ФорумКазинаТегленето не достига до сметката

Тегленето не достига до сметката

преди 1 година от Paulo10
|
3222 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте на всички, наскоро на 1 декември направих теглене от €600 от LeonBet, теглене, което уж беше извършено, но никога не стигна до моята сметка, не съм имал никакви проблеми с това казино да правя тегления, вече съм направих няколко и никога не е имало проблем, сега тези 600 € пари не са влезли в сметката, имам сметката верифицирана от дълго време, направих го по банков път, данните са наред, потвърдих данните за превода с казино и самите те казаха да говоря с моята банка, отидох в моята банка и те ми казаха, че нямат планирани или отхвърлени трансфери, тоест парите дори не пристигнаха в моята сметка, аз не знам какво друго да направя. Чакам от 1-ви за трансфера, знам, че има трансфери, които могат да отнемат до 15 дни, но мисля, че стойността не оправдава цялото това забавяне. Моля, помолете за помощ. Имам всички разпечатки на разговори, движения по сметки, извършени транзакции, разпечатка на историята на преводите, разпечатка на историята на приходите и не знам къде са се озовали парите 😐

Автоматичен превод:
Paulo10
преди 1 година

Здравейте,

страхотно е, че направихте всички тези екранни снимки, най-доброто, което можете да направите, е да подадете жалба - просто щракнете или докоснете тук .

Изглежда, че все още не сме попадали на това казино, така че, моля, използвайте опцията „Не познавам казиното", докато създавате жалбата, след което вмъкнете връзката към казиното в тялото на жалбата + описанието на проблема. Тогава ще се опитаме да помогнем.

Казиното изпрати ли ви идентификатора на транзакцията? Предполагам, че трябва да е лесно, ако изтеглянето наистина е извършено.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка, казиното е известно като LeonBet / LeonBets или Leon Casino, мисля, че е известно, оценявано е и от вас, логото е класическа червена футболна топка

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Paulo10
преди 1 година

Здравейте,

благодаря ви, моля, използвайте имената, под които казината са изброени тук, за да предотвратите недоразумения 🙂.

Така че това е казино Леон и както виждам, възстановяването е изплатено, според вече приключената жалба !👍

Даваме на казиното 14 пълни дни, за да изпълни тегленето, така че казиното почти успя.

Какво планирате сега? Ще продължиш ли да играеш тук?





Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, ще го направя, защото след това успях да изтегля 500 евро и тегленето мина без проблеми. Благодаря

Автоматичен превод:
Paulo10
преди 1 година

Това е много благородно от ваша страна, че смятате, че приблизително 14 дни, за да получите плащане, са „без никакви проблеми". 🙂Това не е много често срещан подход.

Пожелавам ви късмет и бързи тегления! 😉

Както и да е, идвайте да ни посещавате от време на време и споделяйте опита си с общността.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини