преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с tether.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте всички. Веднага ще ти кажа
Не препоръчвам да играете тук. Те умишлено забавят процеса на проверка. Това казино има същата обвивка на Fairspin, DestinyX. Когато трябва да преминете през проверка, ще срещнете проблем, който може да не успеете да преминете, защото ще завърши с грешка.
От моя собствен опит мога да кажа, че този проблем възниква поради факта, че работата на идентификатора Sumsub не е конфигурирана.
След грешка в работата си, поддръжката на Tether ще ви даде обещания, че съответният отдел ще се свърже с вас и не е известно колко дълго ще чакате, може би ден, може би повече, въпреки факта, че те отговарят само в чат, а не по пощата . Историята на чатовете не се запазва, така че всеки път ще трябва да обяснявате всичко на нов оператор.
И това има предвид, че те имат възможността да качват документи във вашия профил за проверка, но все още ви принуждават да преминете през процедурата за биометрия на услуга на трета страна.
Hi all. I'll tell you right away
I don't recommend playing here. They deliberately delay the verification process. This casino has the same shell on Fairspin, DestinyX. When you need to go through verification, you will encounter a problem that you may not be able to pass it because it will end in error.
From my own experience, I can say that this problem occurs due to the fact that the operation of the Sumsub identifier is not configured.
After an error in its operation, Tether support will feed you promises that the relevant department will contact you and it is unknown how long you will wait, maybe a day, maybe longer, despite the fact that they only respond in chat and not by mail. The chat history is not saved, so every time you will need to explain everything to a new operator.
And this is considering that they have the ability to upload documents in your profile for verification, but they still force you to go through the biometrics procedure on a third-party service.
Здравейте, не е най-приятното преживяване, виждам. Що се отнася до проверката, от колко време продължава? Даваме на казината 14 дни. Все още ли не са приети документите, които сте изпратили или на какъв етап сте?
Ако продължавате да имате проблеми и казиното не ви казва нищо подходящо и проверката не е възможна за вас, знаете, че можете да се обърнете към нас.
Ще чакам актуализация.
Hi, not the most pleasant experience, I see. As for the verification, how long has it been going on ? We give casinos 14 days. Are the documents you've sent still not accepted or what stage are you at ?
If you continue to have issues and the casino does not tell you anything relevant and verification is not possible for you, you know that you can turn to us.
I will wait for an update.
Здравейте. Чатът ми каза да изчакам отговор. Не мога да кажа на какъв етап съм, защото все още няма конкретика. Всички тези проблеми се дължат на техния неконфигуриран софтуер.
Hello. The chat told me to wait for an answer. I can’t say what stage I’m at because there are no specifics yet. All these problems are due to their unconfigured software.
Честен ден за вас! Въпреки че разбирам, че сте имали своя дял от проблемите, поне с проверката...
Както и да е, ако мога да добавя моето мнение, бих казал, че трябва да изчакате някой от казиното да се свърже със Sumsub, за да разреши проблема. Осъзнавам, че това е особено досадно, но съм повече от убеден, че не можете да направите нищо в този момент. Съжалявам.
И все пак не съм много сигурен как точно приложение за проверка на трета страна работи с качването на документи директно през сайта на казиното. Винаги съм смятал, че един вариант е достатъчен.
Също така забелязах частта в една от екранните снимки, където казвате, че са ви накарали да направите проверката на Sumsub. Правилно ли разбирам, че това не е първият ви избор? Извинете ме за толкова много мнения, искам само да получа представа как работи там.
Fair day to you! Though I understand you've had your share of troubles, at least with the verification...
Anyway, if I may add my opinion, I'd say you need to wait for someone from the casino to get in touch with Sumsub to fix the problem. I realize this is especially annoying, but I'm more than convinced you can't do anything at this moment. I'm sorry.
Yet I'm not pretty sure how exactly a 3rd party verification app goes in hand with uploading documents directly through the casino's site. I always thought one variant was enough.
I also spotted the part in one of the screenshots where you say they made you do the Sumsub verification. Do I understand correctly that this was not your first choice? Pardon me for so many opinions, I only want to get some idea of how it works there.
Здравейте. Честит международен ден на жената Радка.
В чата ми казаха, че трябва да мина проверка. Даде линк към Sumsub. Попитах дали това е необходимо и те отговориха да. Когато попитах защо, въпреки че има възможност за качване на документи на сайта, бях изпратен до услуга на трета страна, те отговориха, че това е стандарт. Тогава особено не разбирам защо не посочват веднага в раздела за проверка, че проверката ще се извършва чрез Sumsub, както например беше направено на Fairspin и Destinyx, въпреки че и там не помогна.
Hello. Happy International Women's Day to you Radka.
In the chat they told me that I had to go through verification. Gave a link to Sumsub. I asked if this was necessary and they answered yes. When I asked why, even though it was possible to upload documents on the site, I was sent to a third-party service, they answered that this was a standard. Then I especially don’t understand why they don’t immediately indicate in the verification section that verification will be done through Sumsub, as for example it was done on Fairspin and Destinyx, although it didn’t help there either.
Здравейте и много ви благодаря! 💚
Както изглежда, и двамата гледаме на тези събития за проверка по един и същи начин. Бих казал, че текущата система е доста объркваща за играчите и от това, което съм чувал досега, поддръжката трябва да е по-внимателна, за да ви напътства.
За съжаление съм убеден, че почти нищо не може да направи никой освен Sumsub или дори казиното. Ако не греша, сега наистина трябва да намерят начин да поправят това... Наистина съжалявам, че го казвам!
И така, някой каза ли ви, че всъщност работи по него? Предпочитам да разчитам на Sumsub. 🤔
Hi there, and thank you so much! 💚
As it seems, we both view these verification events quite the same way. I'd say that the current system is pretty confusing for players, and from what I've heard so far, support should be more caring to guide you through.
Sadly, I'm convinced there is little anyone aside from Sumsub or even the casino can do. If I'm not mistaken, now they really need to find a way to fix this... I'm really sorry to say that!
So, has anyone told you they are actually working on it? I would rather count on Sumsub. 🤔
Здравейте. В резултат на това получих имейл от самите Tether. Поради грешка при проверката те решиха да закрият акаунта ми, без да преглеждат ръчно или да се опитват да верифицират отново.
Ще дам писмото по-долу
Здравейте,
Пишем, за да ви информираме за актуализация относно вашия акаунт в tether.bet. За съжаление скорошният ви опит да потвърдите самоличността си не беше успешен. В резултат на това взехме решение да затворим завинаги вашия акаунт.
Съгласно разпоредбите на Кюрасао Gaming Authority, всички играчи са длъжни да завършат успешен процес на проверка, за да осигурят честна и отговорна игра.
Искаме да ви напомним, че съгласно нашите Правила и условия, които сте приели при откриването на акаунта, ние имаме пълното право да конфискуваме всички средства, включително вашите депозити. Въпреки това, като жест на добра воля от наша страна, решихме да обработим вашето теглене и оставащия ви баланс.
Моля, имайте предвид, че всички опити за откриване на друга сметка или участие в други измамни дейности ще бъдат посрещнати със стриктно прилагане на нашите правила и процедури. В такива случаи всички средства ще бъдат конфискувани и дарявани за благотворителност.
Моля, инициирайте заявка за теглене на оставащия баланс.
Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.
Hello. As a result, I received an email from Tether themselves. Due to a verification error, they decided to close my account without manually reviewing or trying to verify again.
I will give the letter below
Hello,
We are writing to inform you about an update regarding your account on tether.bet. Unfortunately, your recent attempt to verify your identity has not been successful. As a result, we have made the decision to permanently close your account.
As per the Curacao Gaming Authority regulations, all players are required to complete a successful verification process to ensure fair and responsible gaming.
We want to remind you that according to our Terms and Conditions, which you have accepted upon opening the account, we have the full right to confiscate all funds, including your deposits. However, as a goodwill gesture from our side, we have decided to process your withdrawal and your remaining balance.
Please be aware that any attempts to open another account or engage in any other fraudulent activities will be met with strict enforcement of our rules and procedures. In such cases, all funds will be confiscated and donated to charity.
Kindly initiate a withdrawal request for the remaining balance.
Thank you for your understanding and cooperation.
От предоставения имейл не мога да кажа със сигурност дали не сте преминали проверката от гледна точка на успех или все още говорим за технически проблеми...
Въз основа на факта, че казиното е готово да обработи вашето теглене, не съм сигурен какво ги е накарало да направят това.
Освен това активно теглене, има ли друга сума, останала в сметката ви в казиното?
From the provided email, I can't say for sure whether you didn't pass the verification in terms of success or whether we are still talking about technical issues...
Based on the fact that the casino is willing to process your withdrawal, I'm not sure what made them do so.
Aside from this active withdrawal, is there any other amount left on your casino account?
Предоставеното писмо говори за първия и единствен опит за проверка, екранна снимка на грешката, която прикачих в първото си съобщение в нишката. И въз основа на факта, че не го преминах, те заключиха, че трябва да закрият акаунта ми. Изтеглих всичките си средства. Интересното е, че акаунтът ми не е блокиран, но функционалността ми е ограничена. И нищо не пише в профила за неуспешен опит за проверка.
The letter provided talks about the first and only verification attempt, a screenshot of the error I attached in my first message in the thread. And based on the fact that I didn’t pass it, they concluded that they needed to close my account. I withdrew all my funds. Interestingly, my account is not blocked, but my functionality is limited. And nothing is written in the profile about a failed verification attempt.
Важното е, че сте успели да изтеглите всички пари.
Въпреки това, наистина не разбирам защо казиното затвори акаунта ви или защо акаунтът ви е ограничен. Това означава ли, че не можете да депозирате там или какви са лимитите?
The important thing is that you managed to withdraw all the money.
However, I don't really understand why the casino closed your account or why your account is limited. Does it mean that you can't deposit there or what are the limits?
здравей Изглежда така:
Пишем, за да ви информираме за актуализация относно вашия акаунт в tether.bet. За съжаление скорошният ви опит да потвърдите самоличността си не беше успешен. В резултат на това взехме решение да затворим завинаги вашия акаунт.
Правилно ли разбирам, че мога да изтегля средствата си и вие ще затворите акаунта ми?
Да, прав си. Всички ваши тегления ще бъдат обработени като жест на добра воля от наша страна и акаунтът ви ще бъде закрит.
Hello. It looks like this:
We are writing to inform you about an update regarding your account on tether.bet. Unfortunately, your recent attempt to verify your identity has not been successful. As a result, we have made the decision to permanently close your account.
Do I understand correctly that I can withdraw my funds and you will close my account?
Yes, you are correct. All of your withdrawals will be processed as a goodwill gesture from our side, and your account will be closed.
Така че казиното изплати ли се в крайна сметка? Знаете ли защо не сте преминали проверката? Ако са ви дали всички пари и след това са ви закрили сметката, те имат право да го направят, дори и да не са ви посочили причина, но ще ми е интересно да разбера какво са ви казали.
So did the casino pay off in the end? Do you know why you didn't pass the verification? If they gave you all the money and then closed your account, they have the right to do that even if they didn't give you a reason, but I'd be interested to know what they told you.
Те аргументираха закриването на акаунта с това, че не мога да премина проверка, въпреки че всъщност я преминах. По-горе написах, че услугата на трета страна, която извършва проверка по това време, се провали.
Да, успях да изтегля средства.
They argued for closing the account by saying that I could not pass verification, although in fact I passed it. Above, I wrote that the third-party service that conducts verification at that time failed.
Yes, I was able to withdraw funds.
Тогава наистина не разбирам дали сте били верифицирани на базата на някаква услуга на трета страна и тогава не сте. Очевидно казиното го е направило ръчно и нещо се е объркало.
Както и да е, бих очаквал да го обяснят повече или да се опитат да помогнат. Но ако те ви изплатят и закрият акаунта ви, това е тяхно решение, независимо дали играчите го харесват или не, въпреки че е жалко.
Then I don't really understand if you were verified on the basis of some third party service and then you weren't. Apparently the casino did it manually and something went wrong.
Anyway, I would expect them to explain it more or try to help. But if they paid you out and closed your account, that's their decision to make, whether the players like it or not, although it's a shame.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.