преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tote Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Използвам това казино малко повече от 1 месец. И първия път, когато се присъединих, получих тиха и хубава победа, за съжаление, веднага след като акаунтът ми беше блокиран, няма да лъжа, алармите започнаха да звънят и аз, но след като говорих с обслужването на клиенти онлайн, те деблокираха акаунта ми. Не знам защо е блокиран. Както и да е, печалбите бяха изплатени и играх в това казино няколко пъти след това и печалбата ми беше изплатена на следващия ден не много £20 или £40 и т.н., но честно казано, тъй като това се случи на първо място, акаунтът беше блокиран, е леко ме накара да ги използвам често, така че реших, че току-що споделих опита си с вас, момчета, но изглежда като добро казино
Been using this casino just over 1 month now. And the first time I joined I got quiet and nice win unfortunately straight after my account got blocked not going to lie alarm bells started ringing and I but after speaking to customer service online they unblocked my account. I don't know why it was blocked. Anyway the winnings was paid out, and I played at this casino a couple of times after and my winning paid out the next day not much £20 or £40 etc. but in all honesty because that happened in the first place account getting blocked it's slightly put me off using them a lot, so I thought I just shared my experience with you guys but it seems like an ok casino
Здравейте, благодаря ви за преживяването, което ни описахте. Разбирам, че вероятно не ви кара да се чувствате най-добре, когато акаунтът ви е блокиран, но при по-големи печалби се случва казината да разследват и блокират акаунта, докато всичко приключи. Разбира се, винаги е най-добре те да кажат на играча, че това е така, но това не е нещо необичайно.
Въпреки това, все още ли играете в това казино, просто по-малко? 🙂
Hello, thank you for your experience that you have described to us. I understand that it probably doesn't make you feel the best when you had your account blocked, but with bigger wins it happens that casinos investigate and block the account until it's over. Of course, it's always best if they tell the player that this is the case, but it's not something that is uncommon.
Nevertheless, do you still play at this casino, just less ? 🙂
Да, все още играя там, просто по-малко, може би в бъдеще нещата може да се променят, използвам ги много по-редовно. Просто съм малко вълнист сега, особено първия опит. Но аз харесвам оформлението на казиното и наистина харесвам избора на игри. Мисля, че хазартът вече не се е превърнал в забавление в Обединеното кралство. Това съм аз, когато говоря за всички казина, моето мнение е, че сте направили депозита, печалбите трябва да бъдат изплатени Без бариери. няма много хора, които се застъпват за комарджиите, мисля, че това стана доста тъжно. Когато загубим пари, ние не се оплакваме и не искаме възстановяване на сумата, а просто ги изсмукваме, както трябва. Но след това, когато печелим, понякога казината поставят бариери по пътя ни за теглене, намирам това за много, много нечестно, не говоря за това конкретно казино, говоря за казината като цяло, така че мисля, че хазартът вече не се е превърнал в забавление. Винаги има този елемент на притеснение дали ще получа печалбите си, защото те държат ключа и комарджиите са тези, които трябва да прескачат през обръчи, ние не трябва да прескачаме през обръчи!! Започвам да ходя на аркада много повече, харесва ми. Поставете парите си в машината, ако спечелите, извадете парите си от машината. Така или иначе това е моето мнение. Мисля, че това е мнението на много хора в днешно време, това, което съм чел.,,Преди години бях щастлив, ако спечелех в казино и извадих пари!! Сега, когато спечеля, дори не съм щастлив, не скачам надолу от радост!! Това, което ми минава през главата, е дали това казино ще постави бариери по пътя ми. Радвам се само когато проверявам банката си и в крайна сметка е като там и е реално, което се превърна в наистина тъжна реалност за много хора,, но да се върна назад за това конкретно казино сега ще го използвам отново. Харесват ми изплащанията, те са наистина много бързи, за мен те са на следващия ден, което винаги е хубаво
Yeah I still play there Just less put maybe in the future things may change I use them a lot more regular. I'm just a bit wavy now especially first experience. But I do like the layout of the casino and I really do like the selection of games. I think gambling has not become fun no more in the UK. That's me speaking about all casinos my view is you've made the deposit the winnings need to be paid out Without barriers. not many people out there what stick up for gamblers, I think that's became rather sad. When we lose money we don't complain and ask for a refund we just suck it up like you've got to. But then when we win sometimes casinos put barriers in our way for withdrawal I find that very very unfair I'm not talking about this particular casino I'm talking about casinos in general so I think gambling has not become fun no more. There's always that element of worry do I get my winnings because they hold the key and it's the gamblers what have to jump through hoops, we shouldn't be Jumping Through Hoops!! i starting to going to the arcade a lot more I do like it. Put your money in the machine if you win take your money out the machine. That's my View anyway I think that's a view of a lot of people nowadays what I've been reading.,,Years ago I was happy if I won at a casino and cashed out!! Now when I win I'm not even happy I'm not jumping up down with joy!! What goes through my head is is this casino going to put barriers in my way I only get happy when I check my bank and eventually it's like in there and it's real that has become really sad reality for a lot of people,,but going back to this particular casino I will use it now again I do like the payouts they are really really fast well to me they are the next day which is always nice
Съчувствам ви в този случай и мисля, че много играчи биха били на същото мнение. Важно е обаче да запомните, че понякога казината трябва да проверяват необходимите неща, защото в онлайн света това е трудно. Ако всичко е наред, тогава не бих разбрал казината да имат бариери при теглене. Разбира се, някои казина са по-добри, други по-лоши и зависи от играчите къде играят. Ако можех да намеря такъв, където има малко проблеми, бих се придържал към него.
Аз също имах подобен дебат преди няколко дни с играч, който също спомена, че предпочита да играе в казино, отколкото онлайн, защото там не трябва да се притеснява, че няма да получи парите си. Така че въпреки всичко разбирам и двете страни.
Благодаря за прозрението. 😉
I feel for you in this case and I think a lot of players would have the same opinion. However, it's important to remember that sometimes casinos have to check the necessary things, because in the online world it's difficult. If everything is in order, then I wouldn't understand casinos having barriers on withdrawals. Of course some casinos are better some worse and it is up to the players where they play. If I could find one where there were few issues, I'd stick with that one.
I also had a similar debate a few days ago with a player who also mentioned that he would rather play in a casino than online, because there he doesn't have to worry about not getting his money. So, despite everything, I understand both sides.
Thanks for your insight. 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.