преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Swift Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тегленето не може да бъде направено
Имам депозит от £1500 на 6 декември 2022 г. и след това се опитах да залагам, но не ми беше позволено и ме инструктираха да се свържа с техния чат на живо (отбор за безопасен хазарт). Те преминаха през много въпроси и след това поставиха лимит от £1000 за моята сметка, където допълнителните £500, които казват, ще ми бъдат върнати обратно. По това време всичко ми се струва добре. След това започнах да играя и спечелих £1200, което направи сметката ми да има баланс от £2200 и щях да изтегля част от парите, но след това ме помоли да кача доказателство за самоличност + дебитна карта, която беше използвана за депозиране на средствата … Направих всичко, което поискаха, заедно с доказателството за адрес и заплатата ми. След това започвам да се свързвам с техния чат на живо, но никой не отговаря и дори им изпраща имейли … Никой изобщо не отговаря … Не знам дали ще получа парите си обратно или не. Моля, помогни ми. Имам баланс от £2200, който искам да изтегля плюс £500, които те казаха, че са в процес, но не е дадена точна дата. Изпращам им съобщения в чат на живо, но никой не отговаря.
I have deposit £1500 on 6th Dec 2022 and then I try to bet but was not allowed and instructed me to contact their Live Chat (Safe Gambling Team). They went through lots of questions and then set up a limit of £1000 to my account where the extra £500 they say will refund back to me. It seems all ok to me at that time. Then I start playing and won £1200 which made my account to have a balance of £2200 and I was going to withdraw some part of the money but then it ask me to upload Proof of Identity + Debit Card which was used to deposit the funds … I did whatever they requested along with my proof of address and evidence of my salary. Then I start contact their Live Chat but no one responding and even send them emails … No one is responding at all … I don’t know will I get my money back or not. Please help me. I have £2200 balance which I want to withdraw plus £500 which they said is under process but no exact date is given. I have been sending them messages on Live Chat but no one responding.
Здравей,
Съжалявам да чуя за вашите проблеми. Казиното винаги трябва да комуникира с играча. Не успях да разбера дали вашият акаунт вече е напълно верифициран. Предполагам, че все още не. За съжаление, това е първата стъпка към теглене на печалби.
Моля, обърнете внимание, че даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпълнят тегленето, така че кога започна KYC, моля?
Hello there,
Sorry to hear about your troubles. The casino should always communicate with the player. I failed to understand, whether your account has been fully verified yet. I would guess that not yet. Sadly, this is the first step to withdrawing any winnings.
Kindly note that we allow casinos 14 full days to complete the KYC and fulfill the withdrawal, so when did the KYC start, please?
Моят акаунт е потвърден. Опитах се да изтегля пари от сметката, но изписа грешка и никога не съм поискал бонус пари, които бяха само £0,01, и дори не мога да анулирам тези бонус пари. Приложено е екранна снимка.
My account have been verified. I tried to withdraw money from account but it said Error and I never asked for Bonus money which was only £0.01 and cannot even cancel this bonus money. Enclosed is a screen shot.
За съжаление не мога да видя баланса ви, затова предлагам да помолите екипа за поддръжка или чат на живо за допълнително обяснение.
Сигурни ли сте, че не сте взели бонус? Прегледът на историята на вашия акаунт би помогнал.
Както и да е, първата стъпка е да се свържете с казиното, за да идентифицирате проблема.
Можете ли да го направите, моля?
Ще чакам вашия отговор. Моля, използвайте бутона за отговор за това.
Sadly, I can't see your balance, so I suggest you ask the support or live chat to explain further.
Are you sure you have not taken any bonus? Reviewing your account history would help.
Anyway, the first step is to contact the casino to identify the issue.
Can you do that, please?
I'll wait for your reply. Kindly use the reply button for that.
Много пъти са отказвали кредитни карти за проверка 🤬!!!
След това изпращат 2 имейла на 8/8-24 в 12.48, че картата е одобрена, след което идва още 1 имейл на 8/8-24 в 12.51, че картата не е одобрена WTF.
Какво мога да направя???
They have declined credit cards many times for verification 🤬!!!
Then they send 2 emails on 8/8-24 at 12.48 that the card is approved, after which 1 more email comes on 8/8-24 at 12.51 that the card is not approved WTF.
What can I do???
De har afvist kreditkort rigtig mange gange til verificering 🤬!!!
Så sender de 2 mail d.8/8-24 kl 12.48 at kortet er godkendt hvor derefter kommer 1 mail mere d.8/8-24 kl 12.51 at kortet ikke er godkendt WTF.
Hvad kan jeg gøre???
Здравейте, казаха ли ви също защо тази карта не е верифицирана и какво означават имейлите? Мисля, че първо ще се опитам да разбера, защото това е може би най-важното нещо.
Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления и KYC, така че ако нищо не се промени, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hello, did they also tell you why this card was not verified and what do the emails mean ? I think I would try to find out first, because that is probably the most important thing.
We give casinos 14 days to resolve withdrawals and KYC so if nothing changes you can contact us and we will try to help you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.