ФорумКазинаТрудност при изтегляне

Трудност при изтегляне

преди 1 година от Denise842
|
3113 преглеждания 7 отговора |
|
преди 1 година

Какво можете да направите, когато едно казино е нечестно и няма да плати.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може ли да попитам за кое казино е това? Можете ли да ми кажете повече за това?

Виждам, че сте подали множество жалби. Този проблем свързан ли е с някой от тях? Уведомете ни, за да разберем по-добре проблема ви.

Когато става въпрос за вашия въпрос, най-общо казано, можете да се оплачете на нашия уебсайт, на други уебсайтове или можете да се свържете с лицензиращия орган.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е казино Maneki, няма къде да поискате теглене, тяхната чат линия не работи, поддържам връзка с тях вече месец, дори се свързах с trustpilot и нищо не се прави. След месец имейли те ме помолиха да играя три пъти депозита, аз го направих, но все още няма решение. Няма как да се знае нещо. Много е разочароващо

Автоматичен превод:
Denise842
преди 1 година

Здравейте и благодаря за актуализацията.

Доста съм изненадан, честно казано. Казиното притежава висок индекс на безопасност, което изглежда добре. Но това, което открих във вашата жалба, е, в най-добрия случай е странно.

Със сигурност се надявам, че жалбата ще даде някои улики скоро, което означава, че казиното ще се намеси и ще обясни целия въпрос.

Чувствайте се свободни да споделяте всеки напредък, дори тук във форума, моля.

Не искам да пропусна нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, нямам вест от казино maneki, вече е повече от месец

Автоматичен превод:
Denise842
преди 1 година

Предлагам ви да проверите нишката за оплакване - просто го направете тук . Преди 2 дни казиното написа:

„Съжаляваме, че не успяхте да получите печалбата си.

За да отговорим на вашето безпокойство, бихме искали да ви информираме, че вашият акаунт все още не е потвърден.

Въпреки че всички документи са приети и одобрени, както виждаме, акаунтът не е потвърден.

След като сте се регистрирали, трябва да сте получили имейл за потвърждение, на който трябва да щракнете върху бутона „потвърди". "

Вижте го и го опитайте, моля. Ще чакам актуализацията ви. 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви, най-накрая ми платиха, благодаря ви за вашата подкрепа

Автоматичен превод:
Denise842
преди 1 година

Страхотно, радвам се, че ни уведоми всички.

Значи потвърждението беше единствената пречка?

Само ако всички проблеми накрая бяха толкова лесно решени 🙂. Както и да е, ако попаднете на нещо, което си струва да споделите, върнете се при нас 😉

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини