преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinSpace Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не препоръчвайте да играете тук. След като поисках бонус за добре дошли, акаунтът ми е затворен след депозит.
Мина повече от тази седмица, казиното все още не отговаря какво се е случило.
Do not recommend to play here. After i claimed welcome bonus my account are closed after deposit.
Passed more that week, casino still do not answer what happened.
Здрасти. Наистина съжалявам, че сте се озовали в тази ситуация. Вие постъпихте правилно и отворихте жалба и там мога да прочета информация, която сте дали на нашия екип, че казиното ви е обяснило какво се случва с вашия акаунт. Сега поне знаете, че те трябва да разследват, въпреки че вярвам, че трябва да информират играча, преди блокирането на акаунта действително да е извършено. Ние винаги препоръчваме да сътрудничите напълно на казиното и да предоставите цялата необходима информация. Това винаги е най-добрият начин за разрешаване на проблема.
Ако имате някакви въпроси, не се колебайте да се свържете с нас тук във форума или да пишете на нашия екип за оплаквания.
Hi there. I am really sorry you have found yourself in this situation. You have done the right thing and opened a complaint and there I can read an information you gave our team, that the casino has explained to you what is going on with your account. At least now you know that they have to investigate, even though I believe they are suppose to inform the player prior to the block of the account is actually done. We always recommend to fully cooperate with the casino and provide all the information needed. It is always the best way to resolve the issue.
If you have any questions feel free to contact us here on forum or to write our complaint team.
Направих депозит тук, но след 10 минути сметката беше блокирана. Казиното каза, че трябва да направят „проверка на доставчици". В действителност това беше загуба на време, те ме блокираха, искайки много странни снимки. Когато изпратих всичко необходимо в дъщерни казина, те не ме деблокираха. Проектът за измама включва повече казина. не препоръчвам.
I made deposit here, but after 10 minutes account was blocked. Casino said that they need to make "providers verification". In really this was time wasting, they blocked me, asking a lot of strange photos. When i sent all what required in sister casinos, they do not unblock me. Scamming project include more casinos. do not reccommend.
Здравей, това означава ли, че не си върнал депозита? Казиното въобще свърза ли се с вас, за да ви каже дали са разбрали или не? Попитахте ли ги защо не ви отблокират акаунта, когато изпратихте каквото трябваше?
Освен това видях, че ако това е свързано с вашата затворена жалба, беше споменато, че не сте успели да потвърдите със сродното казино и не сте успели да предоставите доказателства, че сте изпратили документи за проверка. 🤔
Hi, does that mean you didn't get your deposit back ? Did the casino even contact you to tell you whether they found out or not ? Did you ask them why they didn't unblock your account when you sent what was needed ?
I also saw that if this is related to your closed complaint, it was mentioned that you failed to verify with sister casino and you were unable to provide evidence that you had submitted documents for verification. 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.