ФорумКазинаThis Is Vegas Casino - обща дискусия

This Is Vegas Casino - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
2735 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с This Is Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

След като депозират и поискат 5 безплатни завъртания за една година, накрая спечелят, те отказват изплащане. Казвайки, че поисках бонус. Ами да, поисках 5 безплатни завъртания на година. Не си пилейте парите с тези хора. Имам също видео и екранни снимки на цената, която пада след печалба. Когато трябва да се покачва, всъщност не работи по този начин. Не си губете времето или парите, няма да получите нито едното, нито другото.

Автоматичен превод:
steckjr80
преди 1 година

здравей

Трябва да кажа, че сега съм доста объркан. Ограничена ли е сумата, която спечелихте, или напълно анулирана? Или само тегленето е ограничено? Поради какво правило, моля?

Можете ли да споделите обяснението на казиното?

Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Напълно е изпразнен. Изискването им всеки ден според първоначалното споразумение не е разрешено, така че е подвеждащо. Трябва да депозирате според Алекс, един от представителите. Така че след извършване на играта и кошмара на сумата, която подскача навсякъде. Най-накрая стигнах до 100.00. Само за да ми кажат, че е анулиран.

Автоматичен превод:
steckjr80
преди 1 година

Да, наистина е подвеждащо, защото не виждам смисъл в това, което означава, че не разбирам какво се е случило.

Мислите ли, че можете да обясните стъпка по стъпка какво сте направили в правилната времева последователност?

Липсва ми основно „съгласно първоначалното споразумение не е разрешено".

Чувствайте се свободни да поставите екранни снимки, ако желаете. Бих искал да разбера какво се обърка.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Имах предстоящо теглене от 27 февруари за биткойни на стойност $450. Днес проверявам състоянието точно както правя всеки ден и тегленето ми беше отменено в 14:00 ч. и днес беше инициирано друго теглене на биткойни на стойност $241. Не направих нито едно от тези неща и когато се свързах с отдела за обслужване на клиенти за това, те ми казаха, че са ми изпратили имейл за това, който не мога да намеря, дори не можаха да ми кажат от кой имейл адрес идва и останалите пари това е разликата между първоначалното ми теглене и това, което се случи днес Парите не се намират никъде, така че това са над $200, които загубих и все още нямам пари! Депозирах биткойни на стойност $104, но не ми казаха нищо и не получих пари обратно.

Автоматичен превод:
spencercbila
преди 1 година

Честно казано, наистина не разбирам обяснението от казиното. Забелязах, че вече сте изпратили жалба, така че е по-добре да изчакате засега. Чудя се, не е ли възможно да сте играли с лепкав бонус и казиното да е приспаднало първоначалната сума на бонуса от печалбите ви и да ви изпрати остатъка?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

С мен се свърза Клеър, VIP мениджър, на 18.10.23, която ми каза, че съм спечелил $150 в брой в тяхната промоция за ежедневна селекция. След това тя ми каза документите, които трябва да изпратя, за да потвърдя акаунта си, аз отговорих незабавно, като изпратих всичко поискано. Не съм чул нищо от тях от първия имейл. Изпратих 2 последващи имейла, но нямам отговор.

Автоматичен превод:
cindyMD
преди 11 месеца

Здравейте, в какво точно участвахте, когато спечелихте ежедневната селекция? Беше ли просто някакъв случаен избор? Документите, които изпратихте бяха ли проверени или дори не получихте отговор? Имате ли скрийншотове как печелите такава награда?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро, Благодаря ти, че отговори толкова бързо на поста ми! За да отговоря на вашите въпроси:

Не бях участвал в теглене, лотария и т.н. Доколкото знам, това беше случайно събитие. Така и не получих отговор след изпращането на исканите документи. Прикачих копия от първоначалния имейл от тях и моите отговори, надявам се това да помогне! filefilefilefile

Автоматичен превод:
cindyMD
преди 11 месеца

Здравейте и благодаря за отговора. Мисля, че определено не е правилно, ако нямате никакъв отговор от казиното относно документите и следователно проверката на акаунта. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на проверка.

В този случай обаче мисля, че ще е най-добре да подадете жалба и нашият екип ще я разгледа и ще се опита да ви помогне.Можете да го направите тук на този линк .

Както и да е, ако разберете нещо ново или ако получите пари или имейл, можете ли да ме актуализирате? Надявам се всичко да се оправи и да си вземеш парите. Стискам палци. 🤞☘️

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро, мисля да подам жалба, ако не за друго, то да не ти кажат, че си спечелил нещо и след това да те игнорират! Аз съм ентусиазиран, но нямам късмет комарджия, така че спечелването на награда е голяма работа за мен.


Благодаря ви много за отделеното време и интереса към проблема ми, наистина ви ценя и ще ви информирам, ако има някакво развитие. Весели празници ☃️🎄

Автоматичен превод:
cindyMD
преди 11 месеца

От името на Jaro, искам да ви благодаря за милите думи 🙂.

Доколкото мога да разбера, жалбата ви скоро ще бъде разгледана - няма да отнеме много време.

В случай, че имате нужда от нещо по пътя, ние ще сме тук за вас.

Не се колебайте да ни уведомите как се справяте, ако сте в настроение. Весели празници и на теб!

И разбира се, пожелавам ви справедливо, но бързо решение 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Радка,

Всички сте толкова приятни за общуване! Благодаря ви за съдействието и добрите пожелания! Прекрасен ден😊

Автоматичен превод:
cindyMD
преди 11 месеца

Заповядайте и ще се радваме да помогнем, когато можем. Дано всичко се оправи възможно най-скоро. Приятен ден 😊☘️

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини