преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Terra Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Минах проверка, но не мога да вляза в акаунта си, има знак за проверка. Поддръжката не отговаря на пощата, не мога да вляза в чата. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?
I passed verification, but I can't get into my account, there is a sign for verification. Support is not responding to the mail, I can't get into the chat. Has anyone encountered such a problem?
Здравейте. Съжалявам, че трябва да преминете през такава разочароваща ситуация. Видях жалбата ви тук с нашия екип и беше наистина мъдро от ваша страна да я изпратите. Екипът по оплакванията със сигурност ще се опита да ви помогне да се измъкнете от това. Значи сте говорили с поддръжката, нали? Дано след срещата ви с тях всичко да мине както обещаха. Моля, дръжте ни в течение, ако имате актуализация.
Hello. Sorry you have to go thru such a frustrating situation. I have seen your complaint here with our team, and it was really wise of you to submit it. The complaint team will surely try to help you get out of this. So you have spoken to the support, right? Hopefully after your encounter with them, everything will go as they promised. Please keep us informed, if you have any update.
Не съм сигурен, че съм говорил със службата за поддръжка, тъй като те ми предложиха да запазя началната фраза на портфейла си, това е неприемливо. Не успях да се свържа с поддръжката по пощата, те не отговарят.
I am not sure that I talked to the support service, since they suggested that I keep the seed phrase of my wallet, this is unacceptable. I have not been able to contact support by mail, they are not responding.
Здравейте. Съжалявам, ако съм разбрал погрешно, но вие сте посочили в жалбата си: „След това, те казаха, че ще имам достъп до сметката и ще тегля средства." И затова си помислих, че успяхте да се свържете с тях. 🤔
Ако мога само по техническа бележка, всъщност не е необходимо да поставяте съобщенията, преведени на английски отново, защото нашият форум и оплакванията са уникални с това, че имат вграден преводач.
Така че засега вероятно най-доброто е да изчакаме и да видим какво ще разбере нашият екип за оплаквания от казиното, ако казиното сътрудничи, разбира се. Нека стискаме палци за това. 🤞 Моля, изпратете информация относно този случай.
Hello. Sorry if I have misunderstood, but you have stated in your complaint: "After that, they said, I would be able to access the account and withdraw funds." And that is why I thought you were successful in contacting them. 🤔
If I may just on a technical note, you actually don't need to put the messages translated into English again, because our forum and complaints are unique in that they have an in-built translator.
So for now, probably the best is to wait and see what our complaint team will find out from the casino, if the casino will cooperate, of course. Let's keep our fingers crossed for that. 🤞 Please come forward with any updates about this case.
Разбирам ви, благодаря ви, няма да публикувам повече
I understand you, thank you, I will not post again
Благодаря ви за разбирането и се надявам на най-добрия резултат от жалбата ви.
Както и да е, намерих тази част в жалбата „Въпросът беше, че ще вляза от портфейл, свързан с моя акаунт на уебсайт на трета страна, уж за да проверя и потвърдя този портфейл. След това, казаха те, ще мога за достъп до сметката и теглене на средства." Кога точно получихте тази инструкция, моля? Ще чака вашия отговор.
Thank you for your understanding and I hope for the best outcome of your complaint.
Anyway, I found this part in the complaint "The point was that I would log in from a wallet linked to my account on a third-party website, supposedly to check and confirm this wallet. After that, they said, I would be able to access the account and withdraw funds." When exactly did you get this instruction, please? Will wait for your response.
В неделя и понеделник двама различни човека ми писаха и ми предложиха тази инструкция. Единствената разлика е във връзките, които са предоставили за влизане в портфейла
On Sunday and Monday, two different people wrote to me and offered me this instruction. The only difference is in the links they provided for the wallet login
О, това ми звучи повече като опит за измама. Успяхте ли да се свържете с тези момчета?
Наистина е интересно съвпадение, че скоро след толкова подозрително събитие вече не можете да влезете в акаунта си. Е, да се надяваме, че греша и поради продължителна проверка акаунтът ви ще остане блокиран. 🤞🤞
Oh my, that sounds more like a scam attempt to me. Have you been able to get in touch with those guys?
That's really an interesting coincidence that soon after such a highly suspicious event, you can't get to your account anymore. Well, let's just hope I'm wrong, and due to prolonged verification, your account stays blocked. 🤞🤞
Все още не съм се свързал с поддръжката, имейлите не се получават и все още не мога да вляза в акаунта си. Като цяло общувах с трима души по телеграма, последния път в понеделник. И тримата предложиха едно и също нещо.
I still haven't contacted support, emails are not getting through, and I still can't get into my account. In general, I communicated with three people on telegram, the last time on Monday. All three offered the same thing.
Мисля, че в такъв случай ще внимавам да не се хвана за нещо. Въпреки че и тримата са ви казали същото, това ми се струва странно.
Както и да е, имате открита жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне.
Ще чакам следващата ви актуализация.
I think in such a case I would be careful not to get caught on something. Even though all three of them have told you the same, it seems to me to be a strange course of action.
Anyway, you have an open complaint, so our team will try to help you.
I'll be waiting for your next update.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.