ФорумКазинаТегленето от банката на онлайн казината има проблеми

Тегленето от банката на онлайн казината има проблеми

преди 1 година от player37
|
1942 преглеждания 3 отговора |
|
преди 1 година

Здравейте,


Днес получих съобщение от моята австрийска банка, че трябва да намаля транзакциите и депозитите на своите играчи. Ако не, ще има допълнителни стъпки (които не искате да назовете).


Проблемът ми сега е, че все още имам няколко тегления в процес и едното или другото вече е отхвърлено от моята банка.


какво да правя сега Търсите ли разговор с моя банков съветник и искате блокирането? анулирам?


Каква е настоящата правна ситуация? Ако има лиценз за ЕС не трябва ли да имам проблеми?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам да науча за ситуацията с вашата банка и тегления. Но нямам достъп до конкретна информация за вашия акаунт или текущата правна ситуация по отношение на онлайн хазарта във вашия регион. Въпреки това е важно да приемете сериозно предупреждението на вашата банка и да обмислите намаляване на транзакциите и депозитите на вашите играчи, за да избегнете допълнителни усложнения.

Може да е полезно да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти във вашето онлайн казино за насоки относно следващите стъпки, които да предприемете. Те може да са в състояние да предложат съвет как да се справите с отхвърлените тегления и да ви помогнат да разберете всички правни последици от продължаване на използването на тяхната платформа. Освен това може да е полезно да говорите с вашия банков съветник, за да разберете по-добре техните опасения и да обсъдите потенциални възможности за разрешаване на проблема.

Като цяло, ако едно онлайн казино притежава лиценз на ЕС, то трябва да отговаря на съответните разпоредби и стандарти. Важно е обаче да сте запознати и с всички местни закони и разпоредби, които може да са приложими за вашата конкретна ситуация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


Днес получих съобщение от моята австрийска банка, че трябва да намаля транзакциите и депозитите на своите играчи. Ако не, ще има допълнителни стъпки (които не искате да назовете).


Проблемът ми сега е, че все още имам няколко тегления в процес и едното или другото вече е отхвърлено от моята банка.


какво да правя сега Търсите ли разговор с моя банков съветник и искате блокирането? анулирам?


Каква е настоящата правна ситуация? Ако има лиценз за ЕС не трябва ли да имам проблеми?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Свързването с вашата банка е разумна първа стъпка. Тъй като никой друг не е толкова добре информиран за текущите събития.

Ще разгледам предложението на вашата банка.

Също така ще се опитам да намеря местен тестер, който да даде по-подробно мнение, въпреки че обикновено отнема известно време.

Автоматичен превод:
player37
преди 1 година

Здравей Player37!

Аз също съм от Австрия и може би мога да ви помогна.

Удивително е, че банката ви създава проблеми, рядко чувате това.

Може ли да попитам в коя банка сте?

Bawag, Bank Austria, Erste Bank, Raiffeisenbank, Volksbank?

Така че на пръв поглед и си помислих, че бих предложил във всяко казино да анулирате тегленията (ако все още е възможно)

в противен случай парите ще се върнат обратно в казиното, ако банката ви ги отхвърли.

Бих препоръчал, ако тези казина предлагат Skrill, да създадете акаунт и да заявите тегления чрез Skrill.

Можете да поръчате кредитна карта чрез Skrill за €10, която след това можете да използвате, без вашата банка да забележи нищо за транзакциите. 🙂

Например, изтегляте печалбите си чрез Skrill и след това използвате Skrill картата, за да изтеглите тези печалби.

Така че вашата банка не знае много.

Ако нямат Skrill, уведомете ме какви методи на плащане имат, за да мога да ви помогна допълнително.

За всичко има решение, не се притеснявайте.

Колкото до вашата банка, бих го взел на сериозно, тъй като знаете колко стриктни са с финансите в Австрия.

Бихте могли да говорите с вашия съветник, но ако те изпратят съобщение с напомняне, аз лично ще се опитам да изплатя средствата другаде, преди да потърся разговора.

Мога да си представя, че някои плащания за вашата банка идват от съмнителни доставчици, поради което ви създават проблеми, но това е само предположение.

Ако имате допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с мен.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини