ФорумКазинаStake Forced затвори акаунта ми без причина

Stake Forced затвори акаунта ми без причина

преди 1 година от DizzyLuck
|
2523 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Хей, момчета, акаунтът ми беше затворен без причина. Започнах да играя преди няколко дни, започнах малко (10), за да свикна с уебсайта, тъй като не съм играл известно време, след това загубих, така че допълних 20 или така и нямам навик. Днес влязох в уебсайта и спечелих около 50 паунда с първоначалната печалба от онзи ден и моментално изтеглих около 116 паунда. Правя това, за да не похарча печалбите си. След 1 час допълних 25 паунда, защото ми беше скучно и след това загубих, така че допълних отново 25 паунда и загубих, което не е голяма работа, тъй като спечелих тези пари, така че реших защо да не допълня 50, за да си върна парите след доливането вдигнах парите си, отидох в сметката и каза, че е затворена, сега съм напълно объркан защо. Те взеха моите 50 паунда и затвориха сметката ми, а освен това ми дължат чакаща транзакция от 116 паунда, която изтеглих, моля, помогнете ми за това.

Автоматичен превод:
DizzyLuck
преди 1 година

Здравейте, бих искал да започна с въпроса дали това е първото казино, което е показано на екранната снимка?


file


Както и да е, опитахте ли да попитате и да получите разумно обяснение от казиното защо акаунтът ви е закрит? От това, което описахте, е доста странно. Играхте ли без бонус?

Искам да получа по-добър преглед на ситуацията, в която попаднахте.

Въпреки това, в такава ситуация, преди да играете в казиното, оплакванията могат да бъдат полезен източник на информация, както и потребителските отзиви , тъй като отразяват реалния опит на играчите. Опитахте ли да ги разгледате? Що се отнася до жалбите, забелязах, че някои от тях са били опитвани да бъдат разрешени в миналото и дори подобен случай със закриване на акаунт като вашия.

Що се отнася до вашата ситуация, бих ви предложил да подадете жалба, защото намирам за странно, когато казино закрие акаунт, без да посочи причина. Можете да отворите такъв тук: https://casino.guru/complaints

Добавих също ръководство, което може да е полезно във вашата ситуация: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Ако казиното ви информира по някакъв начин относно проблема, моля, не се колебайте да ни пишете.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Попълних и жалба за измама

Автоматичен превод:
Sunshine61
преди 1 година

DizzyLuck вашият друг акаунт ли е или как да разбирам отговора ви?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кой друг акаунт само 1, който имах в spicyjackpots.com, ме кара да се чудя как им се измъква това, те със сигурност са извършени измами с мен и аз не приемам нещата много леко, не, не е нужно да разбирате, че вероятно е твърде сложно за вас

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам колко пъти трябва да повтарям това, ще ми помогнеш ли или трябва да отида другаде?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кой друг акаунт само 1, който имах в spicyjackpots.com, ме кара да се чудя как им се измъква това, те със сигурност са извършени измами с мен и аз не приемам нещата много леко, не, не е нужно да разбирате, че вероятно е твърде сложно за вас

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сигурен съм, че Даниел беше объркан - и аз също - защо започнахте темата като DizzyLuck , но очевидно сте отговорили като Sunshine61 ?

Освен това, този проблем е свързан със Stake Casino , добре, чувствам, че и вие сте доста объркан.

И така, още веднъж: къде играете и какъв изглежда проблемът?

Има ли връзка с това оплакване?

https://casino.guru/spicy-jackpots-casino-casino-closed-account-and-winnings

Защото ако е така, за вас вече са се погрижили, не бихте ли казали?

Просто се придържайте към оплакването, моля, и за по-нататъшно обсъждане, любезно използвайте тази тема:

https://casino.guru/forum/casinos/spicy-jackpots-casino---general-discussion/3

Благодаря ти.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, нямам бонус, просто затворих акаунта си за 1 ден, изглежда, че не харесват хората, които теглят средства, те със сигурност не отговарят, прекъсват ви всеки път

Автоматичен превод:
преди 1 година

За да поддържаме този разговор ясен, преместихме публикацията от играч Sunshine61, който пише в тази тема, която принадлежи към Stake Casino . За съжаление потребителят Sunshine61 пише през цялото време за Spicy Jackpots Casino , но тъй като комуникацията е преплетена, бих искал да отбележа, че това, което потребителят пише в тази тема, не е свързано със залога на казиното.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още