ФорумКазинаSpinSpace Casino - обща дискусия

SpinSpace Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от aleks86
|
1192 преглеждания 4 отговора |
|
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinSpace Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Не препоръчвайте да играете тук. След като поисках бонус за добре дошли, акаунтът ми е затворен след депозит.

Мина повече от тази седмица, казиното все още не отговаря какво се е случило.

Автоматичен превод:
aleks86
преди 10 месеца

Здрасти. Наистина съжалявам, че сте се озовали в тази ситуация. Вие постъпихте правилно и отворихте жалба и там мога да прочета информация, която сте дали на нашия екип, че казиното ви е обяснило какво се случва с вашия акаунт. Сега поне знаете, че те трябва да разследват, въпреки че вярвам, че трябва да информират играча, преди блокирането на акаунта действително да е извършено. Ние винаги препоръчваме да сътрудничите напълно на казиното и да предоставите цялата необходима информация. Това винаги е най-добрият начин за разрешаване на проблема.

Ако имате някакви въпроси, не се колебайте да се свържете с нас тук във форума или да пишете на нашия екип за оплаквания.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Направих депозит тук, но след 10 минути сметката беше блокирана. Казиното каза, че трябва да направят „проверка на доставчици". В действителност това беше загуба на време, те ме блокираха, искайки много странни снимки. Когато изпратих всичко необходимо в дъщерни казина, те не ме деблокираха. Проектът за измама включва повече казина. не препоръчвам.

Автоматичен превод:
aleks86
преди 8 месеца

Здравей, това означава ли, че не си върнал депозита? Казиното въобще свърза ли се с вас, за да ви каже дали са разбрали или не? Попитахте ли ги защо не ви отблокират акаунта, когато изпратихте каквото трябваше?

Освен това видях, че ако това е свързано с вашата затворена жалба, беше споменато, че не сте успели да потвърдите със сродното казино и не сте успели да предоставите доказателства, че сте изпратили документи за проверка. 🤔

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини