преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с This Is Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
След като депозират и поискат 5 безплатни завъртания за една година, накрая спечелят, те отказват изплащане. Казвайки, че поисках бонус. Ами да, поисках 5 безплатни завъртания на година. Не си пилейте парите с тези хора. Имам също видео и екранни снимки на цената, която пада след печалба. Когато трябва да се покачва, всъщност не работи по този начин. Не си губете времето или парите, няма да получите нито едното, нито другото.
After depositing and claiming the 5 spins free for a year, finally winning they refuse to payout. Saying I claimed a bonus. Well yeah, I claimed 5 free spins a year. Don't waste your money with these people. I also have video and screen shots of the price going down after a win. When it should be going up, it actually doesn't work that way. Don't waste your time or money, you'll get neither back.
здравей
Трябва да кажа, че сега съм доста объркан. Ограничена ли е сумата, която спечелихте, или напълно анулирана? Или само тегленето е ограничено? Поради какво правило, моля?
Можете ли да споделите обяснението на казиното?
Благодаря ви предварително.
Hey there,
I must say I'm quite confused now. Is the amount you won limited, or fully voided? Or is just the withdrawal restricted? Due to what rule, please?
Can you share the casino's explanation?
Thank you in advance.
Напълно е изпразнен. Изискването им всеки ден според първоначалното споразумение не е разрешено, така че е подвеждащо. Трябва да депозирате според Алекс, един от представителите. Така че след извършване на играта и кошмара на сумата, която подскача навсякъде. Най-накрая стигнах до 100.00. Само за да ми кажат, че е анулиран.
It's fully voided. Claiming them daily, per the original agreement is not allowed, so its misleading. You have to deposit according to Alex, one of reps. So after doing the playthrough and the nightmare of the amount bouncing all over. I finally reached the 100.00. Only to be told that it's voided.
Да, наистина е подвеждащо, защото не виждам смисъл в това, което означава, че не разбирам какво се е случило.
Мислите ли, че можете да обясните стъпка по стъпка какво сте направили в правилната времева последователност?
Липсва ми основно „съгласно първоначалното споразумение не е разрешено".
Чувствайте се свободни да поставите екранни снимки, ако желаете. Бих искал да разбера какво се обърка.
Yeh, it's truly misleading because I see no sense in that, meaning I do not understand what happened.
Do you think you can explain step by step what you did in the proper time sequence?
I'm primarily missing "per the original agreement is not allowed".
Feel free to paste screenshots, if you like. I'd love to understand what went wrong.
Имах предстоящо теглене от 27 февруари за биткойни на стойност $450. Днес проверявам състоянието точно както правя всеки ден и тегленето ми беше отменено в 14:00 ч. и днес беше инициирано друго теглене на биткойни на стойност $241. Не направих нито едно от тези неща и когато се свързах с отдела за обслужване на клиенти за това, те ми казаха, че са ми изпратили имейл за това, който не мога да намеря, дори не можаха да ми кажат от кой имейл адрес идва и останалите пари това е разликата между първоначалното ми теглене и това, което се случи днес Парите не се намират никъде, така че това са над $200, които загубих и все още нямам пари! Депозирах биткойни на стойност $104, но не ми казаха нищо и не получих пари обратно.
I had a withdrawal pending since the 27th of February for $450 worth of Bitcoin. Today I check the status just like I have every day and my withdrawal was reversed at 2:00 p.m. and another withdrawal of $241 worth of Bitcoin was initiated today. I did not do either of these things and when I contacted customer service about it they told me that they sent me an email about it which I can't find they couldn't even tell me what email address it came from and the remaining money that's the difference between my initial withdrawal and my one that happened today The money is nowhere to be found so that's over $200 that I lost and I still don't have any money! I deposited $104 worth of Bitcoin only to be told nothing and to get no money back.
Честно казано, наистина не разбирам обяснението от казиното. Забелязах, че вече сте изпратили жалба, така че е по-добре да изчакате засега. Чудя се, не е ли възможно да сте играли с лепкав бонус и казиното да е приспаднало първоначалната сума на бонуса от печалбите ви и да ви изпрати остатъка?
Honestly, I really don't understand the explanation from the casino. I noticed you already submitted a complaint so it's better to wait for now. I'm wondering, isn't it possible that you played with a sticky bonus and the casino deducted the initial bonus amount from your winnings and sent you the rest?
С мен се свърза Клеър, VIP мениджър, на 18.10.23, която ми каза, че съм спечелил $150 в брой в тяхната промоция за ежедневна селекция. След това тя ми каза документите, които трябва да изпратя, за да потвърдя акаунта си, аз отговорих незабавно, като изпратих всичко поискано. Не съм чул нищо от тях от първия имейл. Изпратих 2 последващи имейла, но нямам отговор.
I was contacted by Claire, VIP manager, on 10/18/23, who told me I had won $150 Cash in their Daily Selection Promotion. She then told me the documents I needed to send to verify my account, I responded immediately, sending everything requested. I have heard nothing from them since the initial email. I have sent 2 follow up emails, but no response.
Здравейте, в какво точно участвахте, когато спечелихте ежедневната селекция? Беше ли просто някакъв случаен избор? Документите, които изпратихте бяха ли проверени или дори не получихте отговор? Имате ли скрийншотове как печелите такава награда?
Кажи ми.
Hello, what exactly did you participate in when you won the daily selection ? Was it just some random selection ? Were the documents you sent verified or did you not even get a reply ? Do you have any screenshots of you winning such a prize ?
Let me know.
Здравей Джаро, Благодаря ти, че отговори толкова бързо на поста ми! За да отговоря на вашите въпроси:
Не бях участвал в теглене, лотария и т.н. Доколкото знам, това беше случайно събитие. Така и не получих отговор след изпращането на исканите документи. Прикачих копия от първоначалния имейл от тях и моите отговори, надявам се това да помогне!
Hello Jaro, Thank you for responding to my post so quickly! To answer your questions:
I hadn’t entered any drawing, sweepstakes, etc. To my knowledge, it was a random event. I never received a reply after sending the requested documents. I have attached copies of the initial email from them and my responses, hope this helps!
Здравейте и благодаря за отговора. Мисля, че определено не е правилно, ако нямате никакъв отговор от казиното относно документите и следователно проверката на акаунта. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на проверка.
В този случай обаче мисля, че ще е най-добре да подадете жалба и нашият екип ще я разгледа и ще се опита да ви помогне.Можете да го направите тук на този линк .
Както и да е, ако разберете нещо ново или ако получите пари или имейл, можете ли да ме актуализирате? Надявам се всичко да се оправи и да си вземеш парите. Стискам палци. 🤞☘️
Hi and thank you for your reply. I think it's definitely not right if you don't have any answer from the casino about the documents and therefore the account verification. We give casinos 14 days to sort out the verification process.
However, in this case I think it would be best to file a complaint and our team would look into it and try to help you. You can do so here on this link.
Anyway, if you find out something new or if you get money or an email, could you update me ? I hope everything gets sorted out and you get your money. Fingers crossed. 🤞☘️
Здравей Джаро, мисля да подам жалба, ако не за друго, то да не ти кажат, че си спечелил нещо и след това да те игнорират! Аз съм ентусиазиран, но нямам късмет комарджия, така че спечелването на награда е голяма работа за мен.
Благодаря ви много за отделеното време и интереса към проблема ми, наистина ви ценя и ще ви информирам, ако има някакво развитие. Весели празници ☃️🎄
Hi Jaro, I think I will file a complaint, if for no other reason than they shouldn’t tell you you’ve won something and then ignore you! I’m an enthusiastic, but not lucky, gambler, so winning a prize is a big deal to me.
Thank you so much for your time and interest in my issue, I truly appreciate you and will absolutely update you if there are any developments. Happy Holidays ☃️🎄
От името на Jaro, искам да ви благодаря за милите думи 🙂.
Доколкото мога да разбера, жалбата ви скоро ще бъде разгледана - няма да отнеме много време.
В случай, че имате нужда от нещо по пътя, ние ще сме тук за вас.
Не се колебайте да ни уведомите как се справяте, ако сте в настроение. Весели празници и на теб!
И разбира се, пожелавам ви справедливо, но бързо решение 🤞🤞
On behalf of Jaro, I'd like to thank you for your kind words 🙂.
As far as I can tell, your complaint is soon to be reviewed - it should not take far too long.
In case you need anything along the way, we'll be here for you.
Don't hesitate to let us know how you're faring if you're in the mood. Happy Holidays to you too!
And of course, I wish you a fair yet quick resolution 🤞🤞
Заповядайте и ще се радваме да помогнем, когато можем. Дано всичко се оправи възможно най-скоро. Приятен ден 😊☘️
You're welcome and we're happy to help when we can. Hope everything gets sorted out as soon as possible. Have a nice day 😊☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.