out is if we have to wait.
Благодаря ви, сега всичко е загубено. Те са тези, които контролират казиното.
Thank you, everything is lost now. They are the ones who control the casino.
Gracias, ya todo está perdido. Ellos son quienes controlan el casino
Не мога да го опровергая, но докато жалбата приключи, поне ще имам малко надежда. Но не бих разчитал, че ще се получи.😕
I can't refute it but until the complaint is closed at least I would have a little hope. But I wouldn't count on it working out.😕
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.