Здравейте,
Съжалявам да чуя това. Можете ли да посочите в кое казино е възникнал този проблем, моля?
Моля, споделете повече подробности и може би ще можем да разберем какво се случва или дори да ви помогнем.
Hello,
I'm, sorry to hear this. Can you specify in which casino this problem arose, please?
Kindly share more details, please and maybe we can find out what's happening or even help you.
Lopoca casino и са само 120 евро
Lopoca casino and are only 120 euros
Lopoca casino e sono solo 120 euro
има страница с писмено оттегляне, но не работи. Пратих и Iban за превод, но нищо не се случва. казиното е Лопока
there is a page with written withdrawal but it does not work I also sent the Iban for a transfer but nothing happens. the casino is Lopoca
cè una pagina con scritto prelievo ma non funziona ho anche mandato l'Iban per un bonifico ma non succede niente. il casino è Lopoca
Здравейте, благодаря ви за отговора, позволете ми да реагирам наведнъж:
Първо, моля, това ли е първото ви теглене, направено някога в това казино?
Ако отговорът е да, най-вероятно вашият акаунт не е бил верифициран преди. Вашият акаунт сега може да бъде блокиран, тъй като тегленето е задействало проверката на акаунта. Не се изнервяйте, това е нормална процедура.
Просто първо потвърдете акаунта си и след това, ако преди това сте успели да изпълните всички изисквания и правила, ще имате право на теглене.
Получихте ли имейл относно блокирания акаунт, моля?
Hello, thank you for your reply, allow me to react all at once:
Firstly, is this your first withdrawal ever made in this casino, please?
If the answer is yes, then your account has not most probably been verified before. Your account may now be blocked because the withdrawal triggered the account verification. Don't get nervous, this is a normal procedure.
Just verify your account first and then, if you previously managed to meet all requirements and rules, you will be eligible for the withdrawal.
Have you received any email concerning the account being blocked, please?
Извинявам се, но грешно написах разширението, вместо .it сложих .com
I apologize but I typed the extension wrong, instead of .it I put .com
mi scuso ma avevo digitato male l'estensione, invece di .it avevo messo .com
да, това е първото ми теглене, но chilli777 също трябва да ми плати 210 евро от 8 май
yes, this is my first withdrawal, but chilli777 also has to pay me 210 euros from 8 May
si è il mio primo prelievo, ma anche chilli777 mi deve pagare dall'8 maggio 210 euro
Виждам.
Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно проверен, моля?
Преминахте ли KYC проверката?
Освен това, каква е последната информация, която получихте от казиното?
Само за да се уверя, че този проблем е свързан с казино Chilli777 , нали?
I see.
May I know whether your account has been fully verified, please?
Have you passed the KYC verification?
Furthermore, what is the latest information you got from the casino?
Just to make sure, this issue is related to the Chilli777 Casino, correct?
Минах всички проверки.
От казиното, на което писах толкова много пъти, тя никога не ми отговори, само операторът на моя чат на живо ми отговори, като ми каза, че не може да направи нищо.
Симона
I have passed all the checks.
From the casino to which I wrote so many times she never answered me, only the operator of my live chat replied telling me that she could not do anything.
Simona
ho superato tutte le verifiche.
Dal casino a cui ho scritto tantissime volte non mi ha mai risposto, solo l'operatrice della live chat mia ha risposto dicendomi che lei non poteva fare niente.
Simona
Все още не разбирам дали акаунтът ви е потвърден или не. Можете ли да ми отговорите, моля?
Дори не разбирам напълно какъв е проблемът, но мисля, че трябва да подадете жалба. Ако казиното не може да ви помогне и не сте получили печалбите си, трябва да го проверим.
За да изпратите жалбата, докоснете/щракнете тук: https://casino.guru/complaints
I still do not understand whether your account has been verified or not. Can you answer me, please?
I do not even fully understand what the problem is, but I think you should submit a complaint. If the casino can't help you and you have not received your winnings, we need to check it out.
To submit the complaint, tap/click here: https://casino.guru/complaints
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.