преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Trillonario Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, вчера се регистрирах в https://www.trillonario.com/ и направих депозит от 500$ с моите дебитни карти Visa..така че започнах да играя на слотове и играх и след това направих печалба от 600-700$ и балансът ми беше 1100$ и след това се свързах с чат на живо за теглене, те ме информираха как да направя теглене и поисках теглене чрез скрил имейл...така че чаках 1 дни и днес получих по имейл това....
ЧАРЛИ АГУСТО
За мен е удоволствие да се свържем с вас от отдела за фактуриране на Trillonario. Този имейл се отнася за вашия акаунт в Trillonario, свързан с този имейл адрес.
Съжаляваме да ви информираме, че не успяхме да проверим вашите данни, използвайки информацията, която предоставихте при регистрацията на нашия сайт, и затова бихме искали любезно да ви помолим за сътрудничество при проверката на вашия акаунт, като ни изпратите следните документи:
-копие на паспорт, лична карта или шофьорска книжка
-копие от скорошна сметка, показваща вашето име и адрес
-копие от предната и задната страна на вашата регистрирана карта(и). Моля, скрийте средните 8 цифри от номера на вашата карта и трицифрения код за сигурност CVV2 на гърба. Трябва да видим само първите и последните четири цифри на картата и подписаната обратно.
Можете да ни изпратите тези документи на същия имейл адрес, от който ви пишем. След като получим вашите документи и завършим проверката на вашия акаунт, ще ви наградим с отстъпка при следващата ви покупка.
Моля, имайте предвид, че не можем да гарантираме, че вашите бъдещи покупки ще бъдат приети, докато не получим исканите тук данни и успешно не потвърдим акаунта ви. Затова ви препоръчваме да ни изпратите тази информация възможно най-скоро, за да гарантираме продължително използване на нашия сайт.
Ако имате някакви съмнения относно автентичността на това искане за данни, ви каним да се свържете с нас чрез страницата за контакти на нашия уебсайт и всеки от нашите любезни представители за обслужване на клиенти ще може да потвърди, че сме ви изпратили имейл с молба за вашето сътрудничество при потвърждаване на вашия акаунт с документи.
Очакваме с нетърпение вашето съдействие за възстановяване на вашия акаунт възможно най-скоро.
с уважение,
Отдел за фактуриране...
така че след 15 минути изпращам незабавно моята сметка за самоличност Utilitly и снимка на карти и след няколко часа те отговарят на имейла ми така...
Скъпи Чарли:
Казвам се Сесилия от отдела за фактуриране на Trillonario. Този имейл се отнася за вашия акаунт, регистриран с имейла, на който пишем.
Искаме да ви информираме, че след приключване на проверката за сигурност на вашия акаунт, ни стана ясно, че подробностите в изображенията на документите, които сте предоставили като форма на проверка, не съвпадат с информацията, регистрирана във вашия акаунт, са подвеждащи или са били манипулирани. Поради тази причина вашият акаунт е анулиран и ще остане блокиран в съответствие с нашите Общи условия, публикувани на нашия уебсайт.
Моля, обърнете внимание, че Trillonario е регулирана компания и се ръководи от международните разпоредби за електронна търговия и стандартите на индустрията за разплащателни карти, предназначени да предотвратят финансови престъпления и кражба на самоличност. Ето защо ние разполагаме с поредица от процедури и политики за справяне с подобни дейности, като винаги се грижим за интереса както на нашия сайт, така и на нашите клиенти. Ние също така сме длъжни да докладваме всяка такава подозрителна дейност на съответните правни органи и да прехвърлим разследването на съответното звено за финансово разузнаване, за да си сътрудничим при предотвратяването и преследването на престъпления; това включва цялата информация, събрана от нашите системи.
Освен това ви информираме, че ако наблюдаваме по-нататъшни опити за регистриране на акаунт на някой от нашите сайтове, ще направим всичко възможно да улесним наказателното преследване на лицето, отговорно за всяка престъпна дейност, и ще информираме съответните органи, като предоставим цялата необходима информация.
Извършихме плащане днес, за да върнем сумите, които сте депозирали в първоначалните платежни сметки.
Благодарим ви за съдействието по този въпрос.
с уважение,
Сесилия Волф
Отдел за фактуриране
Трилионер
това е много голяма измама, защото това не е вярно, вчера също направих екранни снимки в моя акаунт, показващи моето име и фамилия... и това показва, че вашият ID не съвпада с вашите данни, регистрирани в трилиони, това е измама Моля, вижте също снимките, които ще ви изпратя
Hello i registred yesterday in https://www.trillonario.com/ and i made deposit of 500$ with my visa debit cards..so i start play in slots and i played and after that i made a win of 600-700$ and my balance was 1100$ and after thay i contacted live chat for withdrawal they informed me how to make a withdrawal and i requested a withdrawal via skrill email...so i waiting 1 days and today i received in email that....
CHARLY AGUSTO
It is a pleasure to contact you from the Trillonario Billing Department. This email is in reference to your Trillonario account associated with this email address.
We regret to inform you that we have not been able to verify your data using the information you provided when registering on our site, and therefore we would like to kindly request your collaboration in verifying your account by sending us the following documents:
-copy of your passport, ID card, or driver's license
-copy of a recent bill showing your name and address
-copy of the front and back of your registered card(s). Please hide the middle 8 digits of your card number, and the three-digit CVV2 security code on the back. We only need to see the first and last four digits of the card, and the signed back.
You can send us these documents to the same email address we are writing to you from. Once we receive your documents and complete the verification of your account we will reward you with a discount on your next purchase.
Please note that we cannot guarantee that your future purchases will be accepted until we have received the data requested here and successfully verified your account. Therefore, we recommend that you send us this information as soon as possible to ensure continued use of our Site.
If you have any doubts as to the authenticity of this request for data, we invite you to contact us through the contact page on our Website and any of our friendly customer service representatives will be able to confirm that we sent you an email requesting your cooperation in verifying your account with documents.
We look forward to your cooperation in reestablishing your account as soon as possible.
Kind regards,
Billing Department...
so after 15 minutes i send instatntly my ID Utilitly bill and cards picture and after some hourse they reply to my email like that...
Dear Charly:
My name is Cecilia from the Trillonario billing department. This email is in reference to your account registered with the email we are writing to.
We wish to inform you that upon completion of the security review of your account, it has come to our attention that the details in the images of the documents you provided as a form of verification do not match the information registered in your account, are misleading or have been manipulated. For this reason, your account has been cancelled and will remain blocked, in accordance with our Terms and Conditions published on our website.
Please note that Trillonario is a regulated company and is governed by international e-commerce regulations and payment card industry standards designed to prevent financial crimes and identity theft. Therefore, we have a series of procedures and policies in place to address such activities, always looking out for the interest of both our site and our customers. We are also obliged to report any such suspicious activity to the relevant legal authorities and transfer the investigation to the relevant financial intelligence unit to cooperate in the prevention and prosecution of crime; this includes all information collected by our systems.
We further inform you that should we observe further attempts to register an account on any of our sites, we will do our best to facilitate the prosecution of the person responsible for any criminal activity and will inform the relevant authorities by providing all necessary information.
We have issued a payment today to return the amounts you deposited to the original payment accounts.
Thank you for your cooperation in this matter.
Kind regards,
Cecilia Wolff
Billing Department
Trillionaire
this is a very big fraud because this is not true, I also took screenshots yesterday in my account showing my name and surname... and this shows that your ID does not match your data registered in trillions, this is a fraud Please also see the photos that I will send you
здравей
Това не е приятна ситуация и е разбираемо, че сте се разочаровали.
Ето защо имате право да подадете жалба тук. Нашият екип със сигурност ще се опита да проучи въпроса и се надяваме скоро да успеем да намерим решение на всичко това.
Сега трябва да изчакаме, за да видим как ще се развие този случай, така че, моля, бъдете търпеливи и ако има някаква актуализация, моля, кажете ни.
Hello.
This is not a pleasant situation, and it is understandable that you got frustrated.
That is why you have the right thing to submit a complaint here. Our team will surely try to investigate the matter, and hopefully soon we'll be able to find a solution to all this.
Now, we need to wait to see how this case will unfold, so please stay patient, and if there is any update, please come forward.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.