Може ли да попитам за кое казино е това? Можете ли да ми кажете повече за това?
Виждам, че сте подали множество жалби. Този проблем свързан ли е с някой от тях? Уведомете ни, за да разберем по-добре проблема ви.
Когато става въпрос за вашия въпрос, най-общо казано, можете да се оплачете на нашия уебсайт, на други уебсайтове или можете да се свържете с лицензиращия орган.
May I ask about which casino is this ? Can you tell me more about it ?
I see you have submitted multiple complaints. Is this problem related to one of them ? Let us know so we can better understand your issue.
When it comes to your question, generally speaking, you can complain on our website, other websites or you can contact the licensing authority.
Това е казино Maneki, няма къде да поискате теглене, тяхната чат линия не работи, поддържам връзка с тях вече месец, дори се свързах с trustpilot и нищо не се прави. След месец имейли те ме помолиха да играя три пъти депозита, аз го направих, но все още няма решение. Няма как да се знае нещо. Много е разочароващо
This is casino Maneki, there is nowhere to ask for a withdrawal, their chat line is not working, i am in contact with them for a month now, i even contacted trustpilot and nothing is done. After a month of emails they asked me to play three times the deposit, i did but still no resolution. There is no way to know anything. It is very frustating
Здравейте и благодаря за актуализацията.
Доста съм изненадан, честно казано. Казиното притежава висок индекс на безопасност, което изглежда добре. Но това, което открих във вашата жалба, е, в най-добрия случай е странно.
Със сигурност се надявам, че жалбата ще даде някои улики скоро, което означава, че казиното ще се намеси и ще обясни целия въпрос.
Чувствайте се свободни да споделяте всеки напредък, дори тук във форума, моля.
Не искам да пропусна нищо.
Hello, and thanks for the update.
I'm quite surprised, to be honest. The casino possesses a high safety index, which seems ok. But what I found in your complaint, well - that's weird at best.
I certainly hope the complaint will provide some clues soon, meaning the casino will step in and explain the whole matter.
Feel free to share any progress, even here on the forum, please.
Don't want to miss anything.
Предлагам ви да проверите нишката за оплакване - просто го направете тук . Преди 2 дни казиното написа:
„Съжаляваме, че не успяхте да получите печалбата си.
За да отговорим на вашето безпокойство, бихме искали да ви информираме, че вашият акаунт все още не е потвърден.
Въпреки че всички документи са приети и одобрени, както виждаме, акаунтът не е потвърден.
След като сте се регистрирали, трябва да сте получили имейл за потвърждение, на който трябва да щракнете върху бутона „потвърди". "
Вижте го и го опитайте, моля. Ще чакам актуализацията ви. 🤞🤞🤞
I suggest you check the complaint thread - just do so here. 2 days ago, the casino wrote:
"We are sorry that you weren't able to get your winnings.
To answer your concern, we would like to inform you that your account isn't to verified yet.
Although all documents are accepted and approved, as we can see, the account is not confirmed.
Once you're signed up, you should have got a confirmation email to which you should click a "confirm" button."
Check it out and try it, please. I'll wait for your update. 🤞🤞🤞
Благодаря ви, най-накрая ми платиха, благодаря ви за вашата подкрепа
Thank you i finally been paid, thank you for'your support
Страхотно, радвам се, че ни уведоми всички.
Значи потвърждението беше единствената пречка?
Само ако всички проблеми накрая бяха толкова лесно решени 🙂. Както и да е, ако попаднете на нещо, което си струва да споделите, върнете се при нас 😉
Great, I'm glad you let us all know.
So, the confirmation was the only obstacle?
If only all issues would be so easily solved in the end 🙂. Anyway, if you come across anything worth sharing, come back to us 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.