Здравейте,
тези ограничения са свързани с опцията за плащане и теглене, така че мисля, че трябва да се съсредоточите върху това нещо конкретно. Надявам се разбираш, че не мога да ти отговоря общо взето.
Ако намерите прилично казино, в което бихте искали да играете, просто попитайте поддръжката за чат на живо и проверете Правилата и условията. 🙂
Hello,
those limits are associated with the payment-withdrawal option, so I think you need to focus on this thing specifically. I hope you understand I can't answer you in general.
If you find a decent casino you'd like to play in, just ask the live chat support and check the Terms and Conditions. 🙂
Можете също така да споделите напредъка си в намирането, за да помогнете на други играчи. 😉
Този въпрос е интересен, вярвам.
You can also share your finding progress, to help fellow players. 😉
This question is interesting, I believe.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.