ФорумКазинаSpintornado, TurboSpins, Gamblii

Spintornado, TurboSpins, Gamblii

преди 1 година от Sabine1984
|
2366 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Spintornado е ново казино от "Voucherwave" те също имат turbospins.io.


Те са фалшиво казино, което фалшифицира лиценза си, бъдете внимателни. Те дори фалшифицират уебсайта за лиценз на GC, който казва, че се проверяват.


Дори адресите са фалшиви. Твърдят, че са във Великобритания. Но ако погледнете адресите, ще видите, че други компании се намират там. Например адвокатска кантора! (колко иронично)


Освен това разбрах, че имат повече казина под различна марка. "Фаворит Юнайтед бв".


Най-известен с Gamblii, Winstler, GXmble и много други.


Същото предприятие, същите фалшиви лицензи и т.н


Прилича на престъпна организация.

file

file


Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Това е друга публикация, която препращам към екипа за данни. Браво - благодарим ви за загрижеността!

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Gaming Curacao може да се намеси, като премахне сайтовете за фалшификация, тъй като е много вероятно те да работят в/чрез Кюрасао.


С нови казина, които изглеждат твърде добри, за да са истински, плащането с Mastercard/Visa може да бъде удобно, тъй като след това можете да подадете връщане на плащане за измама от страна на компанията.


За съжаление тези казина са насочени към комарджии от ЕС, които или не искат да залагат в законни казина в собствената си страна, не знаят, че е незаконно да се играе тук, или са пристрастени.


По един или друг начин тези уебсайтове са сенчести и трябва да се избягват по всяко време.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Gaming curacao вече са запознати с тези казина. И се свърза с тях, за да го свалят.



Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 10 месеца

Здравейте, срещнах проблем (също) с неплащане на spintornado.com (над 2000 €).

Да, забелязах и това:


Дори адресите са фалшиви. Твърдят, че са във Великобритания. Но ако погледнете адресите, ще видите, че други компании се намират там. Например адвокатска кантора! (колко иронично)


https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800


Но поне този voucherwave наистина е регистриран в Обединеното кралство. Това е някаква надежда. Сега трябва да се свърже с някой, например gov.uk и да проучи повече информация. Моят английски е толкова слаб, че не съм добър човек да правя това.


Да, като цяло е много лошо, че измамниците (или подобни) могат да продължат да крадат парите на играчите. Никой нищо не прави!


Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 6 месеца

Бях измамен и привлечен от дъщерно казино на име Winstler Casino. Те нямат лиценз, за да ми позволят да се регистрирам и да депозирам пари в тяхното казино. Нямат право да ме привличат с РЕКЛАМИ. Сега се опитвам да си върна депозитите като възстановяване на средства. Но в този момент те отказват и ме игнорират. При липса на възстановяване ще докладвам на холандските власти. Те ще се справят с това фалшиво казино с големи глоби.

Автоматичен превод:
Maput
преди 6 месеца

Здравейте, от това, което пишете, се радвам, че сте подали жалба , защото със сигурност не е правилно, ако казиното е направило това. Но как те примамиха, изпратиха ли ти бонуси или нещо друго? Казиното блокира ли акаунта ви или не? Поискахте ли самоизключване в казиното?

Фактът, че казиното ви игнорира, вероятно е достатъчно показателен и се надявам, че нашият екип ще може да ви помогне.

Ако разберете нещо ново, не забравяйте да ни уведомите. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравей Джаро,


Надявам се и той да се реши. Чатът за поддръжка на сайта казва, че не игнорират имейлите ми, но че поддръжката е заета, защото имат много оплаквания, което мога да разбера от това, което видях.


Те ме блокираха, след като разбрах, че са незаконни и нямат лиценз за Холандия, поисках възстановяване, защото са ми взели парите незаконно, но те казаха, че това не е опция.


Наистина ме примамиха с бонус оферти, също и с безплатни завъртания и почти всеки ден изпращат съобщения за това. Някои текстове дори бяха изпратени на холандски език... те знаят, че са незаконни в Холандия, но просто не им пука и мамят играчи с пристрастяване. Много много лошо. И не човешки

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Maput
преди 6 месеца

Да, разбирам, че се чувстваш разочарован. Винаги е необходимо да се гледа дали играч от дадена страна е приет или страната му е ограничена, това вероятно е едно от първите неща, които бих търсил, така че в този случай вярвам, че ще проверите тази информация в следващото казино .

Но от друга страна, ако казиното знае, че не приема играчи от Холандия, тогава не ми се струва честно да изпращам такива имейли с бонуси и да се свързвам с тях, за да играя в казиното.

Така че в този случай ще видим как върви и се надяваме, че може да бъде решен. Ако имате някаква нова информация, не забравяйте да ме уведомите и ще стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравей Джаро!

Да, наистина, те знаят, че не приемат играчи от Холандия. Но те им позволяват да се регистрират в своето казино и да правят депозити.

Проблемът е, че те примамват играчи, които през повечето време са пристрастени към хазарта и този вид играчи, които примамват, вече са в регистър в Холандия, за да бъдат защитени срещу хазарт. Те изпращат текстови съобщения и промоционални имейли на холандски език, докато са незаконни в Холандия. Наистина не разбирам как е възможно това.

Също така не разбирам защо казиното поема риска да задържи депозитите от холандския играч, когато той си ги иска обратно, защото е бил привлечен и не му е било позволено да играе. Искам да кажа.. като 1500 евро може би не е много за тях, но за мен е. И според мен мисля, че сума от 1500 евро не е такъв проблем за казино, което прави много повече пари, отколкото губи. Защо поемат риска да плащат супер високи глоби от властите, докато могат да го решат по лесен начин и също така да запазят името чисто?


Дори не знам дали Winstler казино има лиценз в Кюрасао или друга страна. Не мога да намеря информация за това. Знам, че са свързани и със seven.casino.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравей Джаро,

Малка актуализация.

Разбрах, че това казино работи с лиценз от Anjouan. Свързах се с този доставчик на лиценз с моята жалба и те отговориха много бързо и приятелски. Те попитаха за подробности относно проблема и доказателство за транзакции, извършени в казиното, и копия от имейли, които ми изпратиха, като някои подробности за проверка на възстановяване, ако смятат, че е необходимо. Засега все още имам надежда, че това ще бъде поправено.. 🙏

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Ще получа възстановяване на депозитите си след 14 работни дни, реши бордът

Автоматичен превод:
Maput
преди 6 месеца

Колко добре! Как го постигнахте?


можеш ли да се свържеш с мен


а sh_ashleyangel@hotmail.com

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Джаро,

4 месеца си чакам парите. Имам нужда от данните за контакт на Anjouan, за да мога да получа парите си. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 6 месеца

Здравей Сабина! Ще ти изпратя имейл!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ще получа възстановяване на депозитите си след 14 работни дни, реши бордът

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Прочетох вашите актуализации и много се радвам, че най-накрая успяхте да получите вашите възстановявания. Успяхте да се споразумеете с тях за доста кратко време, което ме прави още по-щастлив, а фактът, че те бяха мили с вас, също е на място.

Така че не забравяйте да ме уведомите, когато парите ви дойдат, ако са последвали и се е получило добре.

Също така се надявам, че следващия път ще разгледате подобни неща и няма да се регистрирате в казиното, преди да разберете тези основни неща.

Късмет. ☘️😊

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Джаро,

4 месеца си чакам парите. Имам нужда от данните за контакт на Anjouan, за да мога да получа парите си. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, това, което намерих за този орган, е това, но не видях никакви данни за контакт никъде. Може би ще е добре Мапут да ни предостави къде го е написал. 😉

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ще получа възстановяване на депозитите си след 14 работни дни, реши бордът

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мога ли да знам на какъв имейл сте писали? Виждам, че някои други играчи биха се заинтересували и вероятно би било полезно, ако разполагат с повече информация. Ще бъда благодарен за вашата помощ. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравей Джаро,


Е, когато "лицензионната комисия" получи информацията ми, те отговориха не приятелски с: Бихте ли се оплаквали също, ако сте спечелили в това казино? И след това те игнорираха. Но тази сутрин отворих пощата си и получих писмо от казиното, че ще възстановят сумата, така че не разбирам какво се е случило

Автоматичен превод:
Maput
преди 6 месеца

О, разбирам, мислех, че комисията се отнася към вас в добро настроение, така че предполагам, че съм се объркал. Въпреки че не знаем какво се е случило, това е стъпка напред за вас и се надявам да завърши щастливо.

Но ако мога да попитам, на какъв имейл им писахте?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини