ФорумКазинаStake Casino - обща дискусия

Stake Casino - обща дискусия

преди 1 година от RaeMRae84
|
1306 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Stake Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Просто се чудите защо, гледайки това казино, за да прочетете за него, вие твърдите, че играчите от САЩ не са разрешени, а след това в рецензията си твърдите, че е популярно казино в САЩ? Всъщност забелязах това с няколко казина.

Автоматичен превод:
RaeMRae84
преди 1 година

Здравейте,

вероятно е причинено от промените в условията на казиното. Съгласен съм, че звучи по-скоро като грешка, всъщност такива казина все още могат да се считат за популярни в Щатите, докато междувременно ръководството реши, че някои американски щати вече не са добре дошли🙁.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

о Това има смисъл. Благодаря ти

Автоматичен превод:
RaeMRae84
преди 1 година

file Здравей RaeMRae84,

още веднъж много ви благодаря за коментара. 🙂 Всеки принос е високо оценен и ни помага да правим уебсайта все по-добър и по-добър. Следващия път, когато откриете нещо подобно, можете да използвате бутона УПОВЕДЕТЕ МЕ. Намира се под секцията за положителните и отрицателните страни на страницата с преглед на казиното.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вчера играех на Stake.us и бях изгонен от игра три пъти подред поради „грешка в сесията". Третият път, когато ме изгониха, погледнах баланса си и той беше намалял с около $5, въпреки че не бях играл. Отидох в поддръжката и ето какво се случи:

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не разбирам защо няма нужда да се притеснявате за игри, започнати от някой друг, а не от мен с моите пари...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Цял разговор:



аз:

Просто играех игра и тя продължаваше да ме изрита, казвайки грешка в сесията, но когато се върнах в играта, парите бяха изчезнали. Беше около 5$

Моля, искам моите 5 $ обратно


Stake.us:

здравей

Благодаря, че се свързахте с нас.

Коя игра сте играли? :🙂



аз:

Итеро

Изгони ме 3 пъти и ми струваше 5$

Просто искам моите 5 $ обратно, моля


Заложете.нас

Бихте ли опитали да намерите идентификатора на играта на този кръг?

Трябва да можете да го намерите на тази страница тук:

Моят акаунт > Транзакции > Game Pl


аз:

13538089817

13538089817

13538127145

13538119486

13538120761

13538121700

13538122680

13538123737

13538125328

13538127145

По това време не играех, защото просто ме изгонваше

13538104478

13538105906

13538107139

13538108349

13538109707

13538110894

13538112453

13538113934



Заложете.нас

Както виждам, всички тези кръгове бяха уредени успешно и всички възможни печалби бяха кредитирани към вашия баланс.

Освен това не сме имали проблеми със сайта или тази игра, което означава, че проблемът е свързан с браузър/устройство/връзка, която използвате. :/

Не можем да направим нищо по въпроса.


аз:

Каза грешка в сесията 3 пъти

Не виждате ли, че бях изгонен от играта и го повторих



Заложете.нас

Дори и да сте били ритнати, тези рундове са автоматично завършени от този доставчик на игри и възможните печалби са добавени към вашия акаунт. 🙂


аз:

Но не ги играх

Ако са ми ги пуснали, това изглежда като кражба

Наистина ли е толкова важно да откраднеш 5$ от мен?

Просто искам обратно 5$, които не съм играл. Ако доставчикът на игри все още играеше моите пари за мен, когато ме изгониха, значи ги откраднаха

Искам обратно 5$, моля

Мога ли наистина да не си върна 5$, които не съм играл?


Заложете.нас

Както споменахме, от вашия баланс не са удържани токени. :/

Използвали сте ги, за да играете на нашите игри и ако възникнат проблеми от ваша страна, за съжаление не можем да носим отговорност за това.


аз:

Не беше от моя страна и не ги играх. Не можех да ги играя по това време



Заложете.нас

Разбирам, но не сме имали никакви проблеми с нашите игри и сайт. :/

Тези игри приключиха на заден план и няма нужда да се притеснявате за това.

Автоматичен превод:
Nikki6488
преди 11 месеца

Здравейте, прочетох какво се е случило и в този случай, ако смятате, че грешката не е на ваша страна, бих препоръчал да подадете жалба на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all

Поддръжката казва, че грешката е на ваша страна, а вие казвате, че грешката е в казиното, така че би било най-добре нашият екип да го разгледа, ако това си струва за вас.

Играли ли сте обаче слотовете, където грешката се случи 3 пъти и след това не сте играли повече или сте загубили повече пари?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още