преди 2 години
Когато напишете www.gogoroom.com пише това
When you type in www.gogoroom.com it says this
0
Когато напишете www.gogoroom.com пише това
When you type in www.gogoroom.com it says this
Здравейте и благодаря за тази екранна снимка, но смятам, че вероятно сте объркали GOGO Casino с VIP стаята Gogo, която обсъждаме сега, свързана с True Blue и Azure Hand.
Не мисля, че тази Gogo Room е свързана с Лео Вегас .
Hello and thank you for this screenshot, however, I feel that you probably confused the GOGO Casino, with the Gogo Room VIP that we're discussing now associated with True Blue and Azure Hand.
I do not think that this Gogo Room is related to Leo Vegas.
здравей
Съжалявам, че не мога - нямам никакъв контакт с тази стая.
Сигурен съм, че Михал работи върху това в момента чрез жалбата . Моля, бъдете търпеливи.
Hi,
I'm sorry I can't - I don't have any contact with this room.
I'm sure that Michal is working on it at the moment via the complaint. Please be patient.
omg Изумен съм, като видях всички тези коментари, минавам през точното нещо, беше толкова високопоставен играч, че трябваше да бъда преместен от fair go в go go room 🙄 какъв съм глупак!!!!
omg I’m amazed seeing all these comments I’m going through the exact thing was such a high profile player I had to be transferred from fair go to the go go room 🙄 wat a fool I am !!!!
Моля, помогнете да затворите тези задници!!!! и нещо обратно ще бъде хубаво 😆
Pls help shut these as**oles down !!!! & smthing back wld be nice 😆
За съжаление нямаме официални правомощия да затворим което и да е казино, независимо колко измамно действа 🙁. Ние служим само като посредници, които постоянно се опитват да подкрепят честната игра.
Този въпрос е за лицензиращия орган и местните правни институции.
За да сте сигурни, вие също не сте били измамени, нали?
Sadly, we have no official authority to shut any casino no matter how fraudulently it acts 🙁. We only serve as mediators constantly trying to support fair play.
This matter is for the licensing authority and local law institutions.
Just to be sure, you have not been cheated as well, have you?
Здравейте, започнах с истинско синьо, имах 1 победа и ми беше изплатено истинско синьо, след което отидох в лазурната ръка Имах 2 победи от тях и ми беше изплатена лазурна ръка, след което отидох в стаята за go go няма печалби от тях стаята за go go е сега bali fortune и аз чакам печалбата си от тях, така че отивам, отивам, стаята е сега bali fortune
Hi I started out with true blue had 1 win and was paid out true blue then went to azure hand I had 2 wins from them and was paid out azure hand then went to the go go room no wins from them the go go room is now bali fortune and I'm waiting on my win from them so go go room is now bali fortune
Не мога да намеря богатството на Бали, сигурно сериозно ме е блокирало, кучетата ми дължат 10 хиляди
I can’t find Bali fortune must have seriously blocked me dogs owe me 10K
Здравейте, започнах с истинско синьо, имах 1 победа и ми беше изплатено истинско синьо, след което отидох в лазурната ръка Имах 2 победи от тях и ми беше изплатена лазурна ръка, след което отидох в стаята за go go няма печалби от тях стаята за go go е сега bali fortune и аз чакам печалбата си от тях, така че отивам, отивам, стаята е сега bali fortune
Hi I started out with true blue had 1 win and was paid out true blue then went to azure hand I had 2 wins from them and was paid out azure hand then went to the go go room no wins from them the go go room is now bali fortune and I'm waiting on my win from them so go go room is now bali fortune
Здравейте,
много благодаря за такава полезна информация. Напоследък изпитваме много подобни проблеми и историята е доста подобна на вашата, с изключение на това, че никой не е споменавал Bali Fortune преди.
От колко време чакате тегленето, моля?
Hello,
thank you very much for such useful information. We experiences lots of similar problems lately and the history is quite similar to yours except that no one has mentioned Bali Fortune before.
For how long have you been waiting for the withdrawal, please?
здравей
получавали ли сте някога някаква покана да се присъедините към Bali Fortune? Просто се опитвам да разбера кой ви "дължи" 10K.
Както и да е, къде играхте за последен път - Gogo Room? Кога подадохте тегленето? Тъй като, ако не сте във връзка с казиното, акаунтът е потвърден и тегленето предстои повече от 14 пълни дни, време е да подадете жалба. 🤔
Hi,
have you ever received some sort of invitation to join the Bali Fortune? Just trying to figure out who "owes" you 10K.
Anyway, where did you play the last time - Gogo Room? When did you submit the withdrawal? Because if you are not in touch with the casino, the account is verified and the withdrawal is pending for more than 14 full days, it's time to submit a complaint. 🤔
Преминах през цялата тази стая, отивам, отивам, дължа ми 10 хиляди, те просто изчезнаха, вижте жалбата ми, аз съм яйцеклетка, тези кучета, как така хората могат да се сдобият с богатство на Бали, дори не мога да го видя
I’ve been all through this go go room owe me 10 k they just disappeared look at my complaint I’m ova these dogs how come people can get on Bali fortune I can’t even see it
Не знаех, че Spin Oasis също е замесен. Но сега намирам това:
„Наскоро получих информация, че споменатата VIP стая не принадлежи на True Blue Casino (вече затворено)"
Е, нека просто да видим дали тази скорошна ескалация чрез Spin Oasis ще ни донесе някои отговори.
Само ако репутацията не беше толкова лоша...
I did not know that Spin Oasis was involved too. But now I find this:
"Recently, I received information that the mentioned VIP room does not belong to True Blue Casino (already closed),"
Well, let's just see if this recent escalation via Spin Oasis will bring us some answers.
Just if the reputation was not so bad...
Сега, когато виждам колко огромна става тази VIP бъркотия с всеки играч, мисля, че и вие трябва да подадете жалбата.
Now that I see how huge this VIP mess is getting with each player, I think that you should submit the complaint too.
Feel free to do so here, please.
Направих го и те наскоро го затвориха като неразрешен, тъй като spin oasis не отговори
I did and they recently closed it as unsolved as spin oasis didn’t respond
ох
точно това е огромният недостатък на играта във VIP стаите, когато дойдат проблеми, никой не носи отговорност, защото когато става въпрос за тези стаи, винаги е трудно да се открие собственикът 🙁.
Дори и да го направим, накрая ни пренебрегват.
Съжалявам.
Ohh,
this is exactly the huge con of playing in the VIP Rooms when troubles come no one is responsible because when it comes to these rooms, it's always hard to find out the owner 🙁.
Even if we did, we are mostly ignored in the end.
I'm sorry.
Здравейте,
Предполагам, че можете да опитате да използвате бутона за отговор, за да се свържете с всички тези играчи в тази тема, за да разберете, или алтернативно да проверите техните оплаквания. 🤔
Hello,
I guess that you can try to use the reply button to contact all those players in this thread to find out, or alternatively check their complaints. 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.