преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tipico Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тема: Спешна поддръжка при проблеми с тегленето от Tipico (СПОРТНИ ЗАЛАГАНИЯ)
Уважаеми екип на Tipico,
Свързвам се с вас, защото спешно се нуждая от помощ при тегленето на моите печалби. Направих депозит чрез Apple Pay и сега спечелих €400. За съжаление не мога да изтегля това, защото опцията не се предлага чрез Apple Pay.
Въпреки няколкото неуспешни опита чрез чат на живо и формата за контакт, досега не успях да получа помощ. Бях посъветван да направя депозит от €10 чрез Sofortüberweisung, за да мога след това да направя тегленето към банковата си сметка. Направих това, но продължавам да получавам същото съобщение за грешка и не мога да изтегля печалбите си. Всички предложени ми методи не работят и продължават да ми се предлагат същите опции, които вече са се провалили.
Разбирам, че има въведени насоки, но е разочароващо, че не получавам ефективна поддръжка, особено от лицензиран доставчик като Tipico. Надявам се, че можете да ми помогнете бързо и надеждно по този въпрос.
Ако нищо не се промени по този въпрос, ще бъда принуден да предприема действия и да преразгледам отношенията си с Tipico.
Благодаря ви за вниманието
най-добри пожелания,
Филип
Subject: Urgent support for withdrawal problems from Tipico (SPORTS BETTING)
Dear Tipico team,
I am contacting you because I urgently need support in withdrawing my winnings. I made a deposit via Apple Pay and have now won €400. Unfortunately, I cannot withdraw this because the option is not offered via Apple Pay.
Despite several unsuccessful attempts via live chat and the contact form, I have not been able to get any help so far. I was advised to make a deposit of €10 via Sofortüberweisung so that I could then make the withdrawal to my bank account. I have done this, but I continue to receive the same error message and cannot withdraw my winnings. All the methods suggested to me do not work and I keep being offered the same options that have already failed.
I understand that there are guidelines in place, but it is disappointing that I do not receive effective support, especially from a licensed provider such as Tipico. I hope that you can help me quickly and reliably with this matter.
If nothing changes in this matter, I will be forced to take action and reconsider my relationship with Tipico.
Thank you for your attention.
Best regards,
Philipp
Betreff: Dringende Unterstützung bei Auszahlungsproblemen durch Tipico (SPORTWETTEN)
Sehr geehrtes Tipico-Team,
ich wende mich an Sie, da ich dringend Unterstützung bei der Auszahlung meiner Gewinne benötige. Ich habe eine Einzahlung über Apple Pay getätigt und mittlerweile 400 € gewonnen. Leider kann ich diese nicht auszahlen, da die Option über Apple Pay nicht angeboten wird.
Trotz mehrerer erfolgloser Versuche über den Live-Chat und das Kontaktformular konnte mir bisher nicht geholfen werden. Mir wurde geraten, eine Einzahlung von 10 € über Sofortüberweisung vorzunehmen, um dann die Auszahlung auf mein Bankkonto vornehmen zu können. Dies habe ich getan, jedoch erhalte ich weiterhin die gleiche Fehlermeldung und kann meine Gewinne nicht abheben. Alle mir vorgeschlagenen Methoden funktionieren nicht, und ich bekomme immer wieder die gleichen Optionen angeboten, die bereits gescheitert sind.
Ich verstehe, dass es Richtlinien gibt, jedoch ist es enttäuschend, dass ich keine effektive Unterstützung erhalte, insbesondere von einem lizenzierten Anbieter wie Tipico. Ich hoffe, dass Sie mir in dieser Angelegenheit schnell und zuverlässig weiterhelfen können.
Sollte sich in dieser Angelegenheit nichts ändern, sehe ich mich gezwungen, Maßnahmen einzuleiten und meine Beziehung zu Tipico zu überdenken.
Vielen Dank für Ihre Aufmerksamkeit.
Mit freundlichen Grüßen,
Philipp
Здравейте, не съм сигурен дали казиното ще ви пише тук, но виждам какъв е проблемът ви.
Бих искал да кажа веднага, че за съжаление ние от Casino.Guru не се занимаваме със спортни залагания и затова очевидно нашият екип няма да може да ви помогне.
Въпреки това ще се опитам да ви помогна поне като ви дам няколко връзки, където можете да подадете жалба и твърдо вярвам, че те ще могат да направят нещо по въпроса.
Можете да ги намерите тук:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ако го направите, не забравяйте да ме уведомите как се оказва.
Пожелавам ти много късмет.
Hello, I'm not sure if the casino will write you back here, but I can see what your problem is.
I would like to say right away that unfortunately we at Casino.Guru do not deal with sports betting and so obviously our team will not be able to help you.
However, I will try to assist you at least by giving you some links where you could file a complaint and I firmly believe that they would be able to do something about it.
You can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you do, be sure to let me know how it turns out.
I wish you the best of luck.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.