Здравейте, опитахте ли да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти на ледено казино, за да ги попитате?
Hello, Did you try to contact ice casino customer support to ask them?
Здравейте, бях измамен от IceCasino за сумата от 150 000 норвежки крони, блокираха акаунта ми, когато направих тегления по сметката си, те са измамници и ограбват хората, има ли някой, който може да ми помогне?
Hello, I was scammed by IceCasino for the amount of 150,000 NOK, they blocked my account, when I made withdrawals to my account, they are fraudsters and they rob people, is there anyone who can help me?
Здравейте!
Знаете ли, помощта обикновено зависи от ситуацията. Намирането на проблема е най-доброто начало.
Казахте, че сте били измамени по някакъв начин. Искаш ли да обясниш това? Случи ли се нещо по време на проверката или сте срещнали някакъв друг проблем?
Доколкото знам за казиното, обзалагам се, че сте получили някакво обяснение; мога ли да видя това?
Не се колебайте да поставите екранни снимки тук във форума, моля.
Предполагам, че рано или късно ще намерим повече подробности в жалбата . 🤔
Hello!
You know, help usually depends on the situation. Finding the issue is the best start.
You said you had been scammed somehow. Care to explain that? Did something happen during the verification, or did you come across any other problem?
As far as I know of the casino, I bet you were given some sort of explanation; may I see that?
Don't hesitate to paste screenshots here on the forum, please.
I guess we'll find more details in the complaint sooner or later. 🤔
Здравейте, верифицирах акаунта си, което беше потвърдено от казиното, след което направих теглене на пари и всички средства и сметката бяха блокирани. Публикувам снимка на потвърждението за проверка.
Hello, I verified my account, which was confirmed by the casino, then I made a cash withdrawal and all funds and the account were blocked. I am posting a photo of the verification confirmation.
досега не съм получил никакъв отговор от това казино
so far I have not received any response from this casino
Хей, виждам от оплакването ти че казиното е отговорило и може да се окаже, че те са ви обвинили в множество акаунти. Би ли било възможно да отговорите и на Petronela във вашата жалба ?
Мисля, че е много важно тази ситуация да бъде разрешена, защото това е доста сериозно обвинение. Ще чакам актуализация.
Hey, I see from your complaint that the casino has responded and it could be that they have accused you of multiple accounts. Would it also be possible to reply to Petronela in your complaint ?
I think it is quite important that this situation is resolved because it is quite a serious accusation. I will wait for an update.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.