Здравей.
За съжаление, вероятно сте намерили казино, което е излязло от обхвата ни, което означава, че не е прегледано тук на нашия уебсайт и остава напълно непознато за нас. Затова ви моля да ни предоставите пълен URL адрес на казиното.
Що се отнася до вашия проблем, любезно предоставете повече подробности. Какво точно ви каза казиното досега?
Границата между извиненията и обясненията понякога е доста тънка, така че искам да науча повече.
Като цяло, опитайте се да си сътрудничите с казиното, независимо какво се е оказало най-ефективният начин за получаване на пари.
Hello there.
Sadly, you probably found a casino that slipped our scope, meaning it has not been reviewed here on our website and stay completely unknown to us. Hence I ask you to provide us with a full casino URL.
As goes for your issue, kindly provide more details. What exactly has the casino told you so far?
The line between excuses and explanations is sometimes quite tin, so I want to learn more.
In general, try to cooperate with the casino no matter what it has proven to be the most effective way to get money.
Добро утро, аз също имам същия проблем, помолиха ме да удостоверя местожителството си, но удостоверението за местожителство, издадено от общината, също не е подходящо, струва ми се измама как да се защитя, благодаря много на всеки, който може да ми помогне
Good morning, I too have the same problem, they asked me to verify my residence but the certificate of residence issued by the municipality is not suitable either, it seems to me a fraud how can I defend myself thanks a lot to whoever can help me
Buon giorno anche io stesso problema mi hanno chiesto di verificare la residenza ma non gli va bene neanche il certificato di residenza rilasciato dal comune mi pare una frode come potrei difendermi grazie mille a chi può aiutarmi
Здравей. Чудесно е, че открихте този форум. Надяваме се, че заедно ще стигнем до дъното на проблема.
Само за да избегнем глупави предположения, казали ли сте какво изглежда нередно в този документ?
Какъв друг документ сте предоставили за преминаване на проверката, моля?
Според моя опит винаги е разумно първо да поискате обяснение в казиното, а след това да прецените стойността му. Само не казвайте, че не сте получили съвет от чата или поддръжката.
Hello there. It's great you found this forum. Hopefully, we'll get to the bottom of the issue together.
Just to avoid wild guesses, have you been told what seems to be wrong with this document perhaps?
What other document have you provided to pass the verification, please?
According to my experiences, it is always wise to ask for an explanation in the casino first, then consider its value. Just do not say you have not received any advice from the chat or support.
Добро утро, предоставих всичко, което поискаха за документ, банково извлечение и накрая селфито с документа, което изглежда грешно за сетен път! Имам смътното впечатление, че се оправдават, защото с телефона не може да се направи селфи с двоен фокус, но тъй като имам професионална техника, го направих! Сега също изпратих имейл на xo, все още не съм получил отговор! Търся решение X принципен въпрос не X пари
Good morning, I have provided everything they asked for document, bank statement and finally the selfy with the document which seems to be wrong for the umpteenth time! I have the vague impression that they are making excuses because with the phone it is impossible to take a selfy with double focus but since I have professional equipment I did it! I have now also emailed xo I have not received a response yet ! I'm looking for a solution X a matter of principle not X money
Buon giorno ho fornito tutto ciò che mi hanno chiesto documento ,estratto conto bancario e infine il selfy con il documento che pare X l’ennesima volta non vada bene ! Ho la vaga impressione che stanno trovando scuse xche con il telefono è impossibile fare il selfy con la doppia messa a fuoco ma siccome ho attrezzature professionali L ho fatta ! Ora ho inviato anche via email xo non ho ricevuto ancora risposta ! Cerco una soluzione X una questione di principio non X i soldi
Разбира се. Това ли е последният документ, който казиното иска от вас? Видях, че сте успели да подадете жалба, така че ми е любопитно да видя как става това.
Бихте ли ни уведомили, ако казиното отговори на вашия имейл или ако успеете да преминете през процеса на потвърждение?
Of course. That's the last document the casino wants from you ? I saw that you've managed to file a complaint, so I'm curious to see how this goes.
Could you let us know if the casino responds to your email, or if you manage to go through the verification process ?
За щастие след много опити успях да се оттегля. Дори в моя случай селфито не се получи добре.
Fortunately, after many attempts I managed to withdraw. Even in my case it was the selfie that didn't go well.
Fortunatamente dopo tanti tentativi sono riuscita a prelevare.Anche nel mio caso era x il selfie che non andava bene.
Благодаря ви за полезния съвет. Кое изглеждаше толкова сложно в осигуряването на приемливо селфи, моля?
Моля да помогна на други, които може да дойдат след тази тема.
Радвам се, че успяхте!✨
Thank you for the useful hint. What seemed to be so tricky about providing an acceptable selfie, please?
I'm asking to help others who might come after this topic.
Glad you've made it though!✨
Вижте, казвам ви, че изпратих поне 30... снимки и те ми казаха, че никога не са били добри. Накрая им казах, че искам да затворя акаунта и бха!!! Изведнъж последната снимка беше приета😅
Look, I tell you that I sent at least 30... photos and they told me they were never good. At the end I told them I wanted to close the account and bha!!! Suddenly the last photo was accepted😅
Guardi ,le dico che minimo ho mandato 30...foto e mi dicevano che non andavano mai bene.Akka fine ho detto loro che volevo chiudere il conto e bha!!! All'improvviso l'ultima foto l'anno accettata😅
Хехе, това е метод, който не бих казал, че едно казино би обмислило. Имате ли идея какъв е проблемът с количеството селфита, които изпратихте? Обикновено казиното казва, че не са достатъчно ясни, така че се чудех, защото може да има друга причина. 🙂
Hehe, now that's a method I wouldn't say a casino would consider. Any idea what the problem was with the amount of selfies you sent ? Usually the casino says they are not clear enough, so I was wondering because there might be another reason. 🙂
Имайте предвид, че всичко е решено!! и за сега няма проблеми!!
Keep in mind that everything is resolved!! and no problems for now!!
Dai l'importante che è tutto risolto!!e per ora nessun problema!!
Така че всъщност никога не са обяснявали защо селфитата не са достатъчно добри, нали?
So they actually never explained why the selfies weren't good enough, right?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.