ФорумКазинаUptown аса и слотокеш

Uptown аса и слотокеш

преди 1 година от bjacob1642
|
1399 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Просто реших да ви уведомя, че можете да поставите тези две казина като свързани. Почти съм сигурен, че имат един и същи собственик. Те изпращат същите бонуси и всичко останало

Автоматичен превод:
bjacob1642
преди 1 година

Здрасти! Забелязах нашия специализиран екип за данни за тази идея.

Знаете ли, че можете също да актуализирате прегледа директно? 😉

https://casino.guru/Uptown-Aces-Casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

file

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вече почти два месеца се занимавам с тях за теглене. Получаване на тичане наоколо. Изпращах им едни и същи документи повече от месец. Най-накрая получих обаждане от екипа по сигурността миналата събота за това какво се случва. Днес се опитвам да им изпратя актуализация и те напълно блокираха имейла ми, така че не мога да им изпратя това, което искат. Разговарях с толкова много агенти и имах същите разговори. Постоянно ми казват, че ми изпращат имейли, но аз очевидно не получавам. Току-що разговарях с някого и те казаха, че някой от екипа по сигурността ще се свърже с мен в понеделник. Как стана така, че някой от охраната ми се обади миналата събота, но не може да ми се обади отново по същото време и ден? Всичко това е много разочароващо. Включително, че ми забраниха да влизам от края на август, защото имаха нужда от повече проверка. Дадох им цялата си информация, която поискаха, и цялата информация, която поискаха на уебсайта. Знам, че много хора са минали през това в горната част на града, но съм просто супер разочарован. Колко по-лично трябва да получа? Следващото най-близко лично нещо, от което се нуждаят, за да ме идентифицират, е пробата от косата ми или тампон от бузата.

Автоматичен превод:
nkaujkoobci
преди 11 месеца

О, вярвам, че трябва да е разочароващо. От това, което пишете и казвате, вие вече 2 месеца се опитвате да изтеглите и също да проверите това, което със сигурност не е приятно.

В този случай няма какво да чакате и бих препоръчал да отворите жалба на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all

Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигне, защото не мисля, че е редно казиното също да ви блокира и да не отговаря.

Ще продължите ли и ще подадете жалба?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да аз ще. Дори оправих проблема и те все още ме блокираха да вляза и да им изпратя имейл. Никой не би ме преместил никъде, очевидно няма супервайзъри или висше ръководство, когато разговарям с тях. Това е лудост. Изплащането ми трябва да е между 5-6 хиляди. Казах им, че ако няма да ми платят, просто да ми върнат всичките пари, хаха. Загубих твърде много време там и благодаря за връзката, ще продължа там.

Автоматичен превод:
nkaujkoobci
преди 11 месеца

Мисля, че сте направили добър избор; други може да намерят жалбата ви за полезна и, разбира се, вашият специализиран екип за жалби е нетърпелив да ви помогне.

Споделете какво ново дори тук, ако можете. Никога не знаем кога ще бъде постигнат значителен напредък!🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Така че вчера не получих обаждане от екипа по сигурността, така че ще се върна отново в чата и скоро ще актуализирам хаха.

Автоматичен превод:
nkaujkoobci
преди 11 месеца

Е, това е много лошо. Естествено трябва да опитате всички възможности, които имате. Ще те чакам да измислиш нещо ново. 🤔

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

И така.. нищо ново.. Разговарях с агент и те поискаха време, за да ми се обадят, но така и не получих обаждане. И така два пъти не получих обаждане. В момента чакам казиното да отговори на жалбата ми тук.

Автоматичен превод:
nkaujkoobci
преди 11 месеца

Изглежда зле, но нека дадем малко време на жалбата, за да намери начин да я преодолее. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Да и се съмнявам, че ще посегнат. Те дори не ми дават телефонен номер, за да им се обадя, но буквално всяко друго казино предлага да ми даде номер или ми казва да им се обадя. няма смисъл Стискам палци хаха

Автоматичен превод:
nkaujkoobci
преди 11 месеца

Разбирам и го намирам за нелогично или малко подвеждащо. Както и да е, Наталия отговори на оплакването ви , така че със сигурност ще бъде полезно, ако отговорите и на нея.

Междувременно ще видим докъде ще стигнем. Надявам се накрая всичко да се нареди добре.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още