преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tipbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, реших да спра да използвам tipbet и исках да изтегля оставащия баланс. изминаха месеци и все още чакат. Техният чат никога не отговаря и същото е с имейла.. има ли нещо нередно с тази компания?
Hi, I decided to stop using tipbet and wanted to withdraw the remaining balance. its been months now and still pending. Their chat never replies and same with email..is there something wrong with this company?
Здравейте, така че със сигурност не е приятно. Мога ли да знам колко време чакахте тегленето? Кога точно го въведохте? Имахте ли верифициран акаунт в казиното?
Видях обаче, че вече сте пуснали жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне. Чувствайте се свободни да го актуализирате и да отговорите на въпросите, които Petronela ви зададе.
Ще бъде ли възможно това?
Hi, so it's certainly not pleasant. May I know how long you've been waiting for the withdrawal ? When exactly did you enter it ? Did you have a verified account with the casino ?
However, I saw that you've already opened a complaint and our team will try to help you. Feel free to update it and answer the questions that Petronela asked you.
Will that be possible ?
Здравейте...минаха повече или почти 2 месеца, откакто поисках оттеглянето си. след първия опит реших да го анулирам и средствата се върнаха в сметката. Също така получих имейл, че тегленето е отменено. След това направих отново оттеглянето и се свързах с тях няколко пъти, но така и не отговорих и тегленето все още предстои
Hi...its been more or almost 2 months now that i requested my withdrawal. after the first try i decided to cancel it and funds went back into account.I also received an email that the withdrawal was cancelled. Then i done again the withdarwal and contacted them several times but never replied and teh withdrawal is still pending
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.