ФорумКазинате не ме карат да тегля от казиното

те не ме карат да тегля от казиното

преди 2 години от simona900
|
3673 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

те не ме карат да тегля от казиното

Автоматичен превод:
simona900
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам да чуя това. Можете ли да посочите в кое казино е възникнал този проблем, моля?

Моля, споделете повече подробности и може би ще можем да разберем какво се случва или дори да ви помогнем.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Lopoca casino и са само 120 евро

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

има страница с писмено оттегляне, но не работи. Пратих и Iban за превод, но нищо не се случва. казиното е Лопока

Автоматичен превод:
преди 2 години

те също затвориха моя акаунт в lopoca.it

Автоматичен превод:
simona900
преди 2 години

Здравейте, благодаря ви за отговора, позволете ми да реагирам наведнъж:

Първо, моля, това ли е първото ви теглене, направено някога в това казино?

Ако отговорът е да, най-вероятно вашият акаунт не е бил верифициран преди. Вашият акаунт сега може да бъде блокиран, тъй като тегленето е задействало проверката на акаунта. Не се изнервяйте, това е нормална процедура.

Просто първо потвърдете акаунта си и след това, ако преди това сте успели да изпълните всички изисквания и правила, ще имате право на теглене.


Получихте ли имейл относно блокирания акаунт, моля?



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Извинявам се, но грешно написах разширението, вместо .it сложих .com

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

да, това е първото ми теглене, но chilli777 също трябва да ми плати 210 евро от 8 май

Автоматичен превод:
преди 2 години

Извинявам се, но грешно написах разширението, вместо .it сложих .com

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

къде сте въвели грешно разширението, моля? Вярвам, че се отнася до казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

да, това е първото ми теглене, но chilli777 също трябва да ми плати 210 евро от 8 май

Автоматичен превод:
преди 2 години

Виждам.

Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно проверен, моля?

Преминахте ли KYC проверката?

Освен това, каква е последната информация, която получихте от казиното?

Само за да се уверя, че този проблем е свързан с казино Chilli777 , нали?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Минах всички проверки.

От казиното, на което писах толкова много пъти, тя никога не ми отговори, само операторът на моя чат на живо ми отговори, като ми каза, че не може да направи нищо.

Симона

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

да, просто казино chilli777


Автоматичен превод:
simona900
преди 2 години

Все още не разбирам дали акаунтът ви е потвърден или не. Можете ли да ми отговорите, моля?

Дори не разбирам напълно какъв е проблемът, но мисля, че трябва да подадете жалба. Ако казиното не може да ви помогне и не сте получили печалбите си, трябва да го проверим.

За да изпратите жалбата, докоснете/щракнете тук: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини