Здравейте,
изглежда, че вие сте първият играч, който спомена това казино, оставяйки потребителските отзиви настрана.
Чувствайте се свободни да проверите тези отзиви тук:
https://casino.guru/Springbok-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Мога да кажа, че казиното е поне лицензирано, но намерихме условията за много несправедливи.
Да преминем към вашия проблем, трябва да преминете проверката на акаунта, за да можете да изтеглите печалбите си.
Бих помолил поддръжката на казиното или чат за това кои документи липсват в момента, за да се уверя, че вече сте изпратили всички. Имайте предвид, че най-добрият файлов формат е .pdf и екранните снимки са предимно забранени.
Проверете имейла си за върнати имейли, всеки имейл домейн има ограничение за максимален размер на прикачения файл. Чувствайте се свободни да изпращате всеки документ поотделно, така е по-безопасно и можете да избегнете невъзможността за доставка на пощата ви.
Освен това, можете ли да споделите екранната снимка, на която казиното отговаря, че „не се нуждаят от изплащане", моля?
Hello,
it seems that you are the first player who mentioned this casino, keeping user reviews aside.
Feel free to check those reviews here:
https://casino.guru/Springbok-Casino-review#tab=js-tab-reviews
I can say, the casino is licensed at least, but we found the terms and conditions very unfair.
Let's get to your problem, you need to pass the account verification to be able to withdraw your winnings.
I would ask the casino's support or chat about which documents are currently missing, to make sure you have already sent all of those. Keep in mind that the best file format is .pdf and screenshots are mostly forbidden.
Check your email for returned emails, each email domain has its max attachment size limit. Feel free to send each document separately, it's safer, and you can avoid your mail could not being delivered.
Furthermore, can you share the screenshot where the casino replies that "they don't need to payout", please?
Автоматичен превод: