Здравейте, жалко е, че попаднахте в такава неудобна ситуация. Мога ли да попитам, с бонуса ли играхте или само с истински пари? Казиното даде ли ви причина, поради която иска да затвори акаунта ви?
Както и да е, ако смятате, че вината е на казиното и не сте направили нищо лошо, препоръчвам ви да подадете жалба, просто щракнете върху тази връзка и я отворете тук: https://es.casino.guru/quejas
Като част от жалбата, ето още една полезна връзка към ръководство, което може да намерите за полезно: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Нашият екип ще се опита да ви помогне да разрешите ситуацията си и доказателствата, които имате, определено ще бъдат оценени.
Надявам се, че ситуацията ви ще се разреши и няма да имате повече негативни преживявания. Смятате ли, че можете да ни информирате за това как върви вашата ситуация? Успех засега.
Hi, that's unfortunate that you got into such an uncomfortable situation. May I ask, did you play with the bonus or just with real money ? Did the casino give you a reason why they wanted to close your account ?
Anyway, if you think it is the casino's fault and you did nothing wrong, I would recommend that you file a complaint, just click on this link and open it here: https://es.casino.guru/quejas
As part of the complaint, here is another useful link to a guide that you might find helpful: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Our team will try to help you solve your situation and the evidence you have will be definitely appreciated.
I hope your situation will be resolved and you will not have any more negative experiences. Do you think you could update us on how your situation is going ? Good luck for now.
Автоматичен превод: