преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Super777 Club Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
И двамата с приятеля ми спечелихме и след като изпратихме заявки, те ме блокираха в месинджър и вече не му отговарят.
Общо похарчихме около 200 и спечелихме $600. $200 в моята сметка и $400 в неговата сметка. Те вече изобщо не отговарят, което е доста обезсърчително, особено защото му бяха позволили да тегли веднъж преди.
My boyfriend and I both won and once we submitted requests they blocked me on messenger and no longer reply to him.
In total we spent around 200 and won $600. $200 on my account and $400 on his account. They don't respond at all anymore pretty disheartening especially because they had let him cash out once before.
Мога ли да попитам дали сте прочели условията на това казино, моля? Не е необичайно, че повечето онлайн казина не позволяват на играчите да играят от едно устройство, интернет връзка или дори IPL. Възможно ли е това да е така, чудя се?
May I ask if you read the terms of this casino, please? It is not unusual that most online casinos do not allow players to play from one device, internet connection, or even IPL. Could this be the case, I wonder?
Приятелят ми и аз имаме отделни устройства, използвайки нашите мобилни данни и те бяха напълно добре да общуват с него относно моя акаунт и метод на плащане, приложение за пари в брой. И перфектно приемане на плащания и т.н., докато не спечелим в четвъртък.
My boyfriend and I have separate devices, using our mobile data and they were perfectly fine communicating with him regarding my account and payment method, cash app. And perfectly fine accepting payments etc until we won on Thursday.
Със сигурност разбирам това. Въпросът тук е дали и двата ви акаунта са напълно верифицирани там. Обикновено казиното не може да види нищо, преди да започне процесът на проверка, тъй като те не проверяват акаунта ви, когато депозирате.
И така, и двамата преминахте ли процеса на проверка?
I surely understand that. The question here is whether you have both of your accounts fully verified there. Usually, the casino cannot see anything before the verification process starts because they do not verify your account when you deposit.
So, did you both pass the verification process?
Така че в този случай бих ви предложил и двамата да подадете жалба тук с нашия екип. Моля, имайте предвид, че трябва да подадете жалбите отделно и да предоставите цялата необходима информация.
Ето връзката, където можете да го направите. Дръжте ни в течение за всякакви актуализации, моля.
So in this case, I would suggest you both file a complaint here with our team. Please keep in mind that you need to submit the complaints separately and provide all the relevant information.
Here is the link where you can do so. Keep us informed about any updates, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.