преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Stake Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Просто се чудите защо, гледайки това казино, за да прочетете за него, вие твърдите, че играчите от САЩ не са разрешени, а след това в рецензията си твърдите, че е популярно казино в САЩ? Всъщност забелязах това с няколко казина.
Just wondering why looking at this casino to read about it you guys claim US players not permitted and then in your review claim it's a popular casino in the US? I've noticed this with a couple casinos, actually.
Здравейте,
вероятно е причинено от промените в условията на казиното. Съгласен съм, че звучи по-скоро като грешка, всъщност такива казина все още могат да се считат за популярни в Щатите, докато междувременно ръководството реши, че някои американски щати вече не са добре дошли🙁.
Hello,
it is probably caused by the changes in the casino's terms. I agree it sounds more like an error, actually, such casinos can still be considered popular in the States while in the meantime the management has decided some US states are not welcomed anymore🙁.
Здравей RaeMRae84,
още веднъж много ви благодаря за коментара. 🙂 Всеки принос е високо оценен и ни помага да правим уебсайта все по-добър и по-добър. Следващия път, когато откриете нещо подобно, можете да използвате бутона УПОВЕДЕТЕ МЕ. Намира се под секцията за положителните и отрицателните страни на страницата с преглед на казиното.
Hello RaeMRae84,
once again, thank you very much for your comment. 🙂 Every contribution is greatly appreciated and helps us to make the website better and better. Next time when you find something like this, you can use the LET ME KNOW button. It is located below the positives and negatives section on the casino's overview page.
Вчера играех на Stake.us и бях изгонен от игра три пъти подред поради „грешка в сесията". Третият път, когато ме изгониха, погледнах баланса си и той беше намалял с около $5, въпреки че не бях играл. Отидох в поддръжката и ето какво се случи:
Yesterday, I was playing on Stake.us and I got kicked out of a game three times in a row because of a "session error." The third time I got kicked out i looked up at my balance and it had gone down by about $5 even though I had not been playing. I went to support and this is what happened:
Цял разговор:
аз:
Просто играех игра и тя продължаваше да ме изрита, казвайки грешка в сесията, но когато се върнах в играта, парите бяха изчезнали. Беше около 5$
Моля, искам моите 5 $ обратно
Stake.us:
здравей
Благодаря, че се свързахте с нас.
Коя игра сте играли? :🙂
аз:
Итеро
Изгони ме 3 пъти и ми струваше 5$
Просто искам моите 5 $ обратно, моля
Заложете.нас
Бихте ли опитали да намерите идентификатора на играта на този кръг?
Трябва да можете да го намерите на тази страница тук:
Моят акаунт > Транзакции > Game Pl
аз:
13538089817
13538089817
13538127145
13538119486
13538120761
13538121700
13538122680
13538123737
13538125328
13538127145
По това време не играех, защото просто ме изгонваше
13538104478
13538105906
13538107139
13538108349
13538109707
13538110894
13538112453
13538113934
Заложете.нас
Както виждам, всички тези кръгове бяха уредени успешно и всички възможни печалби бяха кредитирани към вашия баланс.
Освен това не сме имали проблеми със сайта или тази игра, което означава, че проблемът е свързан с браузър/устройство/връзка, която използвате. :/
Не можем да направим нищо по въпроса.
аз:
Каза грешка в сесията 3 пъти
Не виждате ли, че бях изгонен от играта и го повторих
Заложете.нас
Дори и да сте били ритнати, тези рундове са автоматично завършени от този доставчик на игри и възможните печалби са добавени към вашия акаунт. 🙂
аз:
Но не ги играх
Ако са ми ги пуснали, това изглежда като кражба
Наистина ли е толкова важно да откраднеш 5$ от мен?
Просто искам обратно 5$, които не съм играл. Ако доставчикът на игри все още играеше моите пари за мен, когато ме изгониха, значи ги откраднаха
Искам обратно 5$, моля
Мога ли наистина да не си върна 5$, които не съм играл?
Заложете.нас
Както споменахме, от вашия баланс не са удържани токени. :/
Използвали сте ги, за да играете на нашите игри и ако възникнат проблеми от ваша страна, за съжаление не можем да носим отговорност за това.
аз:
Не беше от моя страна и не ги играх. Не можех да ги играя по това време
Заложете.нас
Разбирам, но не сме имали никакви проблеми с нашите игри и сайт. :/
Тези игри приключиха на заден план и няма нужда да се притеснявате за това.
Whole conversation:
Me:
I was just playing a game and it kept kicking me out saying session error yet when i went back into the game money was gone. It was about 5$
I would like my 5$ back please
Stake.us:
Hey there,
Thank you for contacting us.
Which game have you played? :🙂
Me:
Itero
It kicked me out 3 times and it cost me 5$
I would just like my 5$ back please
Stake.us
Could you please try locating the Game ID of this round?
You should be able to find it on this page here:
My Account > Transactions > Game Pl
Me:
13538089817
13538089817
13538127145
13538119486
13538120761
13538121700
13538122680
13538123737
13538125328
13538127145
I wasnt playing at that time because it just kept kicking me out
13538104478
13538105906
13538107139
13538108349
13538109707
13538110894
13538112453
13538113934
Stake.us
As I can see, all of these rounds were successfully settled and any possible winnings were credited to your balance.
Also, we didn't have any issues with the site or this game, which means that the issue was related to browser/device/connection you are using. :/
There is nothing we could do about it.
Me:
It said session error 3 times
Do you not see that i was kicked out of the game and restated it
Stake.us
Even if you were kicked, these rounds were automatically finished by this game provider and possible winnings were added to your account. 🙂
Me:
But i didnt play them
If they played them for me, that seems like stealing
Is it really that important to steal 5$ from me?
I just want the 5$ back that i didn't play. If the game provider was still playing my money for me when they kicked me out then they stole it
I want my 5$ back please
Can i really not get the 5$ back that i didnt play?
Stake.us
As mentioned, no tokens were deducted from your balance. :/
You have used them to play our games and if any issues occurred on your end, sadly, we cannot be responsible for it.
Me:
It was not on my end and i didnt play them. I wasnt able to play them at those times
Stake.us
I understand, but we didn't have any troubles with our games and site. :/
Those games ended in the background and there is no need to worry about it.
Здравейте, прочетох какво се е случило и в този случай, ако смятате, че грешката не е на ваша страна, бих препоръчал да подадете жалба на тази връзка:https://casino.guru/complaints/all
Поддръжката казва, че грешката е на ваша страна, а вие казвате, че грешката е в казиното, така че би било най-добре нашият екип да го разгледа, ако това си струва за вас.
Играли ли сте обаче слотовете, където грешката се случи 3 пъти и след това не сте играли повече или сте загубили повече пари?
Hi, I have read what happened and in this case if you feel that the fault was not on your side, I would recommend filing a complaint at this link: https://casino.guru/complaints/all
Support is saying that the fault was on your side and you are saying that the fault was with the casino, so it would be best if our team took a look at it, if that's worth it to you.
However, did you play the slots where the error happened 3 times and then you didn't play anymore or did you lose more money ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.