ФорумКазинаTrillonario Casino - обща дискусия

Trillonario Casino - обща дискусия

преди 2 седмици от CharlyAgusto
|
155 преглеждания 2 отговора |
|
преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Trillonario Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 седмици

Здравейте, вчера се регистрирах в https://www.trillonario.com/ и направих депозит от 500$ с моите дебитни карти Visa..така че започнах да играя на слотове и играх и след това направих печалба от 600-700$ и балансът ми беше 1100$ и след това се свързах с чат на живо за теглене, те ме информираха как да направя теглене и поисках теглене чрез скрил имейл...така че чаках 1 дни и днес получих по имейл това....





ЧАРЛИ АГУСТО


За мен е удоволствие да се свържем с вас от отдела за фактуриране на Trillonario. Този имейл се отнася за вашия акаунт в Trillonario, свързан с този имейл адрес.


Съжаляваме да ви информираме, че не успяхме да проверим вашите данни, използвайки информацията, която предоставихте при регистрацията на нашия сайт, и затова бихме искали любезно да ви помолим за сътрудничество при проверката на вашия акаунт, като ни изпратите следните документи:


-копие на паспорт, лична карта или шофьорска книжка

-копие от скорошна сметка, показваща вашето име и адрес

-копие от предната и задната страна на вашата регистрирана карта(и). Моля, скрийте средните 8 цифри от номера на вашата карта и трицифрения код за сигурност CVV2 на гърба. Трябва да видим само първите и последните четири цифри на картата и подписаната обратно.


Можете да ни изпратите тези документи на същия имейл адрес, от който ви пишем. След като получим вашите документи и завършим проверката на вашия акаунт, ще ви наградим с отстъпка при следващата ви покупка.


Моля, имайте предвид, че не можем да гарантираме, че вашите бъдещи покупки ще бъдат приети, докато не получим исканите тук данни и успешно не потвърдим акаунта ви. Затова ви препоръчваме да ни изпратите тази информация възможно най-скоро, за да гарантираме продължително използване на нашия сайт.


Ако имате някакви съмнения относно автентичността на това искане за данни, ви каним да се свържете с нас чрез страницата за контакти на нашия уебсайт и всеки от нашите любезни представители за обслужване на клиенти ще може да потвърди, че сме ви изпратили имейл с молба за вашето сътрудничество при потвърждаване на вашия акаунт с документи.


Очакваме с нетърпение вашето съдействие за възстановяване на вашия акаунт възможно най-скоро.


с уважение,


Отдел за фактуриране...



така че след 15 минути изпращам незабавно моята сметка за самоличност Utilitly и снимка на карти и след няколко часа те отговарят на имейла ми така...



Скъпи Чарли:


Казвам се Сесилия от отдела за фактуриране на Trillonario. Този имейл се отнася за вашия акаунт, регистриран с имейла, на който пишем.


Искаме да ви информираме, че след приключване на проверката за сигурност на вашия акаунт, ни стана ясно, че подробностите в изображенията на документите, които сте предоставили като форма на проверка, не съвпадат с информацията, регистрирана във вашия акаунт, са подвеждащи или са били манипулирани. Поради тази причина вашият акаунт е анулиран и ще остане блокиран в съответствие с нашите Общи условия, публикувани на нашия уебсайт.


Моля, обърнете внимание, че Trillonario е регулирана компания и се ръководи от международните разпоредби за електронна търговия и стандартите на индустрията за разплащателни карти, предназначени да предотвратят финансови престъпления и кражба на самоличност. Ето защо ние разполагаме с поредица от процедури и политики за справяне с подобни дейности, като винаги се грижим за интереса както на нашия сайт, така и на нашите клиенти. Ние също така сме длъжни да докладваме всяка такава подозрителна дейност на съответните правни органи и да прехвърлим разследването на съответното звено за финансово разузнаване, за да си сътрудничим при предотвратяването и преследването на престъпления; това включва цялата информация, събрана от нашите системи.


Освен това ви информираме, че ако наблюдаваме по-нататъшни опити за регистриране на акаунт на някой от нашите сайтове, ще направим всичко възможно да улесним наказателното преследване на лицето, отговорно за всяка престъпна дейност, и ще информираме съответните органи, като предоставим цялата необходима информация.


Извършихме плащане днес, за да върнем сумите, които сте депозирали в първоначалните платежни сметки.


Благодарим ви за съдействието по този въпрос.


с уважение,


Сесилия Волф

Отдел за фактуриране


Трилионер


това е много голяма измама, защото това не е вярно, вчера също направих екранни снимки в моя акаунт, показващи моето име и фамилия... и това показва, че вашият ID не съвпада с вашите данни, регистрирани в трилиони, това е измама Моля, вижте също снимките, които ще ви изпратя

Автоматичен превод:
CharlyAgusto
преди 1 седмица

здравей

Това не е приятна ситуация и е разбираемо, че сте се разочаровали.

Ето защо имате право да подадете жалба тук. Нашият екип със сигурност ще се опита да проучи въпроса и се надяваме скоро да успеем да намерим решение на всичко това.

Сега трябва да изчакаме, за да видим как ще се развие този случай, така че, моля, бъдете търпеливи и ако има някаква актуализация, моля, кажете ни.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини