ФорумКазинатърговска република дебитна карта

търговска република дебитна карта

преди 3 месеца от stephendichain
|
861 преглеждания 13 отговора |
|
преди 3 месеца

Спечелих 2700 евро на spin fever. Депозирах с дебитната си карта Trade Republic. Моят документ за самоличност и адрес вече са потвърдени, но не и дебитната карта. Изпратих им всичко, всичко, което е в приложението ми и банковата ми сметка там, но нямам това, защото на картата има само името ми, а не номера на картата. Искат банково извлечение с номера на картата и името ми. Сега се свързах с търговската република, но не знам дали могат да направят нещо с това. Някой знае ли какво трябва да направя?


Автоматичен превод:
stephendichain
преди 3 месеца

здравей

питането на доставчика на картата със сигурност беше добър избор. Доколкото мога да преценя, е обичайно да се представя документ за деклариране на собствеността на картата на нейния собственик - поне за стандартните банки. Но понякога играчите от Германия трябва да посетят банката лично, за да го получат. Все пак тази "Търговска република" трябва да е банка? Звучи ми повече като брокерска компания. Също така не можах да намеря директна поддръжка, но може би тази функция е достъпна само за клиенти.

Бих положил всички усилия да предоставя този документ. Ако това е непостижимо, трябва незабавно да уведомите казиното, за да може да предостави алтернатива на първоначалната заявка.

какво мислиш Със сигурност ни уведомете как върви!


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

да, за съжаление от банката ми казаха, че в момента не предлагат това, но изглеждаше по-скоро като автоматичен отговор. След това се опитах да изтегля онлайн банково извлечение с плащането и моето име върху него, но то показва само плащането и последните 4 цифри от номера на кредитната карта и както очевидно е обичайната практика в наши дни, не е казиното, а вероятно доставчик на плащания в казиното.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

and trade republic е нова онлайн банка с функция за търговия и 3,5 процента лихва по нормалната сметка


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

да, за съжаление от банката ми казаха, че в момента не предлагат това, но изглеждаше по-скоро като автоматичен отговор. След това се опитах да изтегля онлайн банково извлечение с плащането и моето име върху него, но то показва само плащането и последните 4 цифри от номера на кредитната карта и както очевидно е обичайната практика в наши дни, не е казиното, а вероятно доставчик на плащания в казиното.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

О,..

Очевидно мога да видя цялото име и номер на виртуалната карта чрез моето приложение за банкиране... Вярвате ли, че можете да намерите нещо сравнимо във вашето?

Според мен казиното отговаря за проверката, а доставчикът на плащания обработва одобрените транзакции след това. Независимо от това, опитайте отново банката и проверете приложението. Очаква ни голям проблем, ако нищо от това не работи. 🤔

Надявам се, че има начин да преодолеем това. Моля, поддържайте тази тема актуализирана, за да могат колегите ми също да се опитат да помогнат; Ще отсъствам следващата седмица.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Стела (Търговска република Германия)

23 август 2024 г. в 09:12 ч

Здравей Стефан,


Благодарим ви, че се свързахте относно сертификата за собственост на картата. В момента не предлагаме тази функция. Щастлив съм обаче да споделя, че нашият продуктов екип работи усилено по него и очакваме да пуснем тази функция през следващите месеци и ще бъде достъпна директно в приложението.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

мило от тяхна страна

в следващите няколко месеца хубаво

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

преписът на spinfever de fight with the vl also ki bot dSpinFever Bot13:12Моля, изчакайте малко, докато прехвърля чата на нашия агент. Моля, имайте предвид, че можем да използваме AI преводач, за да ви помогнем с вашия език, тъй като в момента нямаме налични консултанти, които говорят вашия език. Можете да оцените превода в анкетата в края на вашето взаимодействие. Благодаря ви за търпението.

Каролина13:20Здравейте!

как мога да ти помогна

stephan13:20 здравейте добър ден

stephan13:22 става въпрос за проверката на картата ми, тъй като trade republic едва наскоро имаше банкова сметка с функция за карта, писаха ми, че все още не предлагат потвърждение на карта

Стела (Търговска република Германия)

23 август 2024 г. в 09:12 ч

Здравей Стефан,

Благодарим ви, че се свързахте относно функцията за проверка на собствеността на картата. В момента не предлагаме тази функция. Щастлив съм обаче да споделя, че нашият продуктов екип работи усилено по него и очакваме да пуснем тази функция през следващите месеци и да я направим достъпна директно в приложението.

stephan13:22 би било хубаво, ако можете да ми предложите алтернатива, напр. банков превод с банкови извлечения

Каролина13:24 Моля, дайте ми няколко минути, за да го проверя.

stephan13:28 Имам предвид, разбира се, че на друга банка го забравих

Каролина13:31 Моля, проверете в банката дали могат да ви предоставят документ, посочващ вашето име и номер на карта?

stephan13:35не, вече го написахте, можете да го видите, но като алтернатива мога да направя селфи с мобилния си телефон и личната си карта и данните на картата, както вече ви изпратих, и ще накарам някой друг да направи снимка това, вече ви изпратих това е моята банкова сметка с име и номер на сметка или IBAN и в данните на картата можете да видите номера на кредитната карта, която използвах с вас

Каролина13:37Моля, изчакайте малко, докато проверя акаунта ви. благодаря

Каролина13:46 Изясних вашата заявка с финансовия екип, за съжаление не можем да приемем изтеглените от вас документи, моля, свържете се с банката, която е длъжна да ви предостави извлечение по вашата карта.

stephan13:47 Вече го обясних, какво ще кажете за алтернативата, която предложих

stephan13:48 и извлечението по сметката показва само транзакцията, но не и името ми и последните 4 цифри от номера на кредитната карта

Каролина13:51 За съжаление не можем да приемем вашата алтернатива.

stephan13:51 тогава трябва да ми предложиш друга алтернатива

Каролина13:52Нямаме алтернатива на качването. Има само разпоредби за документи, които можем да одобрим.

stephan13:54какво означава einsteigen, което вероятно е грешно преведено

stephan13:54но има алтернативни начини на плащане

stephan13:55 и банков превод ми се предлага в изплащането

stephan13:56 и моята основна банка бих могъл да изпратя банкови извлечения за проверка

Каролина13:58Да, но за да одобрите тегленето си, независимо кой метод на плащане сте избрали при теглене, трябва да изпратите документа за проверка.

Каролина13:58 Обичайните правила за шоу в казината

Всички методи на плащане (които сте използвали през последните 6 месеца) трябва да бъдат потвърдени.

stephan14:00 защо не е достатъчно селфи с друг телефон, докато държа телефона и личната си карта в ръка и се виждат данните на картата

Каролина14:02 Моля, имайте предвид, че екранни снимки, сканирания на документи, изрязани или редактирани снимки няма да се приемат.

stephan14:03 това няма да е нищо от това

stephan14:04Държа телефона си, където данните за картата са в ръката ми и личната ми карта и някой друг го снима

Каролина14:09 За съжаление това няма да е документ.

Каролина14:09 Ако вашата банкова карта е виртуална, моля, качете банково извлечение с вашето име и номер на карта. Можете да поискате този документ от вашата банка.

stephan14:13Stella (Търговска република Германия)

23 август 2024 г. в 09:12 ч

Здравей Стефан,

Благодарим ви, че се свързахте относно функцията за проверка на собствеността на картата. В момента не предлагаме тази функция. Щастлив съм обаче да споделя, че нашият продуктов екип работи усилено по него и очакваме да пуснем тази функция през следващите месеци и да я направим достъпна директно в приложението.

stephan14:13отново отговор от моята банка

Каролина14:19 Тогава чакаме актуализациите на банката.

Каролина14:19 За съжаление в момента няма алтернатива.

stephan14:20 след няколко месеца наистина трябва да си сериозен

стефан архивира чата14:20a тя продължава да пише едно и също


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не приеха алтернативата


Автоматичен превод:
stephendichain
преди 3 месеца

Съжалявам, но правилно ли разбирам, че вашата банка не може да ви предостави банковото ви извлечение за последния период?🤔

Тъй като това е доста често срещано нещо, което всяка банка трябва да предостави, вярвам.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За съжаление Trade Republic е онлайн банка и моето име и номер на карта трябва да са в банковото извлечение за целите на проверката, но транзакцията показва само къде съм платил и последните 4 цифри от номера на кредитната ми карта. Казиното настоява за потвърждение за собственост на кредитна карта от моята банка, което те очевидно все още не предлагат според техните писма, но вероятно след няколко месеца, ако имам късмет. Това беше изявлението на Trade Republic в имейла.

Автоматичен превод:
stephendichain
преди 3 месеца

разбирам Може би бихте искали да подадете жалба? Може би нашият екип би могъл да помогне с нещо в този случай.

Ето връзката , където можете да го изпратите и се надяваме, че ще има някакво решение на този проблем. Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

добре, не мога наистина да използвам моя принос, защото въпросите не се отнасят за моя случай

Автоматичен превод:
stephendichain
преди 2 месеца

Съжалявам, но не разбирам последния ти пост. Бихте ли любезно обяснили какво имате предвид с това?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини