ФорумКазинаTerra Casino - обща дискусия

Terra Casino - обща дискусия

преди 7 месеца от Romi
|
1472 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Terra Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Публикация на Romi е изтрит
преди 7 месеца

Минах проверка, но не мога да вляза в акаунта си, има знак за проверка. Поддръжката не отговаря на пощата, не мога да вляза в чата. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?

Автоматичен превод:
mih0
преди 7 месеца

Здравейте. Съжалявам, че трябва да преминете през такава разочароваща ситуация. Видях жалбата ви тук с нашия екип и беше наистина мъдро от ваша страна да я изпратите. Екипът по оплакванията със сигурност ще се опита да ви помогне да се измъкнете от това. Значи сте говорили с поддръжката, нали? Дано след срещата ви с тях всичко да мине както обещаха. Моля, дръжте ни в течение, ако имате актуализация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Не съм сигурен, че съм говорил със службата за поддръжка, тъй като те ми предложиха да запазя началната фраза на портфейла си, това е неприемливо. Не успях да се свържа с поддръжката по пощата, те не отговарят.

Автоматичен превод:
mih0
преди 7 месеца

Здравейте. Съжалявам, ако съм разбрал погрешно, но вие сте посочили в жалбата си: „След това, те казаха, че ще имам достъп до сметката и ще тегля средства." И затова си помислих, че успяхте да се свържете с тях. 🤔

Ако мога само по техническа бележка, всъщност не е необходимо да поставяте съобщенията, преведени на английски отново, защото нашият форум и оплакванията са уникални с това, че имат вграден преводач.

Така че засега вероятно най-доброто е да изчакаме и да видим какво ще разбере нашият екип за оплаквания от казиното, ако казиното сътрудничи, разбира се. Нека стискаме палци за това. 🤞 Моля, изпратете информация относно този случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Разбирам ви, благодаря ви, няма да публикувам повече

Автоматичен превод:
mih0
преди 7 месеца

Благодаря ви за разбирането и се надявам на най-добрия резултат от жалбата ви.

Както и да е, намерих тази част в жалбата „Въпросът беше, че ще вляза от портфейл, свързан с моя акаунт на уебсайт на трета страна, уж за да проверя и потвърдя този портфейл. След това, казаха те, ще мога за достъп до сметката и теглене на средства." Кога точно получихте тази инструкция, моля? Ще чака вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

В неделя и понеделник двама различни човека ми писаха и ми предложиха тази инструкция. Единствената разлика е във връзките, които са предоставили за влизане в портфейла

Автоматичен превод:
mih0
преди 7 месеца

О, това ми звучи повече като опит за измама. Успяхте ли да се свържете с тези момчета?

Наистина е интересно съвпадение, че скоро след толкова подозрително събитие вече не можете да влезете в акаунта си. Е, да се надяваме, че греша и поради продължителна проверка акаунтът ви ще остане блокиран. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Все още не съм се свързал с поддръжката, имейлите не се получават и все още не мога да вляза в акаунта си. Като цяло общувах с трима души по телеграма, последния път в понеделник. И тримата предложиха едно и също нещо.

Автоматичен превод:
mih0
преди 7 месеца

Мисля, че в такъв случай ще внимавам да не се хвана за нещо. Въпреки че и тримата са ви казали същото, това ми се струва странно.

Както и да е, имате открита жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ще чакам следващата ви актуализация.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още