Да, те са измамници https://boomparisl.xyz и на мен не ми плащат, казват, че е чек, но е лъжа, казват чакай, но не казват колко време!!! пишете такава фраза през цялото време
Вашият акаунт е в процес на проверка. Препоръчваме да правите залози на сметката, за да стане проверката по-бърза.. Това е смешно, за първи път чувам такова нещо.
Yes, they are scammers https://boomparisl.xyz and they don't pay me either, they say it's a check, but it's a lie, they say wait, but they don't say how long!!! write such a phrase all the time
Your account is under verification. We recommend placing bets on the account so that the verification will go faster.. This is funny, the first time I hear such a thing.
так вони аферисти https://boomparisl.xyz також мені не виплачують ,кажуть що перевірка ,але це брехня кажуть чекайте але не кажуть скільки часу!!! пишуть весь час таку фразу
Ваш аккаунт находится на проверке, Рекомендуем делать ставки на аккаунте, чтобы проверка прошла быстрее.. Це смішно перший раз таке чую.
Честно да ви кажа, сега съм малко объркан за кое казино говорите. Това е официална тема за Rysebet Casino , но вие сте публикували връзка към някое друго казино. Ние всъщност сме в процес на преглед на казино Boompari. Всеки път, когато е готово за публикуване, ще можете да прочетете пълното ревю, разбира се.
Както и да е, подходът на казиното, който описахте, наистина не е обичаен и мога да кажа, че също не е много справедлив. За съжаление, докато не получим пълния преглед, не можем да сме сигурни за това казино и не можем да препоръчаме да играете в него засега.
Ще чакам отговора ви, за да можем да се уверим за кое казино имате предвид. Моля, не ни карайте да чакаме. 🙂
To tell you the truth, I'm a bit confused now, which casino are you talking about. This is an official thread for Rysebet Casino, but you have posted a link to some other casino. We are actually in the process of reviewing the Boompari Casino. Whenever it's ready to be published, you will be able to read the full review, of course.
Anyway, the approach of the casino, you have described, is indeed not usual, and I could say, not very fair either. Unfortunately until we have the full review in our hands, we can not be sure about this casino, and could not recommend playing at it, for now either.
I will wait for your reply, so we can make sure which casino are you referring to. Please don't make us wait. 🙂
Благодаря ти за това. Преместих публикацията ви тук, в нишката, която направих, за да могат хората да публикуват всичко, свързано с казино Boompari, докато не разполагаме с пълния преглед на казиното, наличен на нашия сайт.
Колко време всъщност чакате да бъде извършена проверката в това казино, ако мога да попитам? Ако смятате, че имате нужда от нашата помощ, не се колебайте да подадете жалба, тук с нашия екип. Възможно е да го направите, въпреки че казиното все още не е в нашата база данни. Знаете ли, че? Ще изчака вашия отговор и решението ви за подаване на жалба.
Thank you for that. I have moved your post here, to the thread I have made for the people to be able to post anything related to the Boompari Casino, until we'll have the full review of the casino available on our site.
How long are you actually waiting for the verification to be done at this casino, if I may ask? If you feel, that you need our help, do not hesitate to submit a complaint, here with our team. It is possible to do it even though the casino is not yet in our database. Did you know that? Will wait for your response and your decision about submitting a complaint, as well.
Препоръчваме да правите залози, за да направите процеса на проверка по-бърз
Подкрепете "BOOMPARI", [12.03.2024 11:40]
Проверката може да продължи от 7 дни до 31 дни.
Подкрепете "BOOMPARI", [12.03.2024 11:41]
Основното е активността по сметката; службата за сигурност разглежда активността на потребителите.
We recommend placing bets to make the verification process faster
Support "BOOMPARI", [12.03.2024 11:40]
The verification can last from 7 days to 31 days.
Support "BOOMPARI", [12.03.2024 11:41]
The main thing is activity on the account; the security service looks at user activity.
Рекомендуем делать ставки, чтобы проверка прошла быстрее
Support «BOOMPARI», [12.03.2024 11:40]
Проверка может продлится от 7 дней до 31го дня.
Support «BOOMPARI», [12.03.2024 11:41]
Главное активность на аккаунте, служба безопасности смотрит на активность пользователей.
добре, как да залагам, като не знам дали изобщо ще ми платят пари (((тогава защо играя ....
well, how should I bet if I don't know if they will pay me money at all (((then why play ....
ну як маю робити ставки якщо я не знаю чи будуть вони мені взагалі виплачувати гроші(((навіщо тоді іграти ....
Виждам, че сте решили да подадете жалба, което в този случай смятам, че е добре да направите. Уведомете ме, ако имате някакви проблеми с него, със сигурност можем да ви помогнем.
Кога точно сте поискали теглене и играли ли сте с някакъв бонус там? 🤔
Ще изчакаме вашия отговор, за да видим дали и как бихме могли да ви помогнем в тази ситуация.
I can see you have decided to file a complaint, which in this case I think it's a good thing to do. Let me know, if you have any problems with it, we surely can give you a hand.
When exactly have you requested the withdrawal, and have you played with any bonus there? 🤔
Will wait for your response, to see if and how could we be of any help in this situation.
На 08.03.2024 г. наредих плащане и те все още имат още две мои тегления заедно, вече наредих три тегления на обща стойност $250. Бонуси не съм взимал от тях!!!
On 03/08/2024, I ordered a payment and they still have two more withdrawals of mine together, I already ordered three withdrawals totaling $250. I did not take any bonuses from them!!!
08.03.2024 я замовив на виплату і ще в них є ще два мої зняття разом я замовив вже три зняття разом 250 доларів .ні бонусів я в них не брав!!!
Ясно, разбрах. И така, кога точно беше първата заявка за теглене, преди колко време са започнали процеса на проверка?🤔 Струва ми се, че жалбата наистина ще бъде на място тук.🤷♀️
Ok, I see. So when exactly was the first withdrawal request, how long ago they've started with the verification process?🤔 Seems to me, that the complaint would really be in place here.🤷♀️
първата заявка за теглене беше на 08.03.2024 г., процесът на проверка вероятно е започнал ден по-късно, т.е. на 10.03.2024 г.
the first withdrawal request was 03/08/2024, the verification process probably started a day later, i.e. 03/10/2024
перший запит на зняття коштів був 08.03.2024, процес перевірки почався напевно через день тобто 10.03.2024
Подкрепете "BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
Здравейте
Подкрепете "BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
Нямам информация за приключване на проверката. Препоръчваме да правите залози в акаунта си, за да може проверката да става по-бързо.
Support "BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
Hello
Support "BOOMPARI", [14.03.2024 13:21]
I do not have information on completing the verification. We recommend placing bets on your account so that verification goes faster.
Support «BOOMPARI», [14.03.2024 13:21]
Здравствуйте
Support «BOOMPARI», [14.03.2024 13:21]
У меня нет информации по заверщению проверки. Рекомендуем делать ставки на аккаунте, чтобы проверка прошла быстрее..
Ако мога, бих искал да ви препоръчам да изчакате няколко дни, за да видите как ще протече процеса на проверка. Ако видите, че процесът е бил твърде дълъг, повече от 14 пълни дни, тъй като това всъщност е графикът, който обикновено даваме на казината, за да извършат проверката, трябва да подадете жалба. Какво мислите за това, ще опитате ли?
If I can, I would like to recommend you to wait a few days, to see how the verification process will go. If you see that the process has been too long, more than 14 full days, because this is actually the timeline we usually give casinos to get the verification done by, you should submit a complaint. What do you think of that, will you try it?
Трябва да кажа, че не харесвам натиска, който подкрепата оказва върху вас, предполагайки, че повече залози ще ускорят процеса.
За мен няма смисъл да бъда много учтив.
Говорейки за залози, играли ли сте и казино игри? Опитвам се да разбера дали не си повече спортен залагащ, нали знаеш.
I have to say I don't like the pressure support puts on you, suggesting that more bets will speed up the process.
It makes little sense to me, to be very polite.
Speaking of bets, have you also played casino games? I'm trying to find out whether you are more of a sportsbettor, you know.
Е, за да отговорим на въпроса „каква е разликата", за съжаление, както може би вече знаете, ние не разрешаваме никакви оплаквания, свързани със спортни залагания. Вероятно това би било разликата в този случай, че нашият екип няма да може да ви помогне с проблема. Нямаме екип от експерти за категория спортни залагания, поне още.🤷♀️ Надяваме се, че скоро ще можете да получите вашите тегления. Моля, дръжте ни в течение.
Well, to answer the question "what's the difference", unfortunately, as you may already know, we do not solve any complaint related to a sports betting. So that would be probably the difference, in this case, that our team won't be able to help you with the issue. We do not have any team of experts for a sports betting category, not yet at least.🤷♀️ Hopefully you will be able to get your withdrawals soon. Please keep us informed.
За съжаление не става така. Мисля, че Роми ви го обясни добре и затова не се занимаваме със случаи, в които става дума за спортни залагания. Как бихме го оценили, ако се опитваме да се свържем с казиното и нямаме хора, които да го разбират? Не мисля, че това би било честно или разумно от която и да е страна.
Unfortunately, it doesn't work that way. I think Romi has explained it well to you, and therefore we do not deal with cases where it is sports betting. How would we evaluate it if we were trying to contact the casino and we don't have people who understand it ? I don't think that would be fair or reasonable on either side.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.