О, вярвам, че трябва да е разочароващо. От това, което пишете и казвате, вие вече 2 месеца се опитвате да изтеглите и също да проверите това, което със сигурност не е приятно.
В този случай няма какво да чакате и бих препоръчал да отворите жалба на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all
Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигне, защото не мисля, че е редно казиното също да ви блокира и да не отговаря.
Ще продължите ли и ще подадете жалба?
Oh, I believe it must be frustrating. From what you write and say, you have been trying to withdraw for 2 months and also to verify what is certainly not pleasant.
In this case there is nothing to wait for and I would recommend opening a complaint at this link: https://casino.guru/complaints/all
Our team will try to help you and we will see where it goes, because I don't think it's right if the casino also blocks you and doesn't reply.
Will you go ahead and lodge a complaint ?
Автоматичен превод: