ФорумКазинаSwift Casino - обща дискусия

Swift Casino - обща дискусия

преди 1 година от jayd_1976
|
1915 преглеждания 6 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Swift Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Тегленето не може да бъде направено

Имам депозит от £1500 на 6 декември 2022 г. и след това се опитах да залагам, но не ми беше позволено и ме инструктираха да се свържа с техния чат на живо (отбор за безопасен хазарт). Те преминаха през много въпроси и след това поставиха лимит от £1000 за моята сметка, където допълнителните £500, които казват, ще ми бъдат върнати обратно. По това време всичко ми се струва добре. След това започнах да играя и спечелих £1200, което направи сметката ми да има баланс от £2200 и щях да изтегля част от парите, но след това ме помоли да кача доказателство за самоличност + дебитна карта, която беше използвана за депозиране на средствата … Направих всичко, което поискаха, заедно с доказателството за адрес и заплатата ми. След това започвам да се свързвам с техния чат на живо, но никой не отговаря и дори им изпраща имейли … Никой изобщо не отговаря … Не знам дали ще получа парите си обратно или не. Моля, помогни ми. Имам баланс от £2200, който искам да изтегля плюс £500, които те казаха, че са в процес, но не е дадена точна дата. Изпращам им съобщения в чат на живо, но никой не отговаря.

Автоматичен превод:
jayd_1976
преди 1 година

Здравей,

Съжалявам да чуя за вашите проблеми. Казиното винаги трябва да комуникира с играча. Не успях да разбера дали вашият акаунт вече е напълно верифициран. Предполагам, че все още не. За съжаление, това е първата стъпка към теглене на печалби.

Моля, обърнете внимание, че даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпълнят тегленето, така че кога започна KYC, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят акаунт е потвърден. Опитах се да изтегля пари от сметката, но изписа грешка и никога не съм поискал бонус пари, които бяха само £0,01, и дори не мога да анулирам тези бонус пари. Приложено е екранна снимка. file

Автоматичен превод:
jayd_1976
преди 1 година

За съжаление не мога да видя баланса ви, затова предлагам да помолите екипа за поддръжка или чат на живо за допълнително обяснение.

Сигурни ли сте, че не сте взели бонус? Прегледът на историята на вашия акаунт би помогнал.

Както и да е, първата стъпка е да се свържете с казиното, за да идентифицирате проблема.

Можете ли да го направите, моля?

Ще чакам вашия отговор. Моля, използвайте бутона за отговор за това.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Много пъти са отказвали кредитни карти за проверка 🤬!!!

След това изпращат 2 имейла на 8/8-24 в 12.48, че картата е одобрена, след което идва още 1 имейл на 8/8-24 в 12.51, че картата не е одобрена WTF.

Какво мога да направя???

Автоматичен превод:
zantos7733
преди 3 месеца

Здравейте, казаха ли ви също защо тази карта не е верифицирана и какво означават имейлите? Мисля, че първо ще се опитам да разбера, защото това е може би най-важното нещо.

Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления и KYC, така че ако нищо не се промени, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини