ФорумКазинаТеглене от казино Boomerang

Теглене от казино Boomerang

преди 1 година от terdikmilan
|
3176 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Някой опитвал ли е/имал ли е проблем с Boomerang Casino? Видях някои добри отзиви, така че го опитах, имах страхотни печалби за щастие, така че исках да изтегля парите си. Сега тук е проблемът, тегленето ми беше отменено 3 пъти поради различни причини.

  • техническа грешка
  • грешен метод на плащане
  • техническа грешка от страна на доставчика на плащане
Автоматичен превод:
terdikmilan
преди 1 година

Здравей,

Мисля, че чух нещо подобно преди няколко дни, не знам в кое казино...

За какъв вариант на плащане сте избрали, моля? Имате ли връзка с поддръжката?

Както и да е, има и други теми за Boomerang Casino, които можете да разгледате:

https://casino.guru/forum/casinos/boomerang-casino---general-discussion

https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/boomerang-casino-payout-withdrawal#post-21879

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/boomerang-casinos

Много играчи бяха платени, но трябва да изчакат няколко седмици.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Благодаря за вашият отговор! Да, аз също чета някои теми, затова се опитвам да остана оптимист. Опитах да използвам плащане с Mastercard (също като моя депозит) и да, поддържам връзка с поддръжката. Те казаха, че има някои технически проблеми от страна на доставчика (Mastercard) и трябваше да намалят лимита си за плащане до 450 €/транзакция, така че казиното отмени моето теглене. Така че в момента имам 3 текущи тегления с ~360€ всяко. Разочароващото е, че започнах тегленето си на 16 май, защото имаше процес на проверка, който беше приет едва на 7 юли, но тегленето ми беше отменено на следващия ден. Така че чаках почти месец, за да получа парите си който беше анулиран и изпратен отново преди 2 дни и ме притеснява, че може да се наложи да чакам отново седмици..но доколкото знам (въз основа на техните условия и условия) след проверката на сметката финансовият екип взема всяка заявка в рамките на 3 работни дни (макар че съм малко уплашен, защото всеки път, когато се свържа с екипа за поддръжка, те казват, че има някои технически грешки и много заявки, така че процесът може да отнеме повече време) ..

така или иначе това е накратко, вече написах няколко имейла и се свързах с тях чрез чат на живо, ще видим, предполагам..

Автоматичен превод:
terdikmilan
преди 1 година

Здравейте,

това е доста история! Хубаво е, че поддръжката си върши работата и остава във връзка, това прави цялата ситуация по-поносима, бих казал.

Трябва да кажа, че бавно се убеждавам, че почти всяко казино се опитва да накара играчите да използват криптовалута като метод за плащане за теглене. Личното ми мнение е, че всяко плащане, свързано с банка, означава тонове проверки и процедури за сигурност, а казината се борят да се справят с всички изисквания от една страна и бюрократични изисквания за сигурност от другата страна.

Не мога да си помогна, но на твое място бих пробвал крипто.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам проблем с тегленето в казино boomerang, изтеглих € 1000 на 06.06.2022 г., на 06.11 ми изпратиха имейли за потвърждение за тегленето на € 900, на 06.13 те потвърдиха, че от € 100 , тегленето на 100 евро беше кредитирано на 14/06, докато тегленето на 900 евро изчезна, сайта ми казва, че тегленето е завършено, чатът ми казва, че всичко е наред и не съм отговорил от 5 дни на имейл, не съм получих нещо, парите ми бяха откраднати, изпратих имейли за потвърждение и екранни снимки на банковата си сметка до поддръжката, където можете да видите, че не съм получил кредити от 900 евро, вече не знам какво да правя.

Андрю

Автоматичен превод:
andrean95
преди 1 година

Уважаеми Андрю,

Предлагам да се свържете с банката си, за да уточните дали няма проблем с плащането. Преди седмица друг играч от Италия беше убеден от казиното да премине към криптовалута, за да получи печалбите. Въпреки че явно предпочиташе картата или банковия превод.

Свържете се с вашата банка, бих казал, и ако не получите парите си до няколко дни, трябва да подадете жалба, предполагам.

Можете да направите това, като щракнете върху тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

Кажете ми какво получавате от вашата банка, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, свързах се с банката, която ми потвърждава, че не е имало провизии или опити за кредитиране на суми от €450 или €900 от тях, така че те дори не са опитвали, не може да са имали проблеми, тъй като от 100 € е бил надлежно платен.

Андрю

Автоматичен превод:
преди 1 година

С множеството казина е трудно да се намери надежден сайт за хазарт, без да срещнете измамници. Препоръчвам да се регистрирате в Slottica има своите предимства. Благодарение на многото бонуси успях да се запозная с всички нюанси на игралните автомати, които ми харесаха. Сега ги играя редовно след работа.

Публикация на Vladon Редактиран от Radka
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, свързах се с банката, която ми потвърждава, че не е имало провизии или опити за кредитиране на суми от €450 или €900 от тях, така че те дори не са опитвали, не може да са имали проблеми, тъй като от 100 € е бил надлежно платен.

Андрю

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мислех, че ще се стигне дотук.

Така че плащането най-вероятно не е извършено. Нека видим какво можем да научим чрез жалбата .

Това, което ме изненада, е фактът, че казиното никога не е потвърдило вашата проверка. 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

С множеството казина е трудно да се намери надежден сайт за хазарт, без да срещнете измамници. Препоръчвам да се регистрирате в Slottica има своите предимства. Благодарение на многото бонуси успях да се запозная с всички нюанси на игралните автомати, които ми харесаха. Сега ги играя редовно след работа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма нужда да публикувате други подобни уеб връзки, ние сме покрили всичко.

Просто отделете време и разгледайте нашата мрежа. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Подадох жалба и да видим какво ще стане, много се притеснявам, защото те дават тегленето като завършено но не е така, в другите случаи парите винаги са пристигали, не разбирам защо искат да откраднат парите по този начин също преди ми отговаряха на всеки 1/2 дни, сега са минали 7 дни.

Автоматичен превод:
andrean95
преди 1 година

Добро утро,

Мисля, че казиното има някои технически проблеми. Проверих жалбата ви, за да установя, че вече не можете да подавате заявка за изтегляне. Честно казано, ако това е основната причина за вашите проблеми, можем само да чакаме казиното да го поправи.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте,

Имам проблем с тегленето на пари от казино boomerang.

Някой подобен проблем?

Автоматичен превод:
barborasp
преди 1 месец

Здравейте,

по-скоро би било добре да се опитаме да обясним същността на проблема. 🙂

Опитайте се да ни обясните какво е предшествало избора, дали поддръжката е обяснила какво се случва или къде е проблемът. Може да има десетки причини, но ще се опитаме да ги разберем заедно. И в идеалния случай за решаване на проблема.

Така че, моля, уведомете ме.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини