преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Sxvegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
в началото даде нещо там но мина известно време и стигнах до нула
at the beginning it gave something there but it took a while and I went to zero
Дано да е по-добре със следващия бонус 🙂.
Hope it would be better with the next bonus 🙂.
Изпробвах ВСЯКО казино в САЩ и SX е най-новото ми и става любимо... Наистина препоръчвам ДЕПОЗИРАНЕ В BTC, няма да имате проблем с тегленето... SX CASINO е 9/10... другият ми сайт е Bovada.lv моят любим за всички времена и Brango/Extreme
Tried EVERY US casino and SX is my newest and becoming a favorite... I really recommend DEPOSITING IN BTC youll have no problem with withdrawal... SX CASINO is a 9/10... my other go to site is Bovada.lv my all time fave and Brango/Extreme
Здравейте,
от вас и за вашите потребителски отзиви 🙂.
BTC е добър вариант, освен ако печалбите ви не са разделени и получавате всяка част на месец/седмица. Тогава можете да изпитате спадове на стойността и общата ви спечелена сума да стане „по-лека".
Hello,
than you for your user reviews as well 🙂.
BTC is a good option unless your winnings are split and you get each part per month/week. Then you can experiences value drops and your overall amount won get "lighter".
за всички упорито работещи, зависещи от бонуса за регистрация хора... спрете да бъдете евтини и ОТИДЕТЕ, направете ДЕПОЗИТ... това е много КЪСМЕТ и ВРЕМЕ, което ще отделите, за да спечелите чрез 30x или 50x игра 😭 и след това имате 3 или 20 акаунта, които смятате, че никога няма да разберат 🤣
to all the the hard working, sign up bonus depending people... quit being cheap and GO make a DEPOSIT... thats a lotta GOOD LUCK and TIME yall put to win thru the the 30x or 50x playthrough 😭 and then U have 3 or 20 accounts that U think theyll never know 🤣
Здравейте на всички, знае ли някой дали това място има дъщерно казино? Мисля, че е така и току-що спечелих $2500 днес, но ще разбера и той ме тормозеше и ми звънеше всеки ден на мобилния ми телефон, текстови съобщения и вярвам, че имейл играх веднъж и веднага разбрах, че той има пълен контрол над теб и ако той не харесах оплакванията ви, посочете, че не плаща, просто си спомних името му и сега забравих, но искам да кажа, че Хенри е в Тайван или Малайзия, проследих номера му, защото ме тормозеше толкова лошо, абсолютно не играйте тук Гуру е правилно и всички вие сте така, той всъщност е готов да ви даде всичко, което искате, и той трябва да промени поведението си в името на него, семейството и служителите, което между другото е две, така че ако това е същият човек, който ми дължи $2500, тогава ще излезе само един и това е правилният ✌️
Hi everyone does anybody know if this place has a sister casino? I think it does and I just won $2500 today but I’ll find out and he harassed me and called me every day on my cell, text and I believe email I played one time and knew immediately he had total control over you and if he didn’t like your complaints state he doesn’t pay I just remembered his name and now I forgot but wanna say Henry he’s in Taiwan or Malaysia I had his number traced because he was harassing me so bad absolutely don’t play here Guru is correct and all of you are he’s basically willing to give you everything you want as well and he needs yo change his ways for the sake of he and his family and employees which is two btw , so if this the same person that owes me $2500 then there’s only going to be one out come and that is the correct one ✌️
Някога получавали ли сте пари от победи там? Или познавате това казино лично?
Did you ever get paid from winning there? Or do you know this casino personally?
за съжаление трябва категорично да не съм съгласен с вас, това място е престъпно и съм готов да заложа живота си за него!! И вероятно ще трябва да го направя, ако това е същият човек, който ми дължи $2500, обещавам ви го !!!
unfortunately I have to strongly disagree with you this place is criminal and I’m willing to bet my life on it !! And I’m probably going to have to if this is the same guy that owes me $2500 I promise you that !!!
И винаги ще ми отне много време да разбера, че той има манипулирано копие на софтуера/играта или игрите, които съм играл, беше толкова очевидно, че операция от двама души с телефон от 40-те години
това звъни в Тайван или Малайзия, но няма да кажа, така че избягвайте, както казва Гуруто
And it will always it didn’t take me long to figure he has a manipulated copy of the software/game or the games I played it was so obvious it a two person operation with a 40s telephone
that rings in Taiwan or Malaysia but I won’t say so avoid like the Guru says
Играчка с получен бонус и всички необходими проверки. Поискайте изплащане на 30.01.2023 г., те продължават да ми казват, че е с отдела за плащане и някой ще ми изпрати имейл. Все още няма имейл и няма изплащане. Каква измама. НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА ОНЛАЙН КАЗИНО!!!
Received bonus completed plaything and all verifications needed. Request payout on 1/30/2023 they keep telling me that it is with the payment dept and someone will be emailing me. Still no email and no payout. What a scam. DO NOT PLAY AT THIS ONLINE CASINO!!!
Здрасти.
Звучи така, сякаш бихте могли да използвате помощ. И за това сте посетили правилното място.
Намирам за много неуместно да оставям играчите да полудяват по този начин, просто едно просто обяснение може да облекчи напрежението, бих казал.
Без допълнително забавяне смятам, че жалбата е това, което трябва да разгледате сега. Това ръководство ще ви помогне с основите , самата жалба може да бъде изпратена тук .
влизаш ли
Hi there.
Sounds like you could use help. And for that, you visited the right place.
I find it very inappropriate to let players go mad like this, just a simple explanation can ease the tense, I'd say.
Without any further delay, I feel the complaint is what you should consider now. This guide will help you with the basics, the complaint itself can be submitted right here.
Are you in?
здравей
Бих казал, че си струва да опитате. Няма нужда да ми благодарите 🙂.
Засега бих искал да ви помоля за допълнителни подробности, за да може Кристина да продължи с жалбата.
Моля, използвайте тази връзка , за да отговорите на нейния въпрос.
Благодаря и не се колебайте да ни държите в течение дори тук във форума, ако желаете. Всяка актуализация се оценява.
Hi,
I'd say it's worth a try. No need to thank me 🙂.
For now, I'd like to ask you for additional details, so Kristina can progress with the complaint.
Kindly use this link to answer her question.
Thanks, and feel free to keep us posted even here on the forum if you like. Every update is appreciated.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.